پایین ترین سطح بیت کوین(BTC) کجاست؟

  • 04:06 1403-06-25
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پایین ترین سطح بیت کوین کجاست؟ می توان با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال نحوه تحلیل بازار رمز ارزها را یاد گرفت و بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داد. با این کار می توان سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت ارزهای دیجیتال به دست آورد.
بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده شناخته می شود که قیمت آن همواره بالا و پایین می شود. قیمت بیت کوین تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. می توان با زیر نظر گرفتن این عوامل قیمت بیت کوین را پیش بینی کرد و معاملات پرسودی انجام داد. در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) تحلیل شده و به بررسی پایین ترین سطح بیت کوین پرداخته شده است.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) طی یک هفته اخیر شاهد خروج سنگین سرمایه از بازار ETFهای اسپات خود بود و به یک کف یک ماهه رسید. اکنون پادشاه کوین ها یک تقوم اقتصادی شلوغ و مهم دیگر را در هفته میلادی پیش رو دارد که دیدگاه بهتری به سرمایه گذاران و تریدرها در مورد تغییرات نرخ بهره فدرال رزرو در نشست ماه سپتامبر می دهد. بیت کوین اکنون در سطح 64300 دلار در بازار معامله می شود و نسبت به 24 ساعت گذشته تغییر قابل توجهی در قیمت نداشته است و تقریبا رنج زده است.
طی یک هفته گذشته بیت کوین شاهد خروج 730 میلیون دلار سرمایه بودند. این کاهش قیمت گریبان آلت کوین های بازار را نیز گرفت. پلتفرم اسپات آنچین در گزارش خود نوشت که این خروجی ها نشان از کاهش علاقه سرمایه گذاران بزرگ و همچنین شخصی به خرید بیت کوین دارد. در میان کمپانی های صادرکننده ETF اسپات بیت کوین، گری اسکیل و فیدلیتی بیشترین فروش ها را داشتند. بعضی از کارشناسان معقتد هستند که تقویم اقتصادی ایالات متحده در هفته پیش رو ممکن است فشارهای بیشتری را بر قیمت وارد کند. نقش شبکه های اجتماعی در بازار ارز دیجیتال مهم است.

پایین ترین سطح برای بیت کوین کجاست؟

به نظر می رسد با توجه به اینکه شاخص ها در روزهای آینده روند نزولی بیشتری را نشان می دهند، پیش بینی بازار برای بازگشت احتمالی بیت کوین کاهش یافته است. در همین راستا، آلن سانتانا کارشناس معاملاتی در پست تریدینگ ویو در 23 ژوئن پیش بینی کرد که سرمایه گذاران و تریدرها باید قبل از تجربه هرگونه بازگشتی، انتظار یک پایین ترین سطح برای بیت کوین را داشته باشند.
سانتانا با عطف به زمان کاهش عمده بعدی، حدس و گمان خود را بر اساس الگوهای تاریخی استوار کرد. این تحلیلگر مشاهده کرد که دقیقا 48 روز طول کشید تا بیت کوین بعد از بالاترین رکورد تاریخ به پایین ترین سطح خود برسد. با استفاده از این الگو، او دو تاریخ احتمالی را برای پایین ترین سطح بعدی پیش بینی کرد. این تحلیلگر به سمت هشتم ژوئیه متمایل شد، چون این روز ایده آلی است که بیت کوین آخرین قیمت پایین خودش را چاپ کرده است. سانتانا از شاخص تریدینگ ویو استفاده کرد که نشان می دهد جهش بعد از پایین ترین سطح 1 می در 21 می به پایان رسید و باعث به پیش بینی 8 جولای شد. یکی از سوالاتی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که چرا حجم انتقال تون کوین به 10 میلیارد دلار رسید؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) تحلیل شده و به بررسی پایین ترین سطح بیت کوین پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. یکی از تحلیلگران بازار کریپتو دو تاریخ احتمالی را برای رسیدن بیت کوین به پایین ترین سطح خود مشخص کرد. بیت کوین ممکن است یک کف جدیدی را بسازد.

لینک مقاله: https://coincodex.com/crypto/bitcoin/price-prediction/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد پایین ترین سطح بیت کوین(BTC) کجاست؟

در مورد پایین ترین سطح بیت کوین(BTC) کجاست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6 + 97 = ?