چرا 26 میلیون دلار بیت کوین از صرافی FixedFloat به سرقت رفت؟

  • 15:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، اخیرا 26 میلیون دلار بیت کوین از صرافی FixedFloat به سرقت رفته است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما امنیت در ارزهای دیجیتال چگونه است؟ چرا در صرافی FixedFloat یک حمله سایبری رخ داده است؟ آیا این خبر می تواند باعث ترس و نگرانی کاربران بازار کریپتو شود؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که امنیت در بازار ارزهای دیجیتال یکی از فاکتورهای مهمی است که باید آن را زیر نظر داشته باشید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید و امنیت دارایی های دیجیتال یا رمزنگاری شده خودتان را تامین کنید. اخیرا یک حمله سایبری رخ داده که در آن 26 میلیون دلار بیت کوین به سرقت رفته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد حفظ امنیت در ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی سرقت 26 میلیون دلار بیت کوین از صرافی FixedFloat بپردازیم.

حفظ امنیت در ارزهای دیجیتال

حفظ امنیت در ارزهای دیجیتال یکی از مهم ترین کارهایی است که باید آن را جدی بگیرید تا بتوانید با خیال راحت نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. با گسترش بازار کریپتوکارنسی، هکرها نیز توانستند تا از ترفندها و تکنیک های مختلفی برای دسترسی غیرمجاز به حساب کاربران استفاده کنند. امروزه حملات زیادی در بازار ارزهای دیجیتال رخ می دهد که شما باید بتوانید با استفاده از روش هایی، خودتان را از این حملات سایبری در امان نگه دارید و بتوانید امنیت ارزهای دیجیتال و دارایی های رمزنگاری شده خودتان را حفظ کنید.
جالب است بدانید، صرافی و کیف پول دو ابزار مهم و کاربردی در بازار ارز دیجیتال است که شما برای فعالیت در این بازار باید با این ابزارها کار کنید. در وهله اول باید در یک صرافی ارز دیجیتال حساب کاربری داشته باشید و با تهیه یک کیف پول رمزنگاری شده، بتوانید دارایی های دیجیتال خودتان ذخیره کنید. اگر در انتخاب کیف پول ارز دیجیتال سستی کنید و موارد امنیتی را زیر نظر نگیرید، ممکن است با خطرات امنیتی روبرو شوید. کیف پول های جعلی زیادی در بازار وجود دارند که ممکن است در دام این کیف پول ها بیفتید و تمام سرمایه و دارایی های خودتان را از دست بدهید. بنابراین، حفظ امنیت ارزهای دیجیتال و رعایت اصول مهم فعالیت در بازار کریپتو را جدی بگیرید.

سرقت 26 میلیون دلار بیت کوین از صرافی FixedFloat

توجه داشته باشید که بر اساس داده های زنجیره ای، صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال FixedFloat برای حداقل 26 میلیون دلار بیت کوین و اتر مورد بهره برداری قرار گرفته است. تیم مبادله چد ساعت بعد از اولین گزارش این حمله در X این حمله را تایید کرد. این تیم در ابتدا خروجی های بزرگ را به مشکلات فنی جزئی نسبت داد و خدمات خودش را به حالت تعمیر و نگهداری تغییر داد. از 17 فوریه، تعدادی از کاربران تراکنش های مسدود شده و وجوه از دست رفته را در صفحه X گزارش کرده اند. داده های روی زنجیره نشان می دهد که بیش از 400 بیت کوین وجود دارد.
FixedFloat یک صرافی خودکار ارز دیجیتال است که نیازی به ثبت نام کاربران یا تایید مشتری خود ندارد. بر اساس داده های SEMrush حدود 26 درصد از ترافیک وب آن از کاربران ایالات متحده است. این صرافی برای تراکنش های بیت کوین با شبکه لایتنینگ ادغام می شود. امنیت سایبری روی زنجیره یکی از چالش های اصلی پروژه های کریپتویی است. شما باید اصول امنیتی را رعایت کنید تا بتوانید با خیال راحت نسبت به خرید  و فروش رمز ارزها اقدام کنید. در غیر این صورت ممکن است درگیر حملات سایبری شوید و دارایی های خودتان را از دست بدهید. شناخت انواع حملات ارزهای دیجیتال یکی از روش های حفظ امنیت در ارزهای دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد حفظ امنیت ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی سرقت 26 میلیون دلاری بیت کوین از صرافی FixedFloat بپردازیم. همانطور که گفته شد، امنیت در بازار ارزهای دیجیتال حرف اول را می زند. بنابراین، اگر قصد فعالیت در بازار کریپتو را دارید، باید بتوانید امنیت دارایی های دیجیتال خودتان را تامین کنید. اخیرا یک حمله سایبری رخ داده و تقریبا 26 میلیون دلار بیت کوین از صرافی FixedFloat به سرقت رفته است. این مسئله باعث ترس و نگرانی کاربران شده است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا 26 میلیون دلار بیت کوین از صرافی FixedFloat به سرقت رفت؟

در مورد چرا 26 میلیون دلار بیت کوین از صرافی FixedFloat به سرقت رفت؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+49 = ?