آیا قیمت اتریوم بعد از راه اندازی ETF ریزش می کند؟

  • 21:07 1403-07-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز دیجیتال اتریوم ممکن است بعد از راه اندازی ETF، 30 درصد کاهش یابد! ETF اتریوم اخیرا سروصدای زیادی در بازار کریپتو به پا کرده و توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها را به سمت خود جلب کرده است. می توان با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال، اتریوم را خریداری کرد.
اتریوم در کنار بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتالی است که حتی در خارج از جامعه کریپتو نیز به خوبی شناخته شده است و این مسئله هم دلیل خوبی برای آن وجود دارد. اتریوم یکی از غنی ترین و جالب ترین بلاک چین های موجود است. اتریوم آینده درخشانی دارد. در این مطلب، قیمت اتریوم(ETH) پیش بینی شده و به بررسی کاهش قیمت اتریوم بعد از راه اندازی ETF پرداخته شده است.

پیش بینی قیمت اتریوم(ETH)

قیمت هر ارز دیجیتال تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. برخی از این عوامل می توانند بر نوسانات کوتاه مدت و تغیرات بلند مدت قیمت اتریوم تاثیر بگذارند. از جمله از این عوامل می توان به عرضه و تقاضا، قوانین و مقررات، وضعیت اقتصادی، هارد فورک و... اشاره کرد. روند صعودی یا نزولی کلی بازار بر همه رمز ارزها تاثیر می گذارد. قیمت اتریوم نیز تحت تاثیر تغییرات ارزش بازار جهانی و حجم معاملات در صرافی ها تغییر می کند.
ارز دیجیتال اتریوم(ETH) اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3400 دلار معامله می شود. این ارز همچنان در ناحیه قیمتی تحلیل قبل به سر می برد. از نظر داده های آنچین و درون شبکه نیز تغییر خاصی را شاهد نیستیم. با توجه به نظر تحلیلگران بازار، حداقل قیمت اتریوم در سال 2024 تقریبا 3900 دلار و حداکثر قیمت آن تقریبا 4700 دلار خواهد بود. آنها همچنین میانگین قیمت اتریوم در این سال را حدود 4 هزار دلار پیش بینی می کنند. همچنین اتریوم می تواند بیشترین میانگین قیمت را در 2024 داشته باشد. تریدرها از ابزارهای تحلیل بازار ارز دیجیتال استفاده می کنند.

کاهش قیمت اتریوم بعد از راه اندازی ETF

یکی از افراد مشهور در بازار کریپتو باور دارد که ETF اتریوم سود محدودی برای دارایی ها ایجاد می کند، مگر اینکه اتریوم مسیری قانع کننده برای بهبود اقتصاد خود ایجاد کند. اندرو کانگ، موسس و شریک شرکت سرمایه گذاری مخاطره آمیز Mechanism Capital می گوید که اتریوم ممکن است بعد از راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم به کمتر از 2400 دلار برسد.
اتریوم اکنون با قیمت 3410 دلار خرید و فروش می شود. ریزش قیمت به 2400 دلار تقریبا 30 درصد کاهش نسبت به قیمت فعلی آن خواهد بود. در یک پست 23 ژوئن X، کانگ گفت که برخلاف بیت کوین، اتریوم علاقه نهادی کمتری به خود جلب می کند. انگیزه های کمی برای تبدیل اتریوم به شکل ETF وجود دارد و جریان های نقدی شبکه چندان چشمگیر نبوده است.
با توجه به اینکه اتریوم در ماه مارس زمانی که بیت کوین به بیش از 4 هزار دلار رسیده بود، قیمت پیش بینی شده می تواند عقب گردی قابل توجه برای دارایی باشد. در این میان، بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است. چند روز قبل از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ETFهای اتریوم را تایید کرد، تقریبا دوباره به همان سطح رسید. کانگ می بیند که ETFهای اسپات اتریوم 15 درصد از جریان هایی را که ETFهای بیت کوین مشاهده کرده اند، جذب می کنند که در حدوده 10 تا 20 درصد برآورد شده توسط تحلیلگران ETF است. یکیاز سوالات اخیر در بازار کریپتو این است که نهنگ ها چگونه باعث کاهش قیمت بیت کوین شدند؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، قیمت اتریوم(ETH) پیش بینی شده و به بررسی کاهش قیمت اتریوم بعد از راه اندازی ETF پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. یکی از تحلیلگران بازار کریپتو می گوید که اتریوم ممکن است بعد از راه اندازی ETF، بیش از 30 درصد کاهش یافته و به سطوح پایین تری برسد.

لینک مقاله: https://coinpedia.org/price-prediction/market-price-prediction-ethereum-2019/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت اتریوم بعد از راه اندازی ETF ریزش می کند؟

در مورد آیا قیمت اتریوم بعد از راه اندازی ETF ریزش می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5 + 84 = ?