آیا بیت کوین می تواند از ناحیه 71500 دلار عبور کند؟

  • 13:06 1403-06-23
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیلگران یک شکست صعودی را برای ارز بیت کوین(BTC) پیش بینی کردند! بیت کوین یکی از ارزهای محبوبی است که نوسانات شدیدی دارد و شما می توانید با انجام معاملات متعدد از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود زیادی به دست آورید.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار فعالیت کنید. بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده شناخته می شود و نوسانات زیادی دارد. شما باید ارز بیت کوین را تحلیل کرده و قیمت آن را پیش بینی کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی احتمال شکست صعودی قیمت بیت کوین بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

ارز بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 68500 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 1.31 درصد کاهش یافته است. همچنین ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) در حال حاضر با سقف تاریخی قیمت خود تقریبا 10 درصد فاصله دارد و تحلیلگران می گویند این کاهش ها یکی از دوره های عادی برای تثبیت قیمت است. تریدرها و معامله گران طی هفته های اخیر عملکرد قابل توجهی در بازار بیت کوین داشته اند و ظاهرا عدم قطعیت در سیاست های پولی فدرال رزرو است که بیت کوین را زیر مرز 70 هزار دلار نگه داشته است.
بیت کوین بعد از رشد تا سطح 71900 دلار در روز 1 خرداد خیلی زود تا کف روزانه 66200 دلار در 3 خرداد ریزش کرد. این ریزش قیمت همزمان با تایید ETFهای اسپات اتریوم توسط آژانس SEC بود و اکنون کارشناسان و تحلیلگران مشغول بررسی مدت زمان این کاهش و اصلاح قیمت برای ارز بیت کوین هستند. اگر به چارت بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که قیمت بیت کوین با برخورد به این نقاط عکس العمل نشان می دهد. شما باید با بزرگ ترین کلاهبرداری های ارز دیجیتال آشنایی داشته باشید.

احتمال شکست صعودی قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید که ارز بیت کوین(BTC) محبوب ترین ارز دیجیتال دنیا به نظر می رسد برای یک حرکت بزرگ آماده است، ولی مسیر آن همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. تحلیلگران در مورد اینکه آیا یک شکست صعودی یا یک دوره تثبیت طولانی در پیش است، اختلاف نظر دارند. چک میت، تحلیلگر معروف ارز دیجیتال جرقه خوش بینی را با نظریه گاو سرخوش خود برانگیخت. به گفته Checkmate افزایش به بالاترین حد تاریخ می تواند نشان دهنده تغییری مهم در احساسات بازار باشد.
این نوع فاز صعودی نشان دهنده شتاب قابل توجهی در حرکت صعودی است که به طور بالقوه باعث افزایش شدید قیمت می شود.  تئوری Checkmate وابسته به نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی است، معیاری که ارزش بازار فعلی بیت کوین را با کل ارزش پرداخت شده برای به دست آوردن تمام بیت کوین های در گردش مقایسه می کند. با این حال، این تئوری هشدار می دهد که بیت کوین همیشه در اولین تلاش از اسکریپت پیروی نمی کند. اگر ارز بیت کوین از ناحیه 71500 دلار عبور کند، می تواند تا سطح بالاتری رشد کند. یکی از سوالاتی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که آیا بزرگ ترین فاجعه کریپتو در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی احتمال شکست صعودی قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوبی است که نوسانات زیادی دارد. تحلیلگران یک شکست صعودی را برای قیمت بیت کوین پیش بینی کرده اند. سطح 71500 یکی از مهم ترین نواحی برای قیمت بیت کوین در نظر گرفته می شود.

لینک مقاله: https://www.techopedia.com/cryptocurrency/bitcoin-price-prediction
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین می تواند از ناحیه 71500 دلار عبور کند؟

در مورد آیا بیت کوین می تواند از ناحیه 71500 دلار عبور کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4 + 58 = ?