چرا کوین بیس از پرداخت های Native Bitcoin پشتیبانی نمی کند؟

  • 11:02 1403-02-08
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

صرافی کوین بیس(Coinbase) از پرداخت های Native Bitcoin پشتیبانی نمی کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا صرافی کوین بیس دیگر از پرداخت های بیت کوین و سکه های مشابه UTXO پشتیبانی نمی کند؟ آیا شبکه لایتنینگ در حال اضافی شدن به صرافی کوین بیس است؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که کوین بیس یکی از مشهورترین پلتفرم های معاملاتی در بازار کریپتو است که شما می توانید از این صرافی استفاده کرده و رمز ارزهای مورد نظر خودتان را خرید و فروش کنید. شما باید اخبار پیرامون صرافی کوین بیس را مطالعه کنید تا بهترین تصمیم را برای استفاده از خدمات صرافی کوین بیس بگیرید. اخیرا معلوم شده است که کوین بیس از پرداخت های Native Bitcoin پشتیبانی نمی کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی کوین بیس(Coinbase) برای شما ارائه کنیم و به بررسی عدم پشتیبانی کوین بیس از Native Bitcoin بپردازیم.

آشنایی با صرافی کوین بیس(Coinbase)

کوین بیس(Coinbase) یکی از صرافی های مشهور در حوزه ارزهای دیجیتال است که شما می توانید با استفاده از این صرافی، نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. این صرافی در سال 2012 توسط شخصی به اسم برایان آرمسترانگ راه اندازی شد و از رمز ارزهای زیادی پشتیبانی می کند. همچنین در این صرافی شما می توانید به توکن های غیرمثلی NFT نیز دسترسی پیدا کرده و نسبت به خرید و فروش آنها اقدام کنید. این صرافی تا سال 2022 تقریبا 8 میلیون کاربر فعال داشت که روز به روز به تعداد آنها اضافی می شود.
جالب است بدانید، صرافی ارز دیجیتال بایننس ویژگی ها و قابلیت های زیادی دارد که این موارد باعث شده اند تا محبوبیت زیادی به دست آورد. از جمله از این ویژگی ها می توان به تراکنش های سریع و ارزان اشاره کرد. شما می توانید در این پلتفرم، معاملات و تراکنش های خودتان را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. این صرافی از بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، لایت کوین و.... پشتیبانی می کند. بنابراین، می توانید به ارزهای دیجیتال مورد نظر خودتان دسترسی پیدا کنید.

عدم پشتیبانی کوین بیس از Native Bitcoin

توجه داشته باشید که صرافی کوین بیس دیگر از پرداخت های Native Bitcoin پشتیبانی نمی کند. داوینگ که رئیس محصولات این شرکت است، در 18 فوریه در پلتفرم X یک پستی منتشر کرد و گفت که این شرکت تصمیم سختی را برای حذف بیت کوین بومی و سایر پشتیبانی های UTXO از Coinbase Commerce اتخاذ کرد و به مشکلاتی در ارائه بروزرسانی های اخیر در پروتکل پرداخت EVM برای بیت کوین اشاره کرد.
برایان آرمسترانگ، مدیر عامل صرافی کوین بیس در X خاطرنشان کرد که خریدارانی که با Coinbase Commerce پرداخت می کنند، اگر حسابی در صرافی داشته باشند، همچنان می توانند از بیت کوین استفاده کنند و اضافی کرد که این شرکت در حال ادغام شبکه لایتنینگ با کوین بیس است. همچنین آرمسترانگ اظهار داشت که امیدواریم در آینده فرصت هایی برای پرداخت های تجاری با لایتنینگ وجود داشته باشد. شبکه لایتنینگ یک پروتکل پرداخت است که برای تسهیل تراکنش ها در شبکه بیت کوین به وجود آمده است. تراکنش های بیت کوین از سال 2017 بر اساس این پروتکل انجام می شود.
برای پیگیری تراکنش ها، بیت کوین از مدل UTXO یا خروجی تراکنش خروج نشده استفاده می کند. برخلاف مدل حساب اتریوم که مشابه حساب های بانکی سنتی است و انعطاف پذیری بیشتری را فراهم می کند، برای شفافیت و امنیت طراحی شده است. مدل UTCO همچنین توسط سکه های فورک شده از بیت کوین مانند دوج کوین استفاده می شود. اگر شما هم جز معامله گران ارز دیجیتال هستید که از صرافی های خارجی استفاده میکنید لازم است بدانید که نکات لازم برای کار با صرافی های خارجی کدامند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی کوین بیس(Coinbase) برای شما ارائه کنیم و به بررسی عدم پشتیبانی کوین بیس از Native Bitcoin بپردازیم. همانطور که گفته شد، کوین بیس یکی از مشهورترین صرافی های ارز دیجیتال است که دیگر از پرداخت های Native Bitcoin پشتیبانی نمی کند. برایان آرمسترانگ مدیر عامل این صرافی خاطرنشان کرد که قرار است شبکه لایتنینگ را به این صرافی اضافی کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا کوین بیس از پرداخت های Native Bitcoin پشتیبانی نمی کند؟

در مورد چرا کوین بیس از پرداخت های Native Bitcoin پشتیبانی نمی کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+62 = ?