آیا قیمت بیت کوین به زیر 50 هزار دلار می رسد؟

  • 01:06 1403-06-24
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت بیت کوین(BTC) می تواند کاهش یابد و به زیر 50 هزار دلار برسد! می توان با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال، نحوه تحلیل بازار کریپتو را یاد گرفت و بهترین نقاط خرید و فروش بیت کوین و سایر رمز ارزها را پیدا کرد.
با دنبال کردن پیش بینی های قیمت بیت کوین می توان ریسک سرمایه گذاری روی بیت کوین(BTC) را کاهش داد و در عوض سود بیشتری از طریق آن به دست آورد. برای تحلیل بیت کوین می توان از راه ها و روش های مختلفی استفاده کرد. قیمت بیت کوین در آینده می تواند افزایش یابد. در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین تجزیه و تحلیل شده و به بررسی کاهش قیمت بیت کوین به زیر 50 هزار دلار پرداخته شده است.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نسبت به 24 ساعت گذشته تغییرات زیادی نداشته است. نمودار قیمت بیت کوین(BTC) نشان دهنده یک روند نزولی قوی در تایم فریم 4 ساعته است. قیمت بیت کوین به یک ناحیه حمایتی قوی نزدیک شده و ممکن است شاهد بازگشت قیمت به سمت نواحی مقاومتی بالاتر باشیم. با این حال، به دلیل روند نزولی فعلی، به دقت و تحلیل بیشتری در تصمیم گیری های معاملاتی وجود دارد. همچنین نمودار دامیننس بیت کوین نشان دهنده یک روند نزولی در تایم فریم 4 ساعته است.
قیمت بیت کوین(BTC) به یک ناحیه حمایتی قوی نزدیک شده و ممکن است شاهد بازگشت قیمت به سمت نواحی مقاومتی بالاتر باشیم. بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. تریدرها باید با دقت به این سطح توجه کرده و استراتژی های معاملاتی خودشان را بر اساس تحلیل تکنیکال و سیگنال های ارائه شده تنظیم کنند. ارز دیجیتال بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 61700 دلار معامله می شود. نقش شبکه های اجتماعی در بازار ارز دیجیتال خیلی مهم است.

کاهش قیمت بیت کوین به زیر 50 هزار دلار

بعضی از تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت بیت کوین ممکن است کاهش یابد و به زیر 50 هزار دلار برسد. کوین تلگراف نیز این مسئله را بررسی کرده و به داده های مهمی دست یافته است. با نگاهی به نمودار بیت کوین می توان متوجه شد که بیت کوین با شکست مقاومت خود به سمت پایین، یک الگوی دوگانه تشکیل شده که این الگو نشان دهنده کاهش قیمت بیت کوین به زیر 50 هزار دلار است.
نکته قابل توجه این است که مارکوس تیلن در تاریخ 24 ژوئن توضیح داد که بیت کوین از یک الگوی دوتایی پیروی می کند و اکنون در حال تست ناحیه حمایتی است. اگر در این ناحیه حمایت شود، قیمت آن افزایش یافته و به اعداد بالاتری می رسد. زمانی که قیمت بیت کوین به دو قله مشابه می رسد، ممکن است یک الگوی نزولی شکل بگیرد. بسیاری از تریدرها با مشاهده این الگوی نزولی، بیت کوین های خود را فروختند.
معامله گران مشهور بازار، از زمان رویداد هاوینگ در 20 آوریل همچنان درباره قیمت بیت کوین گمانه زنی کردند. برخی از این معامله گران معقتد هستند که قیمت بیت کوین در آخرین دوره اصلاح خود قرار دارد و بعد از اینکه شاهد افزایش قیمت بیت کوین خواهیم بود. همچنین یکی از تریدرها نیز گفت که بیت کوین دارای پتانسیل قوی برای رشد قیمت در کوتاه مدت است. یکی از سوالاتی در اخیرا در مورد بیت کوین در بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که پایین ترین سطح بیت کوین کجاست؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب وضعیت ارز بیت کوین(BTC) تجزیه و تحلیل شده و به بررسی کاهش قیمت بیت کوین به زیر 50 هزار دلار پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از دارایی های ارزشمندی است که قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. بسیاری از تحلیلگران می گویند که یک الگوی نزولی در نمودار بیت کوین شکل گرفته و قیمت آن ممکن است به زیر 50 هزار دلار سقوط کند.

لینک مقاله: https://coinpedia.org/price-prediction/bitcoin-price-prediction/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت بیت کوین به زیر 50 هزار دلار می رسد؟

در مورد آیا قیمت بیت کوین به زیر 50 هزار دلار می رسد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3 + 76 = ?