آیا بیت کوین می تواند در تراکنش ها از ویزا کارت پیشی بگیرد؟

  • 15:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ساتوشی ناکاموتو خالق بیت کوین می گوید که بیت کوین می تواند در تراکنش ها از ویزا کارت پیشی بگیرد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا تراکنش های بیت کوین بهتر از ویزا کارت عمل می کنند؟ تراکنش های بیت کوین چه مزایایی دارند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که شما می توانید با استفاده از بیت کوین تراکنش های متعددی انجام دهید. تراکنش های بیت کوین مزایای زیادی به همراه دارند که این موارد باعث می شوند تا تراکنش های بیت کوین بهتر از ویزا کارت عمل کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارتباط ویزا کارت با ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیشی گرفتن تراکنش های بیت کوین از ویزا کارت بپردازیم.

ارتباط ویزا کارت با ارزهای دیجیتال

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ویزا کارت چه ارتباطی با ارزهای دیجیتال دارد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که تایید عمومی Visa از موضع مثبت خود در قبال خدمات پرداخت ارز دیجیتال نشان دهنده انگیزه این پروتکل برای این است که به عنوان یک بازیگر پیشرو در شبکه پرداخت جهانی باقی بماند. این شرکت ادعا می کند که تعداد زیادی از بازیکنان در حوزه مالی سنتی به دنبال ورود به فضای رمز ارزها هستند. بزرگان ارز دیجیتال می گویند که ارتباط ویزا کارت با ارزهای دیجیتال در حال گسترش است.
جالب است بدانید، ویزا کارت قبلا با برخی از شرکت های پیشرفته در حوزه ارزهای دیجیتال مانند صرافی کوین بیس و فولد در سال 2020 رابطه کاری برقرار کرده است. این اقدام علاوه بر در اختیار داشتن بیش از 25 کیف پول ارز دیجیتال که به سیستم های ویزا وصل هستند. ویزا کارت همچنین برنامه شتاب دهنده متمرکز خودش را به اسم FastTrack در اختیار دارد که به شرکت های فناوری مانند شرکت های مبتنی بر ارزهای دیجیتال و بلاک چین این امکان را می دهد تا به سیستم ها و شبکه های خود دسترسی پیدا کنند.

پیشی گرفتن تراکنش های بیت کوین از ویزا کارت

توجه داشته باشید که ایمیل های تازه منتشر شده اطلاعاتی در مورد روزهای اولیه پیدایش بیت کوین و قابلیت های آن، همانطور که توسط بنیانگذار ناشناس آن ساتوشی ناکاموتو درک شده ارائه کرده اند. در این ایمیل ها ناکاموتو و همکار اولیه اش مارتی مالمی، پتانسیل این ارز رمزنگاری شده در مورد سیستم مالی سنتی را مورد بحث قرار داده اند. مکاتبات ایمیلی 120 صفحه ای که در 23 فوریه منتشر شد، شامل ادعای جسورانه ناکاموتو است که تنها یک زنجیره جهانی دارد. او پتانسیل حجم تراکنش های بیت کوین را با شبکه کارت اعتباری Visa مقایسه کرد که در می 2009 روزانه تقریبا 15 میلیون خرید اینترنتی را در سراسر دنیا پردازش کرد.
ناکاموتو با توجه به نگرانی ها در مورد هزینه های احتمالی، پیش بینی کرد که ممکن است در آینده نزدیک هزینه ها ضروری و مهم نباشد. با این حال، او مکانیزمی را پیشنهاد کرد که در آن گره ها می توانند تراکنش ها را با کارمزد پردازش کنند و به بازار اجازه م دهد حداقل کارمزد قابل قبول را تعیین کند. این رویکرد غیرمتمرکز به اپراتورهای گره اجازه می دهد تا در مورد هزینه هایی که می پذیرند، تصمیم بگیرند و بازاری پویا بر اساس عرضه و تقاضا ایجاد کند.
ناکاموتو یک جنبه مهم بیت کوین را برجسته کرد. امنیت آن با اندازه شبکه و ارزشی که محافظت می کند، افزایش می یابد. او ضمن اذعان به آسیب پذیری ها در مراحل اولیه، زمانی که شبکه کوچک است، تاکید کرد که ارزش بالقوه که می تواند دزدیده شود، همیشه کمتر از تلاش لازم برای سرقت آن است. یکی از مسائل مهم در ارزهای دیجیتال تاثیر ارزهای دیجیتال در اقتصاد کشورهای مختلف میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارتباط ویزا کارت با ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیشی گرفتن تراکنش های بیت کوین از ویزا کارت بپردازیم. همانطور که گفته شد، ناکاموتو خالق بیت کوین با اشاره به مزیت های تراکنش بیت کوین، ادعا کرد که بیت کوین(BTC) می تواند در تراکنش ها از ویزا کارت پیشی بگیرد و خودش را به رتبه های بالایی برساند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین می تواند در تراکنش ها از ویزا کارت پیشی بگیرد؟

در مورد آیا بیت کوین می تواند در تراکنش ها از ویزا کارت پیشی بگیرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+48 = ?