شناسایی ارزهای دیجیتال تازه لیست شده در صرافی ها

  • 06:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

شناسایی ارزهای دیجیتال تازه لیست شده در صرافی ها؛ آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در این زمینه به دست بیارین؟ باخبر شدن از لیست شدن ارزهای دیجیتال در صرافی چه اهمیتی داره؟ انواع روش های مطلع شدن از لیست شدن رمزارزها و قیمت بیت کوین و سایر ارزها در صرافی ارز دیجیتال کدامند؟ ریسک سرمایه گذاری قبل از لیست شدن ارزهای دیجیتال یا بلافاصله بعد از لیست شدن چیست؟ نکات مهم لیست شدن رمزارزها چیست؟

خیلی از تریدرها رویای سودهای چند صد درصدی رو در ذهن خودشون پرورش میدن. در همین راستا یه استراتژی ساده رو دنبال می کنند و اون هم این هست که به دنبال ارزهای دیجیتالی می گردن که قراره در یه صرافی بزرگ و معتبر لیست بشن. تنها کاری که اون ها قراره انجام بدن این هست که قبل از لیست شدن اون ارز دیجیتال رو بخرن. البته این رویا هم دور از ذهن به نظر نمی رسه. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله شناسایی ارزهای دیجیتال تازه لیست شده در صرافی ها، اطلاعاتی درباره مفهوم لیست شدن رمزارزها در صرافی به شما ارائه کنیم و به بررسی روش های تشخیص ارزهای لیست شده در صرافی ها بپردازیم.

مفهوم لیست شدن رمزارزها در صرافی چیست؟

مفهوم لیست شدن رمزارزها در صرافی چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که مفهوم لیست شدن رمزارزها در صرافی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که در ابتدا رمزارزها تلاش می کردن تا قبل از لیست شدن در صرافی ها سرمایه مورد نیاز خودشون رو جمع آوری کنند. ولی در حال حاضر این مورد واسه توسعه دهنده های پروژه های دیفای اونقدر مورد توجه نیست. امروزه خیلی از پروژه های دیفای دوست دارن تا بدون جذب سرمایه و فروش عمومی، ارز دیجیتال مربوط به پروژه کریپتویی خودشون رو در یه صرافی لیست کنند.

پیدا کردن ارزهای دیجیتالی که به تازگی در صرافی ها لیست شدن، می تونه یکی از راه های سرمایه گذاری و کسب سود قبل از گسترش محبوبیت یه پروژه ارز دیجیتال تازه وارد به بازار هست. از اونجایی که عموما رمزارزهای تازه به محض عرضه و انتشار در صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز رشد اولیه سنگینی دارن، تریدرها هم ورود سریع به بازار قبل از سایر افراد رو یکی از فرصت های سودآوری محسوب می کنند.

مقاله پیشنهادی: چگونه سرمایه گذاری مطمئنی در بازار رمز ارزها داشته باشیم؟

اهمیت باخبر شدن از لیست شدن ارزهای دیجیتال در صرافی

وقتی که شما از لیست شدن یه ارز دیجیتال در پلتفرم معاملاتی یا صرافی به ویژه اگه اون صرافی یه صرافی معتبر مثل بایننس باشه، باخبر بشین می تونین زودتر از سایر افراد از طریق روش های دیگه ای که وجود دارن، ارز دیجیتال مورد نظرتون رو خریداری کرده و در ولت خودتون نگه دارین تا زمان لیست شدن اون فرا برسه و سود زیادی از تغییرات قیمتی اون به دست بیارین. معمولا در بیشتر ارزهای دیجیتال بعد از اینکه در یه صرافی معتبر و مشهور لیست میشن، رشد قیمتی خوبی رو تجربه می کنند که این موضوع باعث میشه تا بعضی از افراد بتونن سودهای فوق العاده ای از این فرصت ها به دست بیارن.

روش های تشخیص ارزهای تازه لیست شده در صرافی ها

روش های تشخیص ارزهای تازه لیست شده در صرافی ها

همونطور که گفتیم، لیست شدن رمزارزها در یه صرافی معمولا باعث رشد ناگهانی قیمت اون ارز دیجیتال میشه و بعضی از افراد هم از این طریق سود زیادی به دست میارن. باخبر شدن از این رمزارزها کار سختی هست. شما باید از روش های مختلفی برای پیدا کردن این ارزهای دیجیتال استفاده کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی روش های تشخیص ارزهای تازه لیست شده در صرافی ها بپردازیم.

•    آلت فینز(Altfins)

یکی از روش های شناسایی ارزهای تازه لیست شده در صرافی ها، استفاده از سایت آلت فینز(Altfins) هست. بهتره بدونین این سایت می تونه مجموعه کاملی از ابزارهای مورد نیاز برای تریدر بازار رمزارزها باشه. در این سایت امکاناتی مثل مدیریت سبد دارایی، ابزار تکنیکالی برای خرید و فروش تریدرها، ارسال نوتیفیکیشن برای یادآوری موارد مهم و به طور کل اطلاعات بازار رمزارزها وجود داره.

•    کوین مارکت کال(Coinmarketcal)

 یکی دیگه از روش های شناسایی ارزهای تازه لیست شده در صرافی ها، استفاده از سایت کوین مارکت کال یا Coinmarketcal هست. این سایت در بین کاربران فعال بازار رمزارزها به تقویم ارزهای دیجیتال معروف هست. شما در این پلتفرم می تونین مثل برنامه های تقویمی که در موبایل دارین، تاریخ مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین و رویدادها و اتفاقاتی که قراره در اون تاریخ رخ بدن رو مشاهده کنین.

•    توکن اسنیفر(TokenSniffer)

یکی دیگه از روش های شناسایی ارزهای تازه لیست شده در صرافی ها، استفاده از سایت توکن اسنیفر یا TokenSniffer هست. فعالیت این پلتفرم بیشتر بر روی ارزهای دیجیتالی هست که بر بستر بلاک چین فانتوم، بایننس اسمارت چین، پالیگان و اتریوم به وجود اومدن. شما می تونین در این سایت تاریخ قرارگیری قرارداد، لیست شدن ارز دیجیتال و بررسی توکن رو مشاهده کنین.

•    کوین رنکینگ(CoinRanking)

استفاده از سایت کوین رنکینگ یا CoinRanking هم یکی دیگه از روش های پیدا کردن رمزارزهای تازه لیست شده در صرافی هاست. با استفاده از این سایت می تونین اطلاعات کلی و عمومی بازار کریپتو رو دریافت کنین. همچنین در این سایت قیمتی خیلی از ارزهای دیجیتال، تغییرات در 24 ساعت گذشته و همچنین قیمت ارزهای دیجیتال رو بر اساس پول های فیات قابل مشاهده هست.

مقاله پیشنهادی: بورس یا ارز دیجیتال؛ کدام بهتر است؟

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله شناسایی ارزهای دیجیتال تازه لیست شده در صرافی ها، اطلاعاتی درباره مفهوم لیست شدن رمزارزها در صرافی به شما ارائه کنیم و به بررسی روش های تشخیص ارزهای لیست شده در صرافی ها بپردازیم. همونطور که گفتیم، پیدا کردن ارزهای دیجیتالی که به تازگی در صرافی ها لیست شدن، می تونه یکی از راه های سرمایه گذاری و کسب سود قبل از گسترش محبوبیت یه پروژه ارز دیجیتال تازه وارد به بازار هست.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد شناسایی ارزهای دیجیتال تازه لیست شده در صرافی ها

در مورد شناسایی ارزهای دیجیتال تازه لیست شده در صرافی ها نظر دهید
سوال امنیتی :3+58 = ?