چرا نهنگ های شیبا اینو در حال جمع کردن SHIB هستند؟

  • 00:02 1403-02-17
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به داده های آنچین، نهنگ های شیبا اینو در حال جمع کردن توکن های SHIB هستند! آیا این نهنگ ها چیزی می دانند که شما نمی دانید؟ چرا نهنگ ها در حال خرید بیشتر SHIB هستند؟ آیا نهنگ ها می توانند قیمت شیبا اینو را افزایش دهند؟ چرا باید تحرکات نهنگ های شیبا را زیر نظر بگیریم؟
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که شیبا اینو نیز یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که نوسانات قیمت زیادی دارد و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت شیبا سود زیادی به دست آورید. ارز شیبا اخیرا توانسته توجه بسیاری از نهنگ های بازار را به سمت خود جلب کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت فعلی ارز شیبا اینو(SHIB) را تجزیه و تحلیل کرده و خرید توکن SHIB توسط نهنگ های بازار را مورد بررسی قرار دهیم.

وضعیت فعلی ارز شیبا اینو(SHIB)

شیبا اینو(SHIB) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو و ترید ارزهای دیجیتال است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.000033 دلار خرید و فروش می شود. شیبا اینو در رالی صعودی اخیر بازار کریپتو از بازار جا مانده است. این مسئله تا حدی نشان دهنده ماهیت سرمایه ورودی فعلی به بازار کریپتو است. می توان گفت که هنوز سرمایه گذاران خرد به بازار وارد نشده اند. ارز شیبا اینو به تازگی توانسته است از سد خط روند نزولی خود عبور کند. شیبا اینو اکنون در حال نزدیک شدن به مقاومت مهمی است.
اگر ارز شیبا(SHIB) بتواند از مقاومت فعلی خود عبور کند، می تواند به روند صعودی خود ادامه داده و به سطح بالایی برسد. اخیرا شیبا اینو نوسانات زیادی دارد و قیمت آن همچنان در حال بالا و پایین شدن است. شما می توانید با تجزیه و تحلیل وضعیت شیبا اینو، بهترین نقاط خرید و فروش این ارز را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید. به نظر می رسد قدرت خریداران شیبا اینو در حال افزایش است و اگر این روند ادامه پیدا کند، شیبا می تواند به سطوح بالایی برسد.

خرید توکن SHIB توسط نهنگ های بازار

توجه داشته باشید که نهنگ های شیبا اینو(SHIB) اخیرا در بازار شلوغ بوده اند، چون داده های زنجیره ای نشان می دهد که آنها برای حرکت های بیشتر به سمت بالا از سکه میم قرار دارند. این توسعه زمانی انجام می شود که توکن کریپتو اینچ به بالاترین حد خود نزدیک شده است. نهنگ شیبا اینو 332 میلیارد توکن SHIB جمع آوری می کند. داده های زنجیره ای نشان می دهد که بیش از 332 میلیارد SHIB از شرکت تجاری کامبرلند به کیف پولی مرتبط با پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال رابین هود ارسال شده است.
در حالی که ماهیت تراکنش نامشخص است، داده های بیشتر از اتر اسکن نشان می دهد که کیف پول مرتبط با Robinhood در چند روز گذشته SHIB را در مقیاس بزرگ جمع آوری کرده است. علاوه بر تراکنش 332 میلیارد SHIB این کیف پول همچنین شاهد ورود میلیون ها توکن SHIB به آن بوده است. یک توضیح قابل قبول این واقعیت است که پلتفرم معاملاتی شاهد افزایش علاقه مشتریان خود به میم کوین است و مجبور شده در دارایی های شیبا اینو خود جمع آوری کند. در همین حال، به نظر می رسد رابین هود تنها یکی از بسیاری از پلتفرم هایی است که معاملات شیبا اینو در آن افزایش یافته است. داده های زنجیره ای نشان می دهد که صرافی Crypto.com به طور قابل توجهی دارایی های شیبا اینو خود را در 24 ساعت گذشته افزایش داده است. یکی از مسائل مهم در بازار ارز دیجیتال برای کسب سود بالا شناخت انواع ترید در بازار ارزهای دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت فعلی ارز شیبا اینو(SHIB) را تجزیه و تحلیل کرده و خرید توکن SHIB توسط نهنگ های بازار را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، شیبا اینو یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که شما می توانید روی این ارز سرمایه گذاری کرده و سود زیادی به دست آورید. اخیرا شیبا اینو مورد توجه نهنگ های زیادی قرار گرفته و نهنگ ها مقدار زیادی توکن SHIB را خریداری کرده اند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ های شیبا اینو در حال جمع کردن SHIB هستند؟

در مورد چرا نهنگ های شیبا اینو در حال جمع کردن SHIB هستند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+55 = ?