پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024 توسط AI

  • 15:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به گزارش های منتشر شده، هوش مصنوعی Claude Opus اخیرا قیمت بیت کوین را تا پایان سال 2024 پیش بینی کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا قیمت بیت کوین به روند صعودی خود ادامه می دهد؟ آیا بیت کوین می تواند تا پایان سال 2024 به 200 هزار دلار برسد؟
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که قیمت آنها مدام در حال نوسان است و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از نوسانات قیمت رمز ارزها سود به دست آورید. بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده بازار شناخته می شود که شما می توانید این ارز را خرید و فروش کنید. هوش مصنوعی اخیرا قیمت بیت کوین را تا پایان سال 2024 پیش بینی کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024 توسط AI بپردازیم.

وضعیت فعلی بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال مشهور در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 68600 دلار خرید و فروش می شود. این ارز نسبت به هفت روز گذشته رشد چشمگیری را تجربه کرده، ولی نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 1.20 درصد کاهش یافته است. اکنون بیت کوین با یک مقاومت مهمی درگیر است که اگر بتواند از این مقاومت قیمتی عبور کند، می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به قله های جدیدی برسد. در غیر این صورت، قدرت خودش را از دست می دهد و ممکن است یک اصلاح قیمتی انجام دهد. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بیت کوین را زیر نظر بگیرید.
با توجه به تحلیل تکنیکال و استفاده از روش های فیبوناچی به نظر می رسد بیت کوین(BTC) به اوج موقت در 70 هزار دلار رسیده است. دنباله فیبوناچی، مجموعه ای از اعداد که هر عدد مجموع دو عدد قبلی است. معمولا در معاملات برای شناسایی سطوح حمایت و مقاومت بالقوه و همچنین معکوس های روند استفاده می شود. زمانی که این مفاهیم را به زوایا یا شیب ها در نمودار قیمت ترجمه می کنند، تحلیلگران می توانند مناطقی را پیش بینی کنند که حرکت قیمت ممکن است متوقف شود و یا معکوس شود.

پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024 توسط AI

توجه داشته باشید که آنتروپیک اخیرا از مدل هوش مصنوعی جدید خود یعنی Claude Opus رونمایی کرده است. در همین حال، سرمایه گذاران بیت کوین مشتاقانه به دنبال اطلاعاتی در مورد قیمت رمز ارزهای پیشرو برای پایان سال 2024 هستند. در این زمینه، فینبولد به Claude Opus دسترسی پیدا کرد و هوش مصنوعی برتر را بر آن داشت تا قیمت بیت کوین را تا پایان سال پیش بینی کند.
به طور خاص، کلود هوش مصنوعی پیش بینی می کند که بیت کوین(BTC) تا پایان سال 2024 بین 120 هزار دلار تا 150 هزار دلار خرید و فروش خواهد شد. علاوه بر این، تغییرات در انتشار عرضه از طریق نصف شدن و استفاده از بیت کوین به عنوان محافظت تورم عمل می کند. این مدل هوش مصنوعی حداکثر قیمت ممکن را 200 هزار دلار برای هر واحد بیت کوین با حداقل 80 هزار دلار پیش بینی کرد. با این حال، هوش مصنوعی هشدار می دهد که بیت کوین برای رسیدن به پیش بینی صعودی 200 هزار دلاری به یک احساس بازار بسیار خوش بینانه و فشار حداقلی فروش نیاز دارد. از طرف دیگر، کلود خاطرنشان می کند که حتی در شرایط منفی، بیت کوین می تواند سطوح پشتیبانی را بالاتر از بالاترین سطح تاریخی چرخه قبلی یعنی 69 هزار دلار نگه دارد. یکی از سوالات مهم افرادی که تازه ئارد بازار ارزهای دیجیتال شده اند این است که برای شروع ارزهای دیجیتال چقدر سرمایه لازم است؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024 توسط AI بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای برتر در بازار کریپتو است که مدل هوش مصنوعی جدید یا همان Claude Opus قیمت بیت کوین را تا پایان سال 2024 پیش بینی کرده است. این مدل هوش مصنوعی حداکثر قیمت بیت کوین را 200 هزار دلار در نظر گرفته است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024 توسط AI

در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024 توسط AI نظر دهید
سوال امنیتی :1+99 = ?