آیا ریپل(XRP) حمایت خودش را از دست خواهد داد؟

  • 04:06 1403-06-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز دیجیتال ریپل(XRP) با خطر بزرگی روبرو شده و احتمالا حمایت خودش را از دست خواهد داد! اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که ریپل یکی از ارزهای محبوبی است که نوسانات زیادی دارد  و شما می توانید با انجام معاملات متعدد از بالا و پایین شدن قیمت ریپل سود به دست آورید.
ریپل همواره جزو ارزهای مشهور بازار با حجم معاملات بالا بوده است و توانسته جایگاه خودش را در میان 10 ارز برتر بازار حفظ کند. این ارز در سال 2012 راه اندازی شد تا یک سیستم پرداخت سریع تر و ساده تر در بستر بلاک چین به وجود بیاورد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز ریپل(XRP) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال از دست دادن سطح حمایتی ریپل بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز ریپل(XRP)

ارز ریپل(XRP) بزرگ ترین سهم را در بازار رمز ارزها بعد از بیت کوین و اتریوم دارد. ولی قیمتی آن تقریبا ارزان است. قیمت پایین ریپل آن را تبدیل به گزینه ورود عالی برای افراد مبتدی و سرمایه گذاران سطح متوسطی کرده که قیمت بالای بیت کوین و اتریوم مانع ورود گسترده آنها به بازار است. ریپل تقریبا 2.04 درص از کل بازار را در بر گرفته است و هر واحد آن با قیمت 0.52 دلار معامله می شود.
حجم معاملات ارز ریپل به صورت روزانه 3.62 میلیارد دلار است و این میزان بیشتر از این هم خواهد شد. اگر به چارت قیمت ریپل نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این ارز با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. اگر این ارز بتواند از مقاومت های خود عبور کند، می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد. در هفته های گذشته ارز ریپل در حال فشرده سازی و گذراندن فاز انباشت بود، چون تقریبا 45 روز گذشته را بین محدوده 56 تا 49 سنت در حال نوسان بوده است. در این مدت خریداران و فروشندگان از سطوح عرضه و تقاضا دفاع کرده و روند رنج را طی کرده اند. بسیاری از تحلیلگران معقتد هستند که ریپل در معرض خطر بزرگی قرار دارد. در اینجا لازم به ذکر است یادگیری تکنیک های مدیریت پرتفوی ارز دیجیتال یکی از مسائل مهم در بازار ارز دیجیتال است.

ریپل حمایت فعلی خودش را از دست می دهد!

توجه داشته باشید که قیمت ریپل به زیر منطقه حمایت 0.5350 دلار کاهش می یابد. این ارز اکنون در حال آزمایش حمایت کلیدی با قیمت 0.5220 دلار است و همچنین در معرض خطرات منفی بیشتری است. ریپل سعی می کند تا شتاب صعودی را بالای منطقه مقاومت 0.5350 دلار به دست آورد. قیمت ریپل اکنون زیر 0.530 دلار معامله می شود. در نمودار ساعتی XRP/USD یک خط روند نزولی متصل با مقاومت نزدیک به 0.526 دلار شکل می گیرد. این جفت می تواند افزایش جدیدی را شروع کند، مگر اینکه خرس ها قیمت را به زیر 0.5220 دلار کاهش دهند.
در دو دفعه گذشته، قیمت ریپل شاهد حرکت نزولی به زیر منطقه 0.5320 دلار مانند ارز بیت کوین و اتریوم بود. قبل از ظهور گاوها، قیمت به زیر منطقه حمایت 0.5250 دلار کاهش یافت. قیمت پایین در 0.5212 دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تثبیت ضرر است. این تلاش برای بهبودی بالاتر از سطح 23.6 درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی از 0.54 دلار انجام داد. با این حال، خرس ها در نزدیکی منطقه 0.53 دلار فعال هستند. مقاومت فوری نزدیک به سطح 0.5265 دلار است. اگر ریپل بتواند از این مقاومت عبور کند، می تواند به رشد قیمتی خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد. سوالی که اخیرا در مورد بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که آیا ارز اتریوم با یک شکست صعودی روبرو می شود؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز ریپل(XRP) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال از دست دادن سطح حمایتی ریپل بپردازیم. همانطور که گفته شد، ریپل یکی از ارزهای محبوبی است که معامله گران به این ارز علاقه زیادی دارند. اگر به نمودار ریپل نگاه کنید متوجه می شوید که ریپل با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. اگر ریپل بتواند از این مقاومت عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری برسد.

لینک مقاله:  https://primexbt.com/for-traders/ripple-price-prediction-forecast/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا ریپل(XRP) حمایت خودش را از دست خواهد داد؟

در مورد آیا ریپل(XRP) حمایت خودش را از دست خواهد داد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 67 = ?