چرا راجر ور از ارز بیت کوین(BTC) حمایت می کند؟

  • 18:02 1403-02-08
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

راجر ور یکی از شخصیت های مشهور در بازار ارز دیجیتال است که از بیت کوین حمایت می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا راجر ور نسبت به بیت کوین خوش بین است؟ آیا بیت کوین می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که بازار ارز دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید تا سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت ارزها به دست آورید. راجر ور یکی از شخصیت های مشهور در دنیاست که بیت کوین حمایت می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، شما را با راجر ور آشنا کنیم و به بررسی حمایت راجر ور از ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) بپردازیم.

راجر ور کیست؟

راجر ور که با لقب مسیح بیت کوین نیز شناخته می شود، یکی از شخصیت های مشهور در بازار است که می تواند تاثیر زیادی روی بیت کوین و سایر رمز ارزها بگذارد. این شخص به دلیل حمایت گسترده از بیت کوین معروف است، ولی در چند سال گذشته نظرات و سرمایه گذاری های راجر ور درباره ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین، موضوع بحرانی و مورد بحث قرار گرفته است. راجر ور یکی از شخصیت های برجسته در بازار کریپتو است و هر کسی که به طور فعال در زمینه ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین فعالیت داشته باشد، بدون شک اسم او را شنیده است. شما باید نظرات بزرگان ارز دیجیتال را مطالعه کنید.
جالب است بدانید، راجر ور مدعی است که ارز بیت کوین را از اوایل سال 2011 شناسایی کرده و آن یکی از اصلی ترین اختراعات تاریخ می داند. راجر ور از همان سال شروع به جمع آوری و خرید بیت کوین کرد. در آن زمان ارزش بیت کوین کمتر از 1 دلار بود. با این حال، توانست بیش از 400 هزار بیت کوین جمع آوری کند. حمایت مالی این شخص به تعدادی از پروژه های محبوب بیت کوین و استارت آپ ها کمک کرد.

راجر ور دوباره از بیت کوین حمایت می کند!

توجه داشته باشید که راجر ور یکی از پر سروصداترین چهره های پذرش بیت کوین پس از ایلان ماسک در سراسر دنیا در روزهای اولیه بود. این سرمایه گذار و کارآفرین معروف در مصاحبه ای در پادکست تصاحب بیت کوین در تاریخ 27 مارس ظاهر شد. در میان موضوعات مختلف، راجر ور با ولاد کاستا در مورد تولد 40 سالگی راس اولبریخت، افکار او در مورد ارزهای دیجیتال و اینکه چه چیزی باعث می شود ور به طور صحیح از بیت کوین حمایت کند، صحبت کرد. به طور خاص، او توضیح می دهد که باید ببیند بیت کوین بتواند آزادی اقتصادی بیشتری را برای دنیا فراهم کند.
در بحث بین بیت کوین و بیت کوین کش، علاقه مندان به آزادی مداخله خارجی در قیمت بیت کوین را محکوم می کند. اول او می گوید که بازار آزاد هیچ وقت صحبت نمی شود. در مورد اینکه بیت کوین ارزش بیشتری نسبت به گزینه های جایگزین دارد. دوم، او توضیح می دهد که چگونه تاکنون هیچ پویایی واقعی بازار آزاد در قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال وجود ندارد. در این زمینه، راجر ور گفته بود که معقتد است اگر بیت کوین به عنوان یک وسیله مبادله خوب عمل می کرد، امروز بازار ارزهای دیجیتال اهمیت و ارزش بیشتری داشت.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، شما را با راجر ور آشنا کنیم و به بررسی حمایت راجر ور از ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) بپردازیم. همانطور که گفته شد، راجر ور یکی از شخصیت های مشهور در بازار ارز دیجیتال است که با اسم مستعار مسیح بیت کوین شناخته می شود. این شخص از سال 2011 تاکنون به خرید بیت کوین مشغول بوده است و به طور جدی از ارز بیت کوین حمایت می کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا راجر ور از ارز بیت کوین(BTC) حمایت می کند؟

در مورد چرا راجر ور از ارز بیت کوین(BTC) حمایت می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+68 = ?