Grok می گوید که سرمایه گذاران از کدام ارزهای دیجیتال باید دوری کنند؟

  • 10:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

Grok که نوعی مدل هوش مصنوعی است، به سرمایه گذاران توصیه می کند تا از 3 ارز دیجیتال دوری کنند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ بهتر است از کدام رمز ارزها دوری کنید؟ معامله کدام ارزهای دیجیتال ممکن است به ضرر شما تمام شود؟
امروزه افراد زیادی در بازارهای مالی به ویژه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند و می توانند با خرید و فروش انواع دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم سود به دست آورند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید، می توانید با انواع پلتفرم های کاربردی در بازار کار کنید. اخیرا یک مدل هوش مصنوعی گفته است که سرمایه گذاران باید از 3 ارز دیجیتال دوری کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد Grok یک مدل هوش مصنوعی برای شما ارائه کنیم و به معرفی 3 ارز دیجیتال که باید از آنها دوری کنید، بپردازیم.

آشنایی با مدل هوش مصنوعی Grok

احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده باشد که مدل هوش مصنوعی Grok چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که پلتفرم Grok نوعی مدل زبان هوش مصنوعی است که توسط تیم مجموعه Xai به مدیریت ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت های تسلا و اسپیس ایکس در حال توسعه و گسترش است. به گفته تیم xAI این ربات طبق راهنمای سفر هیچهایکر به کهکشان توسعه یافته و به همین دلیل با توانایی پاسخ به هرگونه سوال و حتی پیشنهاد به کاربران بازار ارز دیجیتال طراحی شده است.
جالب است بدانید، ابزار Grok ویژگی ها و قابلیت های زیادی دارد که این پلتفرم را از سایر فناوری های هوش مصنوعی متمایز می کند. برای درک بهتر این مطلب باید ارتباط هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید. کاربران می توانند انتظار پاسخ های دقیق و خوبی را از مدل هوش مصنوعی Grok داشته باشند. با توجه به ویژگی های مشخص شده، می توان این ادعا را تایید کرد، ولی تا زمانی که این موارد در عمل و توسط کاربر دیده نشوند، اطمینانی وجود ندارد.

طبق گزارش Grok شما از کدام رمز ارزها باید دوری کنید؟

توجه داشته باشید که Grok یک مدل هوش مصنوعی اس که توسط xAI به وجود آمده است. از زمان عرضه، Grok Ai با رویکردی متفاوت نسبت به مدل های GPT مانند پیشرفت کرده است و در X موفق بوده است. به ویژه به دلیل توانایی آن در اسکن آنچه کاربران در پلتفرم اجتماعی در زمان واقعی می گویند. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بینش های ارزشمندی در مورد احساسات، نظرات و روندهای کاربر داشته باشید که فینبولد تصمیم گرفت بیشتر آنها را بررسی کند. در ادامه سعی می کنیم تا به معرفی 3 ارز دیجیتالی بپردازیم که Grok توصیه کرده تا در این هفته از آنها دوری کنیم:

•    دوج کوین(DOGE)

یکی از ارزهای دیجیتالی که Grok توصیه کرده تا از آن دوری کنیم، ارز دیجیتال دوج کوین(DOGE) است. گروک توضیح می دهد که دوج کوین به عنوان یک شوخی شروع شد، ولی در بازار رمز ارزها محبوبیت زیادی به دست آورد. به گفته هوش مصنوعی، این رشد به دلیل برندسازی مبتنی بر میم و تایید افراد بوده است.

•    شیبا اینو(SHIB)

شیبا اینو نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که باید از خرید و فروش آن دوری کنید. Grok موفقیت ارز دیجیتال شیبا(SHIB) را به یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم، مشابه دوج کوین نسبت می دهد. شیبا اینو ممکن است در این هفته شاهد یک ریزش بزرگ باشد.

•    ترون(TRX)

Grok توصیه می کند تا از ارز دیجیتال ترون دور بمانید. Grok از سرمایه گذاران می خواهد تا از ترون یک پلتفرم بلاک چین که بیشتر به دلیل ارائه تراکنش های کارآمد با استیبل کوین های معروف است، اجتناب کنند. اخیرا Circle از حذف USDC از شبکه ترون خبر داد.

در کنار این موضوع باید در نظر داشت که بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر متاورس یکی دیگر از مسائل مهم و مرتبط با هوش مصنوعی در ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد Grok یک مدل هوش مصنوعی برای شما ارائه کنیم و به معرفی 3 ارز دیجیتال که باید از آنها دوری کنید، بپردازیم. همانطور که گفته شد، Grok نوعی مدل هوش مصنوعی است که به تجزیه و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال می پردازد. این فناوری اخیرا توصیه کرده است تا سرمایه گذاران این هفته از 3 ارز دیجیتال دوج کوین، شیبا اینو و ترون دوری کنند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد Grok می گوید که سرمایه گذاران از کدام ارزهای دیجیتال باید دوری کنند؟

در مورد Grok می گوید که سرمایه گذاران از کدام ارزهای دیجیتال باید دوری کنند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+87 = ?