الیمپ ترید(Olymp Trade) چیست؟

  • 20:02 1403-02-07
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

الیمپ ترید(Olymp Trade)؛ پلتفرمی برای پیش بینی قیمت رمزارزها با ریسک بالا! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این پلتفرم به دست بیارین؟ آیا می دونین الیمپ ترید چیست؟ الیمپ ترید چه ویژگی هایی داره؟ به نظر شما پلتفرم الیمپ ترید چجوری کار می کنه؟ الیمپ ترید چه مزایا و معایبی به همراه داره؟ چجوری میشه در پلتفرم الیمپ ترید قیمت بیت کوین رو پیش بینی کرد؟

با توجه به وضعیت نامناسب مالی مردم کشور ایران، خیلی از مردم تصمیم به سرمایه گذاری در پلتفرم هایی گرفتن که لازمه کسب درآمد از اون ها دانش و شانس هست. یکی از این پلتفرم ها، الیمپ ترید هست که ویژگی های زیادی داره و شما می تونین با استفاده از اون معاملات رمزارزی خودتون رو انجام بدین و سودهای زیادی از نوسانات قیمت ارز دیجیتال به دست بیارین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله الیمپ ترید چیست؟ اطلاعاتی درباره پلتفرم الیمپ ترید یا Olymp Trade به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب الیمپ ترید بپردازیم و نحوه پیش بینی قیمت بیت کوین با الیمپ ترید رو به شما یاد بدیم.

پلتفرم الیمپ ترید چیست؟

پلتفرم الیمپ ترید چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که پلتفرم الیمپ ترید چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که الیمپ ترید یا Olymp Trade نوعی پلتفرم اقتصادی هست که در اصل با استفاده از اون میشه قیمت رمزارزها رو پیش بینی کرد. پلتفرم الیمپ ترید برنامه ای هست که به کاربر این امکان رو میده تا در باینری آپشن که نوعی معامله برای ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین هست شرکت کرده و پیش بینی کنه که آیا قیمت بیت کوین افزایش یا کاهش پیدا می کنه. اگه پیش بینی هاشون درست از آب در بیاد می تونن سود زیادی به دست بیارن.

جالب اینجاست که بدونین الیمپ ترید یا Olymp Trade نوعی پلتفرم معاملاتی آنلاین هست که از سال 2014 فعالیت خودش رو شروع کرده. الیمپ ترید امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ارزهای فیات، کالاها و سهام رو با حداقل سرمایه 10 دلار فراهم می کنه. پلتفرم الیمپ ترید از زبان فارسی پشتیبانی می کنه و کاربران ایرانی می تونن به راحتی از طریق اون بدون هیچ محدودیتی فعالیت کنند. یکی دیگه از ویژگی های الیمپ ترید قابلیت Stop Out هست که امکان استفاده از ابزارهای حد ضرر و حد سود رو فراهم می کنه.

مزایا و معایب پلتفرم الیمپ ترید

مزایا و معایب پلتفرم الیمپ ترید

همونطور که گفتیم، الیمپ ترید(Olymp Trade) بستری برای پیش بینی قیمت و باینری آپشن رو فراهم کرده که می تونین در این پلتفرم با انجام فعالیت های مختلف سودهای زیادی به دست بیارین. استفاده از پلتفرم الیمپ ترید مزایا و معایب زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایا و معایب الیمپ ترید بپردازیم تا بهترین تصمیم رو برای استفاده از این پروتکل بگیرین.

مزایای الیمپ ترید

•    یکی از مزایای الیمپ ترید این هست که Olymp Trade نوعی بروکر آنلاین هست که امکان معامله جفت ارزهاف رمزارزهای پایه، سهام، شاخص ها و کالاها رو ممکن می کنه.
•    یکی دیگه از مزایای الیمپ ترید این هست که بعد از عضویت در این سایت بلافاصله یه حساب دمو با 10.000 دلار اعتبار رایگان در اختیار شما قرار می گیره که می تونین با استفاده از این حساب دمو معاملاتی رو به عنوان تمرین انجام بدین.
•    یکی دیگه از مزایای الیمپ ترید این هست که رابط کاربری ساده ای داره و شما می تونین به راحتی از این پلتفرم استفاده کرده و معاملات خودتون رو انجام بدین. همچنین افراد مبتدی و تازه کار هم می تونین خیلی راحت با این پروتکل کار کنند.
•    الیمگ ترید عضوی از کمیته مالی(FinaCom PLC) هست. این کمیته یه مقام شخص ثالث و بی طرف هست که واسه رسیدگی به شکایت های تاجران به وجود اومده.

معایب الیمپ ترید

•    بهتره بدونین بروکر الیمپ ترید(Olymp Trade) ممکنه معایبی هم داشته باشه. چون درباره قوانین و مقررات اون شک و تردید وجود داره. به نظر میرسه که FinaCom چند سالی نظارت داشته باشه، ولی مسمئن نیستیم که آیا به اندازه CySEC کارآمد هستن یا خیر. با اینکه انجام معامله با بروکری مثل الیمگ ترید که از نوعی مقررات بهره مند هست، بهتر از معامله با بروکرهایی هست که تحت هیچ نوع نظارتی نیستن.

مقاله پیشنهادی: استراتژی ترید لاک پشتی(Turtle Trading) چیست؟

نحوه پیش بینی قیمت بیت کوین با الیمپ ترید

نحوه پیش بینی قیمت بیت کوین با الیمپ ترید

افرادی که وارد پلتفرم Olymp Trade میشن، دارای عقاید متفاوتی هستن. بعضی از افراد فضای کاری الیمگ ترید رو مثل قمار دونسته و دوست ندارن در معاملات مالی اون شرکت کنند. برخی دیگه هم این باور رو دارن که فرایند پیش بیی کار خیلی ساده هست و می تونن در کوتاه ترین زمان ممکن به سود زیادی دست پیدا کنند. با توجه به اینکه امکان دخالت و یا دستکاری شدن قیمت ها در بازار رمزارزها وجود داره و حتی تحلیلگران هم پیش بینی نرخ ارزش بیت کوین رو کار زیاد آسونی نمی دونن، ولی با این وجود تعداد سرمایه گذاران خوش شانس در این حوزه کم نبوده و موفق به کسب درآمد چشمگیری از این راه شدن.

مقاله پیشنهادی: منظور از مولتی تایم فریم در ترید چیست؟

معاملات و سفارش ها در الیمپ ترید

این قسمت پلتفرم الیمپ ترید به شما کمک می کنه تا عملکرد معاملاتی قبلی خودتون رو تجزیه و تحلیل کنین. اگه موقعیت معاملاتی باز کرده باشین، می تونین اون رو در قیمت معامله مشاهده کنین. همه سفارش های قبل و فعلی شما در تب سفارشات قابل مشاهده هستن. الیمپ ترید(Olymp Trade) رابط کاربرس آسونی داره، ولی قبل از شروع معاملات در این پلتفرم می تونین یه حساب دمو بسازین و با استفاده از اون با همه قابلیت های این پلتفرم معاملاتی آشنا بشین. به این ترتیب، دیگه لازم نیست نگران تجربه کم و خطاهای احتمالی خودتون باشین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله الیمپ ترید چیست؟ اطلاعاتی درباره پلتفرم الیمپ ترید یا Olymp Trade به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب الیمپ ترید بپردازیم و نحوه پیش بینی قیمت بیت کوین با الیمپ ترید رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، الیمپ ترید یا Olymp Trade نوعی پلتفرم معاملاتی آنلاین هست که از سال 2014 فعالیت خودش رو شروع کرده. الیمپ ترید امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ارزهای فیات، کالاها و سهام رو با حداقل سرمایه 10 دلار فراهم می کنه. این پلتفرم مزایای زیادی به همراه داره.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد الیمپ ترید(Olymp Trade) چیست؟

در مورد الیمپ ترید(Olymp Trade) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+62 = ?