چرا سهم ETF بیت کوین گری اسکیل 50 درصد کاهش یافته است؟

  • 19:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به داده های منتشر شده، سهم ETF بیت کوین گری اسکیل بیش از 50 درصد کاهش یافته است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می خواهید با شرکت گری اسکیل آشنا شوید؟ این خبر چه تاثیری روی قیمت بیت کوین می گذارد؟ چرا سهم ETF بیت کوین گری اسکیل کاهش یافته است؟
ارز بیت کوین(BTC) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که شما می توانید روی این ارز سرمایه گذاری کرده و سود زیادی از نوسانات قیمت این ارز به دست آورید. عوامل مختلفی روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارند که شما باید این عوامل را زیر نظر بگیرید. ETF بیت کوین یکی از این عوامل است. اخیرا سهم ETF بیت کوین گری اسکیل کاهش یافته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش 50 درصدی سهم ETF بیت کوین گری اسکیل بپردازیم.

آشنایی با صندوق ETF بیت کوین

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد این است که صندوق ETF بیت کوین چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ETFهای بیت کوین یک ابزار سرمایه گذاری سنتی هستند که برای قرار گرفتن در معرض قیمت بیت کوین خریداری می شوند. با این وجود، یک تفاوت اصلی بین خود ETF و دارایی که ردیابی می کند وجود دارد. از آنجایی که ETF خود یک محصول مستقل است، بازار مخصوص خود را دارد و مستقل از دارایی زیربنایی خود خرید و فروش می شود.
داشتن ETF مالکیت بیت کوین را به شما اعطا نمی کند. به آن به عنوان یک دارایی مصنوعی نگاه کنید که بر پایه ارز بیت کوین(BTC) ساخته شده است و قیمت آن را دنبال می کند. سرمایه گذاران و معامله گرانی که ETF بیت کوینرا خریداری می کنند، نیاز نیست نگران ذخیره و نگهداری بیت کوین باشند.

کاهش 50 درصدی سهم ETF بیت کوین گری اسکیل

توجه داشته باشید که سهم بازار ETF بیت کوین گری اسکیل به 50 درصد کاهش یافته است. برش Grayscale از پای ETF بیت کوین برای اولین بار از زمانی که در کنار راه اندازی 9 ETF جدید در ژانویه تبدیل شد و به زیر 50 درصد رسید. صندوق قابل معامله در بورس برای اولین بار از زمانی که ETF های بیت کوین نقدی در ایالات متحده در 11 ژانویه شروع به معامله کردند، به زیر 50 درصد از سهم بازار سقوط کرده است.
نکته قابل توجه این است که در اولین روز معاملاتی ده ETF بیت کوین نقدی ایالات متحده، صندوق گری اسکیل حدود 99.5 درصد از کل AUM آن را تشکیل می داد. با گذشت زمان، جریان خروجی مداوم روزانه از GBTC که در هفته گذشته به طور میانگین 329 میلیون دلار در روز بود، سهم بازار ETF را از بین برد. خروجی های GBTC در ماه اول شروع به کار ETFهای بیت کوین بسیار قابل توجه بود. با خروج 7 میلیارد دلار از صندوق در مدت کمی بیش از یک ماه، ولی در اواخر ژانویه شروع به کاهش کرد و باعث شد تا برخی از تحلیلگران پیشنهاد کنند که ممکن است به پایان برسد. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا رشد قیمت بیت کوین با مانعی روبرو است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش 50 درصدی سهم ETF بیت کوین گری اسکیل بپردازیم. همانطور که گفته شد، صندوق ETF بیت کوین یکی از موضوعات داغ در بازار کریپتو است که شما می توانید در این صندوق سرمایه گذاری کرده و سود زیادی به دست آورید. اخیرا سهم بازار ETF بیت کوین بیش از 50 درصد کاهش یافته است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا سهم ETF بیت کوین گری اسکیل 50 درصد کاهش یافته است؟

در مورد چرا سهم ETF بیت کوین گری اسکیل 50 درصد کاهش یافته است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+80 = ?