آیا سولانا(SOL) برای صعود آماده می شود یا سقوط؟

  • 22:06 1403-06-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ممکن است این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که سولانا(SOL) برای صعود آماده می شود یا سقوط؟ سولانا یکی از ارزهای محبوبی است که اخیرا رشد چشمگیری را تجربه کرده و قیمت آن مدام بالا می رفت. اکنون سولانا در حال تست سطوح حمایت و مقاومتی مهی است.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیاست. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می توانید معاملات متعددی در بازار انجام داده و سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها به دست آورید. سولانا یکی از ارزهای محبوبی است که با مقاومت های مهمی روبرو است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز سولانا(SOL) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال صعود یا سقوط ارز سولانا بپردازیم.

آینده ارز سولانا(SOL)

سولانا(Solana) یکی از سریع ترین، مقیاس پذیرترین و محبوب ترین شبکه های بلاک چینی است که اخیرا توجه بسیاری از سرمایه گذاران و کاربران بازار رمز ارزها را به سمت خود جلب کرده است. ارز سولانا در سال 2023 با رشد قابل توجهی محبوب شده است و برخی از کارشناسان بازار پیش بینی قیمت و آینده سولانا را در بلند مدت صعودی تلقی می کنند. سولانا(SOL) مانند هر ارز دیگری همبستگی مثبتی با قیمت بیت کوین دارد و در طی بازارهای گاوی، سرمایه مناسبی به سمت ارزش بازار آن هجوم خواهد آورد.
پیش بینی می شود که مقدار سولانا در سال 2024 بیش از 50 درصد افزایش یابد. حداقل و حداکثر قیمت سولانا در پایان سال 2024 به ترتیب 97 و 119 دلار خواهد بود. میانگین قیمت سولانا نیز باید در حدود 49.88 دلار باشد. افزایش قیمت سولانا به طور ویژه ای چشمگیر بود، رشدی که توجه بیشتر تریدرهای بازار ارز دیجیتال را به خود معطوف کرد. البته ارز سولانا قبل تر نیز سابقه این نوع از رشدهای سریع و معطوف کننده را در بازه های زمانی کوتاه مدت داشته است. شما باید با بزرگترین کلاهبرداری های ارز دیجیتال آشنا شوید.

بررسی احتمال صعود یا سقوط ارز سولانا

توجه داشته باشید که بعد از افزایش قیمت رمز ارزها، سولانا یک منطقه حمایتی مهم را بازیابی کرد. در نتیجه، تحلیلگران درباره اینکه آیا الت کوین سولانا آماده صعود به بالاترین سطح جدید تاریخه است یا در شرف سقوط است، بحث کرده اند. بعد از بازیابی منطقه حمایتی 160 دلاری بیش از یک هفته پیش، سولانا به ارتفاعاتی رسید که از ابتدای آوریل مشاهده نشده بود. سولانا به سطح مقاومت 190 دلار نزدیک شد، ولی نتوانست از آن بالاتر رود. در عوض قیمت توکن بین 180 تا 170 دلار در نوسان بود تا اینکه در آخر هفته به منطقه پشتیبانی 160 دلاری بازگشت.
با وجود عملکرد ضعیف در مقایسه با بیت کوین و اتریوم، این توکن در یک معیار کلیدی در این چرخه به یک ATH جدید رسید. در ماه مارس، ارزش بازار سولانا از ATH قبلی خود بالاتر رفت و به ارزش بازار 93 میلیارد دلار رسید. پامپ هفته گذشته شاهد افزایش بیش از 56 درصدی سولانا نسبت به قیمت خود در 1 مه بود که ارزش بازار آن را بالاتر از ATH 2021 خود به سطوحی شبیه ATH ماه مارس رساند. با این حال، برخی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال احتمال یک فروپاشی در آینده را برای سولانا می بینند. سوالی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که آیا بزرگ ترین فاجعه کریپتو در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز سولانا(SOL) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال صعود یا سقوط ارز سولانا بپردازیم. همانطور که گفته شد، سولانا یکی از ارزهای محبوبی است که اخیرا توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران را به سمت خود جلب کرده است. برخی از تحلیلگران معقتد هستند که سولانا برای یک صعود قیمت آماده می شود و بعضی از افراد می گویند که قیمت سولانا سقوط خواهد کرد.

لینک مقاله: https://primexbt.com/for-traders/solana-sol-price-prediction/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا سولانا(SOL) برای صعود آماده می شود یا سقوط؟

در مورد آیا سولانا(SOL) برای صعود آماده می شود یا سقوط؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 30 = ?