پلتفرم Matrixport هدف 63 هزار دلار را برای بیت کوین مشخص کرده است

  • 22:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

Matrixport که یکی از پلتفرم های کریپتویی است، اخیرا هدف 63 هزار دلاری را برای بیت کوین مشخص کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین می تواند به سطح 63000 دلار برسد؟ بیت کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟
امروزه افراد زیادی در بازار ارز دیجیتال مشغول معامله هستند و قیمت بیت کوین را زیر نظر دارند تا بتوانند سود زیادی از نوسانات قیمت رمز ارزها به دست آورند. قیمت بیت کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از پلتفرم های کریپتویی که قیمت بیت کوین را پیش بینی می کند، اخیرا هدف دیگری را برای قیمت بیت کوین مشخص کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به پیش بینی بیت کوین 63 هزار دلاری توسط پلتفرم Matrixport بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

بیت کوین(BTC) که یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است، اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 51000 دلار معامله می شود. این ارز در یک هفته گذشته بیش از 2.20 درصد کاهش یافته که خیلی زود می تواند دوباره وارد روند صعودی شده و ریزش قیمت خودش را جبران کند. بهتر است بدانید، مجموع حجم معاملات ETF بیت کوین به بیشاز 50 میلیارد دلار رسیده است. با توجه به این داده ها، این شاخص از 28.3 میلیارد دلار در ابتدای فوریه به 50.5 میلیارد دلار در پایان معاملات دیروز افزایش یافته است. حجم معاملات ETFهای اسپات بیت کوین در روز پنجشنبه به 1.2 میلیارد دلار رسید که این مسئله نشان دهنده افزایش تقاضا برای خرید ETFهای بیت کوین است.
اگر به نمودار هفتگی BTC/USDT نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. اگر بیت کوین از مقاومت های فعلی خود عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کرده  و به سطوح بالاتری برسد. ولی اگر نتواند حمایت 50 هزار دلاری خود را حفظ کند، وارد یک اصلاح قیمتی می شود و ممکن است قیمت آن تا سطح حمایت قبلی کاهش یابد. به نظر می رسد قدت گاوهای بیت کوین در حال افزایش است. اگر خریداران بیت کوین نسبت به خرید بیت کوین ادامه دهند، قیمت بیت کوین همچنان افزایش می یابد.

پیش بینی بیت کوین 63 هزار دلاری توسط پلتفرم Matrixport

توجه داشته باشید که پلتفرم Matrixport پیش بینی کرده است که بیت کوین می تواند به 63 هزار دلار افزایش یابد، از جمله زمانی که بیت کوین به این هدف برسد. Matrixport قبلا پیش بینی کرده بود که بیت کوین تا پایان ژانویه به 50 هزار دلار خواهد رسید، اگرچه این اتفاق نیفتد. این ETFهای بیت کوین تاکنون تا حد زیادی به احیای مجدد بیت کوین کمک کرده اند. آنها به ثبت تقاضای چشمگیر ادامه داده اند که منجر به انباشت قابل توجه بیت کوین توسط ناشران صندوق شده است.
در همین حال شرکت تجاری QCP Capital احساسات مشابهی را با Matrixport به اشتراک می گذارد، همانطور که آنها در گزارش قبلی اشاره کردند که چگونه بیت کوین به لطف این ETFهای اسپات بیت کوین می تواند تا 69 هزار دلار افزایش یابد. سپس آنها بیان کردند که بیت کوین دوباره به بالاترین حد خود بستگی دارد. ETFهای اسپات بیت کوین ناامید نشدند و 2.8 میلیارد دلار ورودی خالص در 21 روز معاملاتی اول ثبت کردند. بیت کوین همچنین گزارش داد که چگونه این صندوق ها در هفته گذشته 2.2 میلیارد دلار ورودی داشته اند.
اسکاراموچی اشاره کرد که پیش بینی او بر اساس چرخه های هاوینگ بیت کوین گذشته بود و اشاره کرد که قیمت بیت کوین تقریبا چهار برابر 18 ماه بعد از نصب شدن پاداش ماینرهای بیت کوین افزایش یافت. او انتظار دارد که این زمان تفاوتی نداشته باشد، چون 170 هزار دلار نشان دهنده افزایش چهار برابری از 35 هزار دلار است که اسکاراموچی پیش بینی می کند که قیمت بیت کوین در زمان هاوینگ در آوریل خواهد بود. در اینجا این سوال پیش می آید که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به پیش بینی بیت کوین 63 هزار دلاری توسط پلتفرم Matrixport بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که یکی از پلتفرم های کریپتویی به اسم Matrixport پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند تا قبل از هاوینگ به 63 هزار دلار برسد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد پلتفرم Matrixport هدف 63 هزار دلار را برای بیت کوین مشخص کرده است

در مورد پلتفرم Matrixport هدف 63 هزار دلار را برای بیت کوین مشخص کرده است نظر دهید
سوال امنیتی :8+46 = ?