آیا قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری نخواهد داشت؟

  • 21:07 1403-07-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یک میلیاردر معروف می گوید که قیمت بیت کوین از اینجا نمی تواند افزایش چشمگیری داشته باشد! بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد و قیمت سایر رمز ارزها نیز از قیمت بیت کوین پیروی می کنند. می توان با کمک سیگنال ارز دیجیتال بهترین نقاط خرید و فروش بیت کوین را شناسایی کرد.
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که قیمت آنها مدام بالا و پایین می شود. قیمت ارزهای دیجیتال تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد و می توان با انجام معاملات متعدد سود زیادی به دست آورد. امروزه معامله گران زیادی با خرید و فروش بیت کوین سود به دست می آورند. در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) تجزیه و تحلیل شده و به بررسی احتمال افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین پرداخته شده است.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 60800 دلار معامله می شود. این ارز نسبت به 24 ساعت گذشته تغییرات زیادی نداشته است. بیت کوین در حال حاضر بین سطح مقاومت 62300 دلار و سطح حمایت 58400 دلار نوسان می کند. برای تصمیم گیری بهتر، مراقب تغییرات قیمت در این سطوح کلیدی باشید و به الگوهای تغییر روند توجه کنید.
ارز دیجیتال بیت کوین به دنبال فروش دارایی های دولت آمریکا و آلمان، کاهش یافت و در انتهای ماه میلادی جاری، شاهد انقضای حجم بزرگی از قراردادهای آپشنز است. نکته مهم اینجا است که روند خروجی متوالی سرمایه از بازار ETF های اسپات بیت کوین بالاخره متوقف شد. اگر به نمودار BTC/USD نگاه کنید، متوجه می شوید که این ارز با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. اگر بیت کوین بتواند از این مقاومت ها عبور کند، می تواند به سطوح و قیمت های بالاتری برسد و همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد. اخیرا با پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی، شناخت نقش هوش مصنوعی در تولید سیگنال ارز دیجیتال یکی ازمسائل مهم است.

 آیا بیت کوین می تواند افزایش چشمگیری را تجربه کند؟

نکته قابل توجه این است که پیتر تیل معتد است که چشم انداز اصلی بیت کوین به عنوان یک ابزار آزادی ارز دیجیتال و آنارشیستی سایفرپانک محقق نشده است. همچنین پیتر تیل، مدیر عامل سابق پی پال، نسبت به پتانسیل افزایش قیمت بیت کوین به میزان قابل توجهی نسبت به سطوح فعلی تردید دارد. میلیاردر که هنوز مقداری بیت کوین دارد، ولی نه به اندازه ای که باید داشته باشد. مطمئن نیست که دسته بعدی خریداران از کجا خواهند آمد که بیت کوین نسخه ETF خودش را داشته باشد.
تیل قبلا گفته بود که در اکتبر 2021، زمانی که این ارز دیجیتال به سمت بالاترین رکورد قبلی خود یعنی 69 هزار دلار که حدود سه هفته بعد تعیین شد، در حال افزایش بود، روی بیت کوین سرمایه گذاری نشده است. با این حال، Thiels Founders Fund سابقه نسبتا چشمگیری با بیت کوین دارد، اولین سرمایه گذاری بیت کوین خودش را در سال 2014 انجام داد و کمی قبل از سقوط بازار در سال 2022 به سود 1.8 میلیارد دلاری رسید. Founders Fund سپس در سال 2023 زمانی که زیر 30 هزار دلار معامله می شد، 100 میلیون دلار دیگر بیت کوین خرید. 
با این حال، بیت کوین به شکلی طراحی شده بود که یک دفتر کل عمومی، بدون مجوز و غیرمتمرکز باشد و تراکنش ها مانند مونرو و سایر شبکه های متمرکز بر حریم خصوصی کاملا غیرقابل ردیابی نبودند. بیت کوین در حال حاضر با 1.8 درص کاهش در 24 ساعت گذشته با 60450 دلار معامله می شود. قیمت بیت کوین اخیرا به فروش دارایی ها توسط دولت های آمریکا و آلمان واکنش نشان داده است.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) تجزیه و تحلیل شده و به بررسی احتمال افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. یکی از میلیاردرهای معروف گفته است که بیت کوین نمی تواند از اینجا یک افزایش چشمگیری را تجربه کند.

لینک مقاله: https://coincodex.com/crypto/bitcoin/price-prediction/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری نخواهد داشت؟

در مورد آیا قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری نخواهد داشت؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5 + 40 = ?