چرا دلار پرمعامله ترین ارز دیجیتال در دنیاست؟

  • 19:06 1403-06-25
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از کارشناسان مالی می گوید که دلار پرمعامله ترین ارز دیجیتال در دنیاست! اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که تتر(USDT) به عنوان دلار دیجیتال شناخته می شود و معامله گران و تریدرها در بازار رمز ارزها می توانند از آن استفاده کنند.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیاست که طرفداران زیادی دارد. این بازار شامل ارزهای رمزنگاری شده مختلفی است که از جمله از آنها می توان به تتر و بیت کوین اشاره کرد. اخیرا حجم معاملات تتر از ارز دیجیتال بیت کوین سبقت گرفته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اهمیت تتر در بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش حجم معاملات دلار در بازار ارز دیجیتال بپردازیم.

اهمیت تتر در بازار رمز ارزها

تتر(USDT) یکی از پرکاربردترین ارزهای رمزنگاری شده در دنیاست. چون انعطاف پذیری زیادی را برای سرمایه گذاران و تریدرها فراهم می کند و به عنوان جایگزین دلار در بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال مورد استفاده است. تتر به نوعی استیبل کوین گفته می شود که به عنوان ارز دیجیتال برای پایدار نگه داشتن ارزش خود از طریق مکانیسم های بازار عمل می کند. افرادی که می خواهند در برابر نوسانات بازار رمز ارزها ارزش خودشان را حفظ کنند و از دارایی های خود محافظت کنند، از این ارز استفاده می کنند.
ارز دیجیتال تتر(USDT) به دلیل توانایی ظاهری خود در حفظ نسبت 1:1 با دلار آمریکا مورد تحسین قرار گرفته است. بنابراین، به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاران و تریدرهایی تبدیل شده که از نوسانات قیمت و عدم اطمینان بازار رنج می برند. امروزه معامله گران و سرمایه گذاران زیادی از ارز تتر استفاده می کنند که این مسئله باعث شده تا حجم معاملات تتر افزایش پیدا کند. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید با بزرگترین کلاهبرداری های ارز دیجیتال آشنا شوید.

افزایش حجم معاملات دلار در بازار ارز دیجیتال

توجه داشته باشید که به گفته یک تحلیلگر ارشد کالا، نوسانات قیمت بیت کوین آن را پشت سر طلا و دلار آمریکا در برخی دیدگاه های سرمایه گذاری قرار می دهد. در همین حال، بیت کوین ممکن است در طول رکود شدیدتر از بازار سهام سقوط کند. مایک مک پلون، تحلیلگر ارشد کالا برای بلومبرگ این هفته در پنلی در Bitcoinday Miami درباره نوسانات بازار صحبت کرد. در آن مناسبت مک گلون نشان داد که چگونه استیبل کوین دلار تتر دو برابر بیت کوین در یک روز معمول معامله می شود.
مایک مک پلون نقش مخالفی را در پنل موضوعی بازی کرد و نگرانی هایی را در مورد ارز بیت کوین به عنوان یک دارایی سرمایه گذاری برانگیخت. او اشاره کرد که ناشران استیبل کوین از تثبیت دلار آمریکا با اوراق خزانه حمایت می کنند که نشان دهنده ترجیح کم نوسان است. علاوه بر این، این کارشناس کالا طلا را به عنوان گزینه خوب برای بانک های مرکزی که سعی می کنند از اوراق خزانه خود محافظت کنند، تاکید کرد. برای نشان دادن این ادعاها، مایک مک پلون توضیح داد که سهام در بحبوحه رکود مورد انتظار در برابر شاخص های مالی کلیدی در شرف سقوط هستند، ولی ارز بیت کوین آسیب بیشتری می بیند. یکی از سوالاتی که اخیرا مطرح است این است که آیا بزرگ ترین فاجعه کریپتو در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اهمیت تتر در بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش حجم معاملات دلار در بازار ارز دیجیتال بپردازیم. همانطور که گفته شد، تتر یکی از ارزهای محبوب و کاربردی در بازار کریپتو است که به دلار آمریکا متصل است. طبق گفته های یک تحلیلگر کارشناس مالی، دلار به عنوان یکی از پرمعامله ترین ارزهای دیجیتال شناخته می شود. امروزه سرمایه گذاران زیادی نسبت به خرید تتر یا دلار دیجیتال اقدام می کنند.

لینک مقاله: https://kriptomat.io/cryptocurrencies/tether/what-is-tether/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا دلار پرمعامله ترین ارز دیجیتال در دنیاست؟

در مورد چرا دلار پرمعامله ترین ارز دیجیتال در دنیاست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4 + 95 = ?