آیا قیمت اتریوم به 6 هزار دلار می رسد؟

  • 13:06 1403-06-17
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق گفته تحلیلگران، قیمت اتریوم(ETH) در آینده می تواند به 6 هزار دلار برسد! اتریوم یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده است که از لحاظ ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال می توان معاملات متعددی انجام داد.
گذشته نشان داده است که کسب سود در بازارهای مالی به خصوص در بازار رمز ارزها نیازمند صبر و زمان است. سرمایه گذاری همیشه یک ماراتن بوده تا دوی سرعت. قیمت اتریوم همواره بالا و پایین می شود و می توان سود زیادی با خرید و فروش آن به دست آورد. در این مطلب، قیمت ارز اتریوم پیش بینی شده و به بررسی احتمال رسیدن قیمت اتریوم به 6 هزار دلار پرداخته شده است.

پیش بینی قیمت اتریوم(ETH)

قیمت هر ارز دیجیتالی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. این عوامل می توانند روی قیمت اتریوم(ETH) نیز تاثیر بگذارند. قبل از پیش بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال اتریوم، باید با مهم ترین عوامل موثر بر قیمت اتریوم آشنا شوید تا با زیر نظر گرفتن آنها معاملات پرسودی انجام دهید.
اتریوم سال 2020 را با 130 دلار شروع کرد و تا اواسط فوریه همان سرعت به 284 دلار رسید. ولی تقریبا بعد از یک ماه نوسان در بالاتر از سطح 200 دلار قیمت آن به 106 دلار ریزش کرد که ناشی از فروش گسترده در بازارهای مالی در شروع بحران کووید 19 بود. طبق تحلیل های انجام شده، قیمت اتریوم تقریبا چند درصد پایین تر از محدوده سطح تاریخی خود معامله می شود. ممکن است قیمت اتریوم در آینده ای نزدیک تا سقف قیمتی خود یعنی محدوده 4890 دلار افزایش یابد. بعد از صعود تا این سطح، باید واکنش بازار نسبت به سطح 4890 دلار را بررسی کرد. اگر با قدرت بیشتری از این ناحیه عبور کند، احتمالا روند صعودی جدیدی شکل می گیرد و تا ساختن سقف جدید قیمت اتریوم افزایش می یابد. تریدرها از ابزارهای تحلیل بازار ارز دیجیتال استفاده می کنند.

احتمال رسیدن قیمت اتریوم به 6 هزار دلار

نکته قابل توجه این است که ارز دیجیتال اتریوم(ETH) از ابتدای سال 2024 عملکرد قوی نشان داده است و از اول ژانویه نزدیک به 50 درصد افزایش یافته و در ماه مارس از مرز 4 هزار دلار عبور کرده است. با این حال، این رمز ارز در 30 روز گذشته با چالش ها و مشکلاتی روبرو شده است و تقریبا 11 درصد کاهش داشته است. علیرغم این رکود اخیر، تحلیلگر محبوب ارز دیجیتال خوش بینانه باقی می ماند که اتریوم تا سپتامبر 2024 به 6 هزار دلار برسد.
این پیش بینی در پاسخ به دیدگاه اندرو کانگ است. با وجود راه اندازی صندوق قابل معامله(ETF) اتریوم، این شخص همچنان در مورد روند صعودی اتریوم تردید دارد. یکی از جنبه های مهم افزایش قابل توجه علاقه باز CME است که 5 میلیارد دلار از سطوح قبل از ETF افزایش یافته است. این کاهش محدودیت های معاملاتی می تواند جریان های سرمایه بزرگ را به بازار باز کند. همچنین نقدینگی نسبی اتریوم در مقایسه با بیت کوین قابل توجه است.
اتریوم از نظر ارزش بازار تقریبا یک سوم اندازه بی کوین است، ولی تنها حدود 10 درصد از نقدینگی آن را تشکیل می دهد. بنابراین، هجوم 3 تا 4 میلیارد دلاری می تواند به طور چشمگیری قیمت اتریوم را افزایش دهد. در مقابل اندرو کانگ چندین چالش را برجسته می کند. او به کاهش کارگزاران اصلی مانند جنسیس اشاره می کند که وام گیری را به عنوان پوششی در برابر قراردادهای آتی پیچیده می کند. سوالی که اخیرا در مورد اتریوم مطرح است این است که آیا قیمت اتریوم بعد از راه اندازی ETF ریزش می کند؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، قیمت ارز اتریوم پیش بینی شده و به بررسی احتمال رسیدن قیمت اتریوم به 6 هزار دلار پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت اتریوم در آینده ای نزدیک می تواند به 6 هزار دلار برسد. با این حال، اندرو کانگ درباره روند صعودی اتریوم شک و تردید دارد.

لینک مقاله: https://www.techopedia.com/cryptocurrency/ethereum-price-prediction
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت اتریوم به 6 هزار دلار می رسد؟

در مورد آیا قیمت اتریوم به 6 هزار دلار می رسد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8 + 83 = ?