مستر گاکس(Mr.Goxx) کیست؟(اولین همستر ترید)

  • 20:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

مستر گاکس(Mr.Goxx)؛ اولین همستر تریدر در بازار ارزهای دیجیتال! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این مفهوم به دست بیارین؟ آیا می دونین مستر گاکس کیست؟ پروژه مستر گاکس توسط چه کسانی انجام شد؟ چگونگی شکل گیری ایده مستر گاکس؟ مستر گاکس چجوری و کجا معامله انجام میده؟ مستر گاکس تاکنون چقدر سود کرده؟ دلیل به شهرت رسیدن مستر گاکس چیست؟

مستر گاکس(MR.Goxx) یه تشابه طنزآمیز از اسم صرافی Mt.Gox هست. Mt.Gox یکی از بزرگ ترین صرافی ها برای بررسی قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال و مبادله یا خرید ارز دیجیتال و فروش رمزارزها بود، ولی در سال 2014 به دلیل یه حمله هکری و سرقت میلیون ها دلار ارز دیجیتال، بانکروت شد و فعالیت خودش رو متوقف کرد. استفاده از مستر گاکس به عنوان یه شخصیت طنزآمیز به منظور نشون دادن اشتباهات و مشکلاتی که در این صرافی رخ داد، رایج شده. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله مستر گاکس کیست؟ اطلاعاتی درباره مستر گاکس یا Mr.Goxx به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های مستر گاکس بپردازیم و نحوه انجام معامله مستر گاکس رو مورد بررسی قرار بدیم.

مستر گاکس کیست؟

مستر گاکس کیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که مستر گاکس کیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که مستر گاکس یا Mr.Goxx یه تشابه طنزآمیز اسمی از اسم یکی از بزرگ ترین صرافی های بیت کوین در گذشته به اسم Mt.Gox بود که در سال 2014 به دلیل یه حمله هکری و جرقه ای که منحصر به سرقت میلیون ها دلار ارز دیجیتال شد، توقف فعالیت کرد. مستر گاکس بیشتر به صورت یه شخصیت طنزآمیز به یاد می مونه. در واقع مستر گاکس یه نمادی از سوء مدیریت و اینترنت های تاریک مرتبط با رمزارزهاست. این شخصیت به طنز و طرح کمیک ها و کاریکاتورها به وجود اومده و در بحث ها و نظرسنجی های مربوط به این حوزه استفاده میشه.

جالب اینجاست که بدونین مستر گاکس یا Mr.Goxx یه همستر هست. مثل خیلی از افراد این همستر هم به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست به امید اینکه به ثروت زیادی برسه. مستر گاکس به دو دلیل مورد توجه قرار گرفته. اول اینکه اون در حال کسب درآمد هست و عملکردش از خیلی از تریدرها و معامله گران بزرگ و بازدهی شاخص های مالی مثل S&P 500 در دریافت سود بهتر داده و دوم اینکه این موجود فقط یه همستره!! همستری که با ترید رمزارزها سود زیادی به دست میاره.

مقاله پیشنهادی: 7 راه حفظ امنیت ارز های دیجیتال

نحوه معامله گران مستر گاکس چگونه است؟

نحوه معامله گران مستر گاکس چگونه است؟

حائز اهمیت هست که بدونین مستر گاکس(Mr.Goxx) یه دفتر خونگی خیلی شیک و لاکچری به اسم Goxx Box در نزدیکی قفس خودش داست که به صورت ازادانه بین این دو مکان در حال رفت و آمد بود. این دفتر مجهز به یه چرخ و دو تونل بود که به همستر تریدر ما این امکان رو می داد تا معاملات خودش رو با استفاده از اون ها انجام بده. مستر گاکس ابتدا با حرکت بر روی چرخ نیت که اسم 30 ارز دیجیتال روی اون نوشته شده بود، یه ارز دیجیتال رو انتخاب می کرد. این دفتر علاوه بر یه چرخ، دارای دو تونل یکی با عنوان خرید و اون یکی فروش بود. با توجه به اینکه همستر کدوم تونل رو انتخاب می کرد، سفارش خرید یا فروش در صرافی انجام میشد.

مثلا اگه همستر یا مستر گاکس، رمزارز بیت کوین رو از روی چرخ نیت انتخاب و بعد از اون از تونل خرید عبور می کرد، صاحب اون به صورت واقعی بیت کوین رو از یه صرافی آنلاین می خرید. دوربینی که در قفس این همستر تریدر قرار داده شده بود، فعالیت های اون رو ثبت و پخش می کرد. با وجود اینکه این روش غیرمنطقی و یه نوع شوخی در بازارهای مالی هست، با این حال این همستر تریدر تونست نتایج قابل قبولی رو ارائه بده.

بیشتر بدانید: بررسی 5 روش هک بیت کوین

پروژه مستر گاکس توسط چه افرادی انجام شد؟

پروژه مستر گاکس توسط چه افرادی انجام شد؟

پروژه مستر گاکس(Mr.Goxx) رو یه مدرس آلمانی که در دوره کرونا خونه نشین شده بود، به کمک همستر خودش اجرا کرد. اون دوست داشت مردم رو با فناوری آشنا کنه. البته دوست اون که یه برنامه نویس هم هست به این اقای معلم کمک می کرد. هدف مالک گاکس و دوستش آگاه کردن مردم برای از دست دادن فرصت های سرمایه گذاری هست تا مردم از طریق بازار ارزهای دیجیتال بتونن مشکلات مالی زندگی خودشون رو کاهش بدن. همچنین این دو شخص گفتن که ما در این مورد شوخی مر کردیم که آیا همستر من قادر به تصمیم گیری های هوشمندانه تری نسبت به انسان ها برای سرمایه گذاری یا معامله گری خواهد بود یا نه!

چه درس هایی را می توان از مستر گاکس گرفت؟

بهتره بدونین صاحبان آلمانی Mr.Goxx در پی راغب کردن افراد به دانش ارز دیجیتال این ایده رو جلو بردن. مطمئنا افراد زیادی از این ایده درس های بزرگی گرفتن، ولی برای بعضی اافراد هم فقط یه برنامه سرگرم کننده بوده. اگه بخواهیم در اینجا واضح ترین درس هایی که میشه از مستر گاکس گرفت رو بررسی کنیم، موارد و توضیحات زیر باید جای عبرت و تفکر داشته باشن:

•    بازار ارزهای دیجیتال فقط یه بازار معاملاتی هست که حتی یه موش هم می تونه در اونجا خرید و فروش انجام بده. پس نیاز نیست اون رو تا حد زیادی جدی بگیریم.
•    بازار رمزارزها اونقدر غیرقابل پیش بینی هست که بعضی وقت ها معاملات شانسی یه موش بهتر از معاملاتی مبتنی بر تحلیل های فاندامنتال و تکنیکال بازدهی داره.
•    بعضی وقت ها تحلیل های بیش از حد معامله گران، نتیجه برعکس داده و باعث میشه ارزهایی رو برای معامله انتخاب کنند که در نهایت اون ها در بیشترین ضرر بفروشن.
•    شاید بشه بین انتخاب های تصادفی مستر گاکس(Mr.Goxx) و ارزهای دیجیتال یه رابطه قابل پیگیری پیدا کرد.

مقاله پیشنهادی: شناسایی ارزهای دیجیتال تازه لیست شده در صرافی ها

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله مستر گاکس کیست؟ اطلاعاتی درباره مستر گاکس یا Mr.Goxx به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های مستر گاکس بپردازیم و نحوه انجام معامله مستر گاکس رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، مستر گاکس یا Mr.Goxx یه همستر هست. مثل خیلی از افراد این همستر هم به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست به امید اینکه به ثروت زیادی برسه.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد مستر گاکس(Mr.Goxx) کیست؟(اولین همستر ترید)

در مورد مستر گاکس(Mr.Goxx) کیست؟(اولین همستر ترید) نظر دهید
سوال امنیتی :4+95 = ?