چرا کیف پول متعلق به آلمان 54 میلیون دلار بیت کوین فروخت؟

  • 16:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک کیف پول متعلق به دولت آلمان، بیش از 54 میلیون دلار بیت کوین به فروش رساند! آلمان یکی از کشورهای پیشرو در صنعت کریپتو است که سرمایه گذاری های زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال انجام داده است. اخیرا این کشور به فروش دارایی های دیجیتال خود روی آورده است. قبل از هرگونه فعالیت در بازار کریپتو، باید در دوره آموزش ارز دیجیتال شرکت کرد.
امروزه افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده و از نوسانات رمز ارزها سود زیادی به دست می آورند. با پیدا کردن بهترین نقاط خرید و فروش بیت کوین و انجام معامله در این نقاط می توان معاملات پرسودی انجام داد. شما باید اخبار و اتفاقات مهم بازار کریپتو را دنبال کنید. در این مطلب، توضیحاتی در مورد دلیل نوسانات قیمت بیت کوین ارائه شده و به بررسی فروش 54 میلیون دلاری بیت کوین توسط کیف پول متعلق به دولت آلمان پرداخته شده است.

دلیل نوسانات اخیر قیمت بیت کوین

بازار رمز ارزها نوعی بازار ناپایدار و نوسانی است. ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم از زمان ظهور خود تاکنون شاهد صعودها و سقوط های بزرگی بوده اند که بعضی از آنها فقط در چند ثانیه اتفاق افتاده است. نوسان در قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها مسئله ای است که بسیاری از تریدرها در زمان سرمایه گذاری نگران آن هستند. طراحی بیت کوین به شکلی است که با نوسان زیادی همراه هستند. بازار رمز ارزها به شدت سوداگرانه است و ساختار قانون گذاری مشخصی برای معاملات آنها وجود ندارد.
انواع دلیل نوسان قیمت بیت کوین را می توان عنوان کرد که همه آنها از نوظهور بودن این بازار ناشی می شوند. یکی از اصلی ترین دلیل نوسان قیمت بیت کوین، قوانین عرضه و تقاضا است. اگر افراد روزی متوجه شوند که بیت کوین دیگر با ارزش نیست و بخواهند به شکل دسته جمعی آن را بفروشند، قیمت این ارز به شدت کاهش می یابد. عکس این روند هم برای ایجاد حباب های قیمتی صدق می کند. می توان با کمک ابزارهای تحلیل بازار ارز دیجیتال، بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کرد.

فروش 54 میلیون دلار بیت کوین توسط کیف پول آلمانی

نکته قابل توجه این است که فشار فروش بیشتر از سمت دولت آلمان می تواند قیمت بیت کوین را به زیر 60 هزار دلار کاهش دهد. یک کیف پول ارز دیجیتال با برچسب دولت آلمان، بیش از 54 میلیون دلار بیت کوین فروخته است. در اولین تراکنش 200 عدد بیت کوین به صرافی کوین بیس ارسال شد و در تراکنش دوم نیز 200 عدد بیت کوین به صرافی کراکن فرستاده شد.
با این حال، سومین تراکنش به ارزش 500 بیت کوین یا بیش از 30 میلیون دلار به کیف پول دیگری ارسال شد که طبق گفته ارائه دهنده اطلاعات روی زنجیره Arkham Intelligence ناشناخته باقی مانده است. در حالی که این کیف پول ناشناخته باقی مانده است، این اولین بار نیست که دولت آلمان با آن ارتباط دارد. دولت آلمان قبلا 800 بیت کوین را در 20 ژوئن و 500 بیت کوین دیگر را در 19 ژوئن تنها شش روز قبل به این آدرس ارسال کرده بود. به گفته Arkham بعد از نقل و انقالات امروز، این کیف پول همچنان دارای 46359 بیت کوین است. یکی از سوالاتی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که آیا قیمت اتریوم به 6 هزار دلار می رسد؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد دلیل نوسانات قیمت بیت کوین ارائه شده و به بررسی فروش 54 میلیون دلاری بیت کوین توسط کیف پول متعلق به دولت آلمان پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، قیمت بیت کوین نوسانات شدیدی دارد. یک کیف پول متعلق به دولت آلمان اخیرا 54 میلیون دلار بیت کوین را فروخته است. این میزان فروش در سه تراکنش انجام شد.

لینک مقاله: https://www.investopedia.com/articles/investing/052014/why-bitcoins-value-so-volatile.asp
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا کیف پول متعلق به آلمان 54 میلیون دلار بیت کوین فروخت؟

در مورد چرا کیف پول متعلق به آلمان 54 میلیون دلار بیت کوین فروخت؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6 + 49 = ?