چرا اتریوم گری اسکیل روزانه 110 میلیون دلار کاهش می یابد؟

  • 01:07 1403-07-27
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، اتریوم Grayscale در ماه می روزانه 110 میلیون دلار کاهش می یابد! تایید شدن ETF اتریوم اخیرا سروصدای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال به پا کرده است و این مسئله باعث شده تا اتریوم مورد توجه تریدرها و سرمایه گذاری زیادی قرار بگیرد.
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که شما می توانید روی این دارایی ها سرمایه گذاری کرده و سود زیادی کسب کنید. ETF اتریوم یکی از مواردی است که اخیرا تاثیر زیادی روی قیمت اتریوم و سایر رمز ارزها گذاشته است. شرکت های زیادی ETF اتریوم را راه اندازی کردند. شما باید آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید تا بتوانید با مفهوم ETF اتریوم آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر ETF بر قیمت اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش روزانه 110 میلیون دلاری ETF اتریوم گری اسکیل بپردازیم.

ETF چه تاثیری روی قیمت اتریوم می گذارد؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ETF آیا می تواند باعث رشد قیمت اتریوم شود؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که صندوق های ETF اتریوم راهی برای سرمایه گذاری در این ارز بدون نیاز به خرید و نگهداری مستقیم آن هستند. این صندوق ها با سرمایه گذاری در دارایی های مرتبط با اتریوم، مانند خود این ارز یا قراردادهای آتی آن، به سرمایه گذاران کمک می کنند تا از نوسانات قیمت اتریوم سود ببرند. با یادگیری تکنیک های مدیریت پرتفوی ارز دیجیتال می توانید معاملات پرسودی انجام دهید.
ETF اتریوم قیمت این ارز را دنبال می کند. سرمایه گذاران می توانند مانند خرید و فروش سهام، ETF ارز اتریوم را نیز خریداری کنند. قیمت ETF اتریوم به قیمت این ارز وابسته است. یعنی هر زمان قیمت اتریوم بالا و پایین می شود، قیمت ETF اتریوم نیز به همان اندازه افزایش و کاهش می یابد. این مسئله به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به خرید یا نگهداری مستقیم اتریوم، از نوسانات قیمت آن سود ببرند.

کاهش روزانه 110 میلیون دلاری ETF اتریوم گری اسکیل

توجه داشته باشید که اگر ETF اتریوم گری اسکیل همان مسیر بیت کوین را دنبال کند، ممکن است فشار کوتاه مدتی بر قیمت ETF وارد شود. اگر ETF اتریوم از الگوی مشابه بیت کوین تراست در ماه اول پیروی کند، می تواند به طور متوسط 110 میلیون دلار در روز کاهش یابد. تحلیلگران Kaiko در ماه می گفتند که گری اسکیل در 11 ژانویه از یک صندوق سرمایه گذاری بسته به یک ETF تبدیل شد که شاهد خروج 23 درصد از دارایی های تحت مدیریت خود در زمان راه اندازی در ماه اول بود که در مجموع 6.5 میلیارد دلار بود.
به گفته کایکو، اگر میزان خروجی مشابهی مانند GBTC داشته باشد، این مبلغ به 110 میلیون دلار از میانگین خروجی روزانه یا 30 درصد از میانگین حجم روزانه اتریوم در کوین بیس خواهد رسید. در سه ماه گذشته، ETHE شرکت گری اسکیل با 26 درصد تخفیف نسبت به ارزش خالص دارایی خود معامله شد. محققان کایکو خاطرنشان کردند که زمانی که به یک ETF نقدی تبدیل می شود، معقولانه است که انتظار خروج یا بازخرید را داشته باشیم، چون این تخفیف کاهش می یابد و سرمایه گذاران تمایل کمتری نسبت به خرید ETF اتریوم خواهند داشت. سوالی که در اینجا در مورد اتریوم مطرح است این است که آیا اتریوم با یک شکست صعودی روبرو می شود؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر ETF بر قیمت اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش روزانه 110 میلیون دلاری ETF اتریوم گری اسکیل بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF اتریوم یکی از مواردی است که اخیرا سروصدای زیادی به پا کرده و شرکت های مختلفی ETF اتریوم را راه اندازی کردند. طبق بررسی های انجام شده، ETF گری اسکیل روزانه 110 میلیون دلار کاهش می یابد.

لینک مقاله: https://blockworks.co/eth-etf
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا اتریوم گری اسکیل روزانه 110 میلیون دلار کاهش می یابد؟

در مورد چرا اتریوم گری اسکیل روزانه 110 میلیون دلار کاهش می یابد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8 + 65 = ?