چرا بایننس پشتیبانی از برخی توکن های اهرمی را متوف می کند؟

  • 15:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

توجه داشته باشید که صرافی بایننس پشتیبانی از برخی توکن های اهرمی را متوقف می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا صرافی بایننس برخی توکن های اهرمی را از لیست خود حذف می کند؟ این صرافی به کاربران چقدر مهلت داده است تا توکن های خودشان را برداشت کنند؟ آیا قیمت توکن های اهرمی کاهش می یابد؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، قطعا می دانید که بایننس یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی ارز دیجیتل است که شما می توانید با استفاده از این پلتفرم معاملات متعددی را انجام دهید. این صرافی قابلیت ها و خدمات زیادی را به کاربران ارائه می دهد. اخیرا صرافی بایننس پشتیبانی از برخی توکن های اهرمی را متوقف کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی بایننس Binance برای شما ارائه کنیم و به بررسی توقف پشتیبانی بایننس از برخی توکن های اهرمی بپردازیم.

آشنایی با صرافی بایننس Binance

بایننس(Binance) یکی از مشهورترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است که سهم بزرگی از معاملات رمز ارزها را در اختیار دارد. صرافی بایننس امکان خرید، فروش و تبادل ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است. این صرافی در سال 2017 راه اندازی شد و خیلی زود پیشرفت کرد. این صرافی توسط شخصی به اسم چانگ پنگ ژائو مدیریت می شد که اخیرا این شخص به دلیل اتهامات کلاهبرداری از سمت خود استعفا داده و شخص دیگری به عنوان مدیر عامل صرافی بایننس شناخته می شود.
جالب است بدانید، صرافی بایننس بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات و تعداد کاربران فعال در سراسر دنیا است. احراز هویت در این صرافی اجباری است. بایننس کوین رمز ارز بومی صرافی Binance است که جزو 10 ارز دیجیتال برتر بازار شناخته می شود. این صرافی از رمز ارزهای مختلفی پشتیبانی می کند و شما می توانید به ارزهای دیجیتال مورد نظر خودتان دسترسی داشته باشید و آنها را خرید و فروش کنید. زمانی که صرافی بایننس یک ارز دیجیتال را به لیست خرید و فروش خود اضافی می کند، قیمت آن رمز ارز به طور قابل توجهی بالا می رود. همچنین زمانی که صرافی بایننس یک ارز دیجیتال یا توکن را از لیست خرید و فروش خود حذف می کند، قیمت آن پایین می آید.

بایننس پشتیبانی از برخی توکن های اهرمی را متوقف می کند!

توجه داشته باشید که صرافی بایننس گفته است که پشتیبانی از برخی از توکن های اهرمی خود مرتبط با بیت کوین را موقف خواهد کرد. بایننس تصمیم خودش را برای پایان دادن به پشتیبانی از توکن های اهرمی جفت شده با تتر(USDT) اعلام کرد. صرافی بایننس خدمات معاملات و اشتراک سه جفت توکن اهرمی را در 28 فوریه متوقف خواهد کرد. طبق گفته بایننس، تمام سفارش های معاملاتی برای توکن های اهرمی که آنها ذکر کرده اند، در تاریخ مشخص شده به طور خودکار حذف خواهند شد.
یعنی کاربران از آن زمان به بعد نمی توانند با توکن های اهرمی سفارشی را انجام دهند. بایننس از کاربران درخواست کرده است تا توکن های اهرمی را که در اختیار دارند، قبل از مهلت مشخص شده با سایر دارایی ها معامله کنند. بعد از این، صرافی بایننس اعلام کرد که به تدریج از فهرست حذف می کند و بازخرید توکن ها را از اول آوریل شروع می کند و تا 3 آوریل ادامه می دهد. بایننس گفت که کاربران می توانند توکن های خودشان را قبل از تاریخ حذف از فهرست بازخرید کنند. با این حال، اگر کاربران نتوانند توکن های خودشان را در مهلت مشخص شده بازخرید کنند، دارایی های خودشان را از دست می دهند. یکی از مسائل مهم در ارزهای دیجیتال این است که بدانیم بهترین روش نگهداری ارز دیجیتال کدام است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی بایننس Binance برای شما ارائه کنیم و به بررسی توقف پشتیبانی بایننس از برخی توکن های اهرمی بپردازیم. همانطور که گفته شد، بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتالی است که پشتیبانی از برخی توکن های اهرمی را متوقف می کند. کاربران باید تا مهلت تعیین شده، توکن های اهرمی خودشان را به سایر دارایی ها تبدیل کنند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا بایننس پشتیبانی از برخی توکن های اهرمی را متوف می کند؟

در مورد چرا بایننس پشتیبانی از برخی توکن های اهرمی را متوف می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+34 = ?