آیا بیت کوین(BTC) می تواند دوباره رشد کند؟

  • 16:06 1403-06-27
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می آید ارز بیت کوین(BTC) می تواند دوباره رشد کند! بیت کوین یکی از ارزهای رمزنگاری شده است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با خرید و فروش آن سود زیادی به دست آورید. شما با شرکت در دوره های آموزش ارز دیجیتال می توانید بازخورد بهتری از سرمایه گذاری روی رمز ارزها داشته باشید.
بازار خرید و فروش ارز دیجیتال از گذشته تا امروز گزینه خوبی برای سرمایه گذاران و تریدرها بوده است تا با استفاده از روش های تحلیل تکنیکال بیت کوین و سایر رمز ارزها به کسب سودهای زیاد و چند برابر کردن سرمایه خود بپردازند. بیت کوین می تواند دوباره رشد خودش را از سر بگیرد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و به رشد دوباره قیمت بیت کوین(BTC) بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده شناخته می شود که تاریخچه عملکرد این ارز نشان داده که مستعد نوسانات شدیدی است. طبق بررسی های انجام شده، ارز بیت کوین(BTC) همچنان به تثبیت قیمت خود ادامه می دهد و سفارش های خرید و فروش زیادی را از سوی تریدرها و معامله گران شاهد است. تایید ETFهای اتریوم تا حدی به رشد قیمت بیت کوین و رسیدن آن به مرز 70 هزار دلار کمک کرد و اکنون ظاهرا فعالان بازار منتظر هستند تا ببینند بعد از تعطیلات روز دوشنبه آمریکا، بازارها چه مسیری را برای خود انتخاب می کنند.
طبق داده های سایت کوین مارکت کپ، در زمان نوشتن این مطلب بیت کوین در سطح 678000 دلار در بازارها معامله می شود و نسبت به 24 ساعت گذشته 0.85 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است.  بیت کوین با نزدیک شدن به بستن کندل ماه می، ظاهرا با سقف تاریخی قبلی خود در سطح 69 هزار دلار درگیر شده است. توصیه می کنیم تا تکنیک های مدیریت پرتفوی ارز دیجیتال را یاد بگیرید تا معاملات پرسودی انجام دهید.

آیا بیت کوین می تواند دوباره رشد کند؟

توجه داشته باشید که ارز بیت کوین اصلاح نزولی خودش را به زیر منطقه 68 هزار دلار گسترش داد. قیمت زیر 68500 دلار معامله می شود. یک خط روند نزولی مهم با مقاومت 67900 دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD در حال شکل گیری است. این ارز می تواند به روند نزولی خود ادامه دهد، مگر اینکه بسته شدن آن بالاتر از سطح 68500 دلار باشد. قیمت بیت کوین اصلاح نزولی خودش را به زیر سطح 69 هزار دلار افزایش داد. خرس های بیت کوین توانستند قیمت را به زیر سطح پشتیبانی 68 هزار دلار برسانند. در نهایت قیمت منطقه 67 هزار دلاری را آزمایش کرد.
قیمت پایین در 67100 دلار شکل گرفته است و قیمت اکنون در حال تثبیت ضرر است. این ارز به بالای سطح 67500 دلار و سطح 23.6 فیب اصلاحی موج نزولی از نوسان 70600 دلار به پایین 67100 دلار با زاویه نزولی بهبود یافت. اگر بیت کوین نتواند به بالای مقاومت 68 هزار دلار صعود کند، می تواند به حرکت نزولی خود ادامه دهد. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح 67250 دلار است. اولین پشتیبانی اصلی 67 هزار دلار است. حمایت بعدی اکنون نزدیک به 66250 دلار است. در اینجا لازم به ذکر است که سوالی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که آیا ریپل حمایت خودش را از دست خواهد داد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و به رشد دوباره قیمت بیت کوین(BTC) بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای رمزنگاری شده است که تایید ETF اسپات اتریوم به رسیدن قیمت بیت کوین به مرز 70 هزار دلار نزدیک کرده است. بیت کوین اکنون در یک روند نزولی قرار دارد. اگر قیمت بیت کوین بالای ناحیه 68 هزار دلار بسته شود، می توان به رشد دوباره بیت کوین امیدوار بود.

لینک مقاله: https://www.coindesk.com/price/bitcoin/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین(BTC) می تواند دوباره رشد کند؟

در مورد آیا بیت کوین(BTC) می تواند دوباره رشد کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7 + 79 = ?