آیا ارز اتریوم(ETH) با یک شکست صعودی روبرو می شود؟

  • 23:07 1403-07-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگران یک شکست صعودی را برای ارز دیجیتال اتریوم(ETH) پیش بینی می کنند! اتریوم یکی از ارزهای رمزنگاری شده است که اخیرا توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران را به سمت خود جلب کرده است. قیمت اتریوم مدام بالا و پایین می شود و ممکن است با یک شکست صعودی روبرو شود.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از بازارهای مالی است که هیچ کسی نمی تواند بدون مهارت کافی از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود به دست آورید. شما باید ارزهای مستعد رشد را شناسایی کرده و آنها را به سبد سرمایه گذاری خودتان اضافی کنید. اتریوم اخیرا با افزایش قیمت روبرو شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از آموزش ارز دیجیتال، وضعیت ارز اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال شکست صعودی برای ارز اتریوم بپردازیم.

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم(ETH)

اتریوم(ETH) یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3900 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 4.48 درصد افزایش یافته است. اگر به چارت اتریوم نگاه کنید، متوجه می شوید که اتریوم با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. اگر اتریوم بتواند از مقاومت های خود عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند و به مسیر صعودی خود ادامه دهد. در غیر این صورت یک اصلاح قیمتی را انجام می دهد تا با قدرت بیشتری به سمت مقاومت های خود حرکت کند.
ارز دیجیتال اتریوم(ETH) در حال جمع آوری سفارشات در زیر سطح عرضه است،همانطور که در تحلیل های قبلی نیز اشاره کردیم، انتظار ریزش قیمت در کوتاه مدت و تایم فریم های پایین تر وجود دارد، ولی روند کلی و ساختار کلی می تواند با تغییر آرایش به نزولی و افت تا سطوح زیر 3500 جریان داشته باشد. ارز دیجیتال اتریوم با افزایش تقاضا روبرو شده است و این مسئله نشان دهنده افزایش قدرت خریداران است. اگر این روند همچنان ادامه یابد، قیمت ارز اتریوم می تواند به بالای 4 هزار دلار برسد. سطح 4 هزار دلار به عنوان یک حمایت قوی و سطح روانی بسیار مهم محسوب در نظر گرفته می شود. شما باید تکنیک های مدیریت پرتفوی ارز دیجیتال را یاد بگیرید.

اتریوم ممکن است با شکست صعودی روبرو شود!

توجه داشته باشید که قیمت ارز اتریوم(ETH) دوباره بالاتر از مقاومت 3800 دلار حرکت می کند. اتریوم در حال حاضر نزدیک به 3850 دلار تثبیت می شود و چشم به شکست صعودی بالای 4 هزار دلار در کوتاه مدت است. اتریوم افزایش جدیدی را در بالای مقاومت 3750 دلار شروع کرد. قیمت بالای 3750 دلار معامله می شود و یک خط روند صعودی با حمایت 3780 دلار در نمودار ساعتی اتریوم در حال تشکیل است. این ارز می تواند به حرکت خودش ادامه دهد، مگر اینکه شکستی به زیر سطح حمایت 3540 دلاری برسد.
قیمت ارز دیجیتال اتریوم بالاتر از منطقه حمایتی 3540 دلار ثابت ماند. اتریوم یک پایه تشکیل داد و از بیت کوین بهتر عمل کرد و افزایش دیگری را بالاتر از سطح 3650 دلار شروع کرد. حرکتی بالاتر از مقاومت 3750 دلاری وجود داشت. گاوها قیمت را به بالای سطح 50 درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی از نوسان 3944 دلار به پایین 3530 دلار رساندند. همچنین یک خط روند صعودی با حمایت 3780 دلار در نمودار اتریوم در حال تشکیل است. اگر اتریوم نتواند از مقاومت 3880 دلار عبور کند، می تواند یک اصلاح نزولی دیگری را شروع کند. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح 3800 دلار و خط روند است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه 3735 دلار است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال شکست صعودی برای ارز اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و اخیرا توجه بسیاری از تحلیلگران و تریدرها را به سمت خود جلب کرده است. یکی از تحلیلگران بازار کریپتو یک شکست صعودی را برای ارز دیجیتال اتریوم پیش بینی کرده است. اتریوم اکنون بالای سطح حمایت 3780 دلار معامله می شود و یک خط روند صعودی در حال تشکیل است.

لینک مقاله: https://www.techopedia.com/cryptocurrency/ethereum-price-prediction
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا ارز اتریوم(ETH) با یک شکست صعودی روبرو می شود؟

در مورد آیا ارز اتریوم(ETH) با یک شکست صعودی روبرو می شود؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5 + 30 = ?