آیا فصل آلت کوین ها شروع شده است؟

  • 23:02 1403-02-07
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، به نظر می رسد فصل آلت کوین ها شروع شده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا قیمت آلت کوین ها در حال افزایش است؟ کدام آلت کوین می تواند رشد بهتری را تجربه کند؟ چرا تریدرها نسبت به آینده آلت کوین ها امیدوار هستند؟
بازار کریپتو یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید در این بازار با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی به دست آورید. اگر آموزش ارز دیجیتال فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که رمز ارزها دارایی های نوظهوری هستند که قیمت آنها به عوامل مختلفی بستگی دارد. به نظر می رسد فصل آلت کوین ها شروع شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد فصل آلت کوین ها برای شما ارائه کنیم و به بررسی فرا رسیدن آلت سیزن در بازار کریپتو بپردازیم.

آشنایی با فصل آلت کوین ها

زمانی که بازار ارز دیجیتال وضعیت خوبی دارد، بسیاری از کاربران از فعالیت های خودشان سود زیادی به دست می آورند. ارز بیت کوین(BTC) معمولا نقش هدایت گر بازار و سایر ارزهای دیجیتال را دارد و با عملکرد قیمت خود سرمایه زیادی را به تمام بازار جذب می کند. در برخی از مواقع ممکن است که بیت کوین جای خودش را به سایر ارزهای دیجیتال مانند آلت کوین ها بدهد و کاربران بازار در ارزهایی به غیر از بیت کوین سرمایه گذاری کنند. به این رویداد در بازار ارزهای دیجیتال، آلت سیزن گفته می شود که قیمت آلت کوین ها افزایش می یابد.
جالب است بدانید، آلت سیزن فرصت خوبی برای کسب سود بیشتر است. قبل از اینکه خودتان را برای آلت سیزن آماده کنید، باید دلایل ایجاد آلت سیزن را بدانید و زمان دقیق آن را پیش بینی کنید. به طور کلی می توان گفت، آلت سیزن دوره ای در بازار ارزهای دیجیتال است که سرمایه افراد به جای بیت کوین، بیشتر به آلت کوین ها وارد می شود. به عبارت دیگر، آلت سیزن زمانی رخ می دهد که سرمایه گذاران و تریدرها به جای خرید بیت کوین، آلت کوین می خرند. در این دوره قیمت بیت کوین تقریبا ثابت می ماند و قیمت آلت کوین ها افزایش می یابد. اکنون در زمان نوشتن این مطلب گمان می رود که آلت سیزن رخ داده است و سرمایه گذاران می توانند از افزایش قیمت آلت کوین ها سود زیادی به دست آورند.

آیا آلت سیزن رخ داده است؟

توجه داشته باشید که گلس نود(Glassnode) در آخرین گزارش هفتگی خود به این موضوع پرداخته است که اخیرا وضعیت فصل آلت کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال چگونه بوده است. برای بررسی اینکه آیا آلت سیزن روشن است، شرکت تجزیه و تحلیل Altseason Indicator خودش را ابداع کرده است. این سنجه قضاوت می کند که آیا سرمایه گذاران در حالت ریسک بر اساس نحوه چرخش سرمایه در این بخش هستند یا خیر. به طور کلی دو شرط وجود دارد که نشانگر آنها را بررسی می کند.
ابتدا شاخص آلت سیزن به جریان های اصلی خالص سرمایه که شامل سه طبقه دارایی اصلی در این بخش است نگاه می کند. برای دو ارز قبلی، جریان های خالص با استفاده از سرانه های تحقق یافته، آنها اندازه گیری می شوند. سقف تحقق یافته یک مدل سرمایه گذاری است که ارزش کل هر دارایی را با این فرض که ارزش واقعی هر توکن در گردش قیمتی است که آخرین بار در آن جابجا شده است، به جای قیمت لحظه ای فعلی محاسبه می کند. آخرین انتقال برای هر کوین احتمالا آخرین نقطه ای بود که در آن دست تغییر داد. بنابراین، قیمت در زمان آن تراکنش مبنای هزینه فعلی آن خواهد بود. به این ترتیب، سقف تحقق یافته مبنای هزینه هر دارنده در بخش را خلاصه می کند. یکی از سوالات مهم در حوزه ارزهای دیجیتال این است که آینده ارز های دیجیتال چگونه خواهد بود؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد فصل آلت کوین ها برای شما ارائه کنیم و به بررسی فرا رسیدن آلت سیزن در بازار کریپتو بپردازیم. همانطور که گفته شد، به نظر می رسد فصل آلت کوین ها فرا رسیده است و قیمت رمز ارزها یکی از بعد دیگری افزایش چشمگیری را تجربه می کنند. شما می توانید با خرید و فروش آلت کوین ها سود زیادی از این فرصت پیش آمده به دست آورید.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا فصل آلت کوین ها شروع شده است؟

در مورد آیا فصل آلت کوین ها شروع شده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+74 = ?