آیا بلک راک اکنون بزرگترین ETF بیت کوین در دنیا است؟

  • 16:06 1403-06-24
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بلک راک اکنون به عنوان بزرگترین ETF دنیا از GBTC پیشی گرفت! ETF بیت کوین به صندوق قابل معامله در بورس گفته می شود که شما می توانید در این صندوق نسبت به خرید و فروش سهام ETF بیت کوین اقدام کرده و از این طریق درآمد بالایی کسب کنید. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید در دوره های آموزش ارز دیجیتال شرکت کنید.
ورود بیشتر شرکت های سرمایه گذاری، رسمیت حقوقی ارز بیت کوین به عنوان یک دارایی و در نتیجه رشد قیمت یک ارز، همه و همه می توانند مزایای عرضه یک ETF در بورس باشند. شما باید به ETF در بورس به چشم یک ابزار سرمایه گذاری نگاه کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیشی گرفتن ETF بلک راک از GBTC بپردازیم.

آشنایی با شرکت بلک راک

شرکت بلک راک(BlackRock) یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان ETF بیت کوین در دنیاست. این شرکت عملکرد خودش را به عنوان یک واحد تجاری گزارش می دهد و اینکه بیشتر درآمد خودش را از هزینه های مشاوره سرمایه گذاری و هزینه های اداری دریافت شده از مشتریان خود به دست می آورد. از رقبای اصلی بلک راک می توان به شرکت GBTC و گری اسکیل اشاره کرد.
جالب است بدانید، شرکت بلک راک انواع مختلفی از وجوه و سبد سرمایه گذاری را در قالب های مختلفی مانند سهام، بازارهای بازار پول و درآمد به افراد ارائه می دهد. در واقع مشتریان این شرکت برای دسترسی به صندوق سرمایه گذاری مشترک، سرمایه گذاری های متمرکز بر اهداف مربوط به درآمد بازنشستگی به بلک راک مراجعه می کنند. شما می توانید در صندوق ETF بلک راک سرمایه گذاری کرده و از این طریق درآمد به دست آورید. این شرکت اکنون در زمینه ETF بیت کوین با شرکت های زیادی رقابت می کند و از تمامی آنها پیشی گرفته است. توصیه می کنیم تا با بزرگترین کلاهبرداری های ارز دیجیتال آشنا شوید.

شرکت بلک راک؛ بزرگترین ETF بیت کوین از GBTC پیشی گرفت!

توجه داشته باشید که IBIT بلک راک به عنوان بزرگترین ETF بیت کوین دنیا از GBTC پیشی می گیرد. ETF بیت کوین 20 میلیارد دلاری بلک راک در 28 می بیش از 102 میلیون دلار ورودی ثبت کرد، در حالی که ETF گری اسکیل دوباره کاهش یافت. طبق گزارش ها، صندوق قابل معامله بیت کوین بلک راک، از Grayscale Bitcoin به عنوان بزرگ ترین ETF ارز بیت کوین در دنیا پیشی گرفته است. تا پایان معاملات در 28 می، ETF بلک راک 102 میلیون دلار ورودی ثبت کرد، در حالی که GBTC تقریبا 105 میلیون دلار خروجی داشت.
گزارش شده است که این جریان ورودی ETF بیت کوین بلک راک را به مجموع 288670 بیت کوین رسانده است. بر اساس داده های HODL 15Capital و آپولو بیت کوین ردیاب، علیرغم اینکه در زمان تبدیل آن در ژانویه از 620 هزار بیت کوین شروع شد، در مقایسه با گری اسکیل که اکنون دارای 287450 بیت کوین است. گزارش 29 می بلومبرگ، با استناد به داده های جمع آوری شده خود می گوید این صندوق تا روز سه شنبه 19.68 میلیارد دلار بیت کوین در اختیار داشت. در حالی که گری اسکیل دارای 19.65 میلیارد دلار بود. هر دو ETF در یک روز در ژانویه راه اندازی شدند و ETF بلک راک از آن زمان تاکنون سهم بزرگی از ورودی ها را به خود اختصاص داد. یکی از سوالاتی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که آیا بزرگ ترین فاجعه کریپتو در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیشی گرفتن ETF بلک راک از GBTC بپردازیم. همانطور که گفته شد، شرکت بلک راک به عنوان بزرگ ترین دارنده ETF بیت کوین از شرکت GBTC پیشی گرفت. این خبر سروصدای زیادی در بازار کریپتو به پا کرده است. این شرکت از زمان راه اندازی تاکنون بیشترین ورودی های ETF بیت کوین را به خودش اختصاص داده است.

لینک مقاله: https://www.codepink.org/what_is_blackrock
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بلک راک اکنون بزرگترین ETF بیت کوین در دنیا است؟

در مورد آیا بلک راک اکنون بزرگترین ETF بیت کوین در دنیا است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8 + 66 = ?