چرا تقاضای بیت کوین بیش از 1300 درصد از عرضه ماینرهاست؟

  • 06:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به بررسی های انجام شده، تقاضای بیت کوین بیش از 1300 درصد از عرضه ماینرهاست! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا ماینرها بیت کوین های بیشتری تولید می کنند؟ آیا میزان تقاضای بیت کوین در حال افزایش است؟ افزایش تقاضای بیت کوین نشانه چیست؟
بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات قیمت زیادی دارد و قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. شما می توانید با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال از نوسانات قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید. اخیرا مشخص شده است که میزان تقاضای بیت کوین بیش از 1300 درصد از عرضه ماینرهاست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 1300 درصدی تقاضای بیت کوین نسبت به عرضه ماینرها بپردازیم.

آینده ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) چگونه خواهد بود؟

بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که این ارز اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 50800 دلار معامله می شود. تحلیلگران مشهور بازار پیش بینی کردند که قیمت بیت کوین رشد چشمگیری را تجربه خواهد کرد و می تواند به سطوح بالاتری برسد. به طور کلی اگر میزان عرضه بیت کوین کمتر از تقاضا باشد، باز هم شاهد رشد قیمت بیت کوین(BTC) خواهیم بود. این پیش بینی برای سال های 2024 و 2025 انجام شده و ممکن است قیمت آن نزدیک به 500 هزار دلار شود.
اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید که آینده بیت کوین(BTC) وابسته به کسانی است که در بازار ترید می کنند و افرادی که در صنعت ماینینگ فعال هستند. بیت کوین رو به رشد است و دلیل این موضوع این است که بیت کوین مانند یک پول امن دیجیتال که دارای ارز زیادی هم هست، عمل می کند. تحلیلگران و تریدرهای مشهور ارز دیجیتال، قیمت بیت کوین را در سال های آینده به طور کلی روند صعودی می بینند. در این میان، افرادی نیز وجود دارند که نسبت به آینده بیت کوین خوش بین نیستند.

افزایش 1300 درصدی تقاضای بیت کوین نسبت به عرضه ماینرها

توجه داشته باشید که با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین، خوش بینی های زیادی در مورد اتفاقی که ممکن است برای قیمت بیت کوین در پی این رویداد بیفتد، وجود دارد. این خوش بینی با پیشرفت اخیر که نشان می دهد چگونه تقاضای بیت کوین بسیار بیشتر از عرضه آن است، افزایش می یابد که می تواند منجر به افزایش قیمت رمز ارزهای پرچم دار تا 237 هزار دلار شود.
ویلی وو تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال در پست X اشاره کرد که شبکه بیت کوین روزانه به طور متوسط 607 میلیون دلار تقاضای سرمایه گذاران جدید را دریافت می کند. از طرف دیگر گفته می شود که این تقاضا با عرضه تنها 46 میلیون دلار در روز از نظر استخراج بیت کوین برآورده می شود. با توجه به اینکه هاوینگ بیت کوین خیلی سریع در حال نزدیک شدن است، این پیشرفت مهم تر است. آنتونی پمپلیانو نیز این پدیده را برجسته کرد، زمانی که اشاره کرد که چگونه سرمایه گذاران نهادی تقریبا 13 برابر سریع تر از نرخ تولید بیت کوین را می خرند. این تقاضای نهادی برای بیت کوین معمولا توسط ETFهای بیت کوین که در ژانویه تصویب شدند، هدایت می شود. یکی از مسائل مهم در بازار ارز دیجیتال استراتژی های مدیریت سرمایه در معاملات است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 1300 درصدی تقاضای بیت کوین نسبت به عرضه ماینرها بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 50800 دلار معامله می شود که بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستند. انتظار می رود بیت کوین قبل از رسیدن هاوینگ، یک رشد قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا تقاضای بیت کوین بیش از 1300 درصد از عرضه ماینرهاست؟

در مورد چرا تقاضای بیت کوین بیش از 1300 درصد از عرضه ماینرهاست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+78 = ?