چرا نهنگ اتریوم 187 میلیون دلار اتریوم خریداری کرده است؟

  • 20:02 1403-02-11
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به داده های منتشر شده، یکی از نهنگ های اتریوم تقریبا 187 میلیون دلار اتریوم(ETH) خریداری کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ خرید این مقدار اتریوم توسط نهنگ چه تاثیری بر قیمت ETH می گذارد؟ چرا تریدرها نسبت به آینده اتریوم خوش بین هستند؟ اتریوم تا چه سطحی می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال زیادی است. ارز اتریوم نیز به عنوان دومین ارز دیجیتال برتر بازار از نظر ارزش بازار است که نوسانات قیمت زیادی دارد و شما می توانید از بالا و پایین شدن قیمت اتریوم سود زیادی به دست آورید. برای این کار باید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید و یا وضعیت ارز دیجیتال اتریوم را تجزیه و تحلیل کنید. اخیرا معلوم شده که یک نهنگ اتریوم خرید بزرگی انجام داده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید 187 میلیون دلار اتریوم توسط یکی از نهنگ های اتریوم بپرازیم.

تاثیر نهنگ ها بر قیمت اتریوم(ETH)

ارز اتریوم(ETH) یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 2950 دلار معامله می شود که به دلیل رشدهای اخیری که تجربه کرده است، مورد توجه نهنگ ها و سرمایه گذاران زیادی قرار گرفته است. نهنگ ها معمولا به دلیل داشتن حجم زیادی از یک رمز ارز، توانایی تحرکات قیمتی را در بازار کریپتو تحت کنترل خود دارند. آنها معمولا با خرید و فروش بزرگ ترین حجم از ارزهای دیجیتال سعی می کنند تا قیمت ارزهای دیجیتال را تحت کنترل خودشان قرار دهند و به سود خودشان اضافی کنند.
قیمت اتریوم به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از عوامل، تحرکات نهنگ های بازار است. نهنگ های اتریوم با خرید ETHهای بیشتر، قیمت اتریوم را بالا می برند. به طور کلی می توان گفت، نهنگ ها به دلیل توانایی کنترل حجم بزرگی از ارز دیجیتال اتریوم، توانایی تحرکات قیمتی اتریوم را دارند. فعالیت نهنگ ها در بازار کریپتو به صورت غیرقانونی و با استفاده از روش هایی مانند تلاش برای تحریف قیمت و انجام تراکنش های بزرگ و با هدف کنترل قیمت ارزهای دیجیتلا صورت می گیرد. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، باید تحرکات نهنگ های اتریوم و سایر نهنگ های بازار را زیر نظر بگیرید.

خرید 187 میلیون دلار اتریوم توسط یکی از نهنگ های اتریوم

توجه داشته باشید که در داده های آن چین به نظر می رسد که یک نهنگ ارز دیجیتال اتریوم(ETH) در فعالیت های انباشتگی قابل توجهی شرکت کرده است که باعث ایجاد علاقه و حدس و گمان در جامعه ارز اتریوم شده است. با توجه به داده های منتشر شده، آدرس نهنگ مورد بحث در سه روز گذشته در مجموع 64501 اتریوم خریداری کرده است که به قیمت های فعلی بازار به مبلغ تقریبا 187 میلیون دلار می رسد. این خرید بزرگ می تواند قیمت اتریوم را در کوتاه مدت افزایش دهد و هولدرهای اتریوم سود به دست آورند.
Spot On Chain گزارش داد که اوایل امروز، نهنگ اتریوم تقریبا 13526 ETH با میانگین قیمت 2947 دلار به ازای هر اتریوم به دست آورد. این انباشت به ارزش بیش از 39 میلیون دلار به ذخایر قابل توجه نهنگ اضافی می کند و نشان دهنده یک چشم انداز صعودی در مسیر آینده اتریوم است. داده های این پلتفرم نشان می دهد که نهنگ 10136 اتریوم از بایننس خارج کرده در حالی که 3390 اتریوم از وان اینچ خریداری کرده است. این خریدها انباشت اتریوم نهنگ را در سه روز گذشته به 64501 اتریوم افزایش داده است. شناخت الزامات سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال یکی از مسائل مهم برای شروع بازار ارز دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید 187 میلیون دلار اتریوم توسط یکی از نهنگ های اتریوم بپرازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از رمز ارزهای برتر از نظر ارزش بازار است. اخیرا یکی از نهنگ های اتریوم مقدار زیادی ETH به ارزش تقریبی 187 میلیون دلار خریداری کرده است که این خبر باعث افزایش کوتاه مدت قیمت اتریوم می شود.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ اتریوم 187 میلیون دلار اتریوم خریداری کرده است؟

در مورد چرا نهنگ اتریوم 187 میلیون دلار اتریوم خریداری کرده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+58 = ?