چرا صرافی کوکوین قوانین ضدپولشویی را نقض کرده است؟

  • 01:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

صرافی کوکوین قوانین ضدپولشویی را نقض کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا صرافی کوکوین از محبوبیت زیادی برخوردار است؟ آیا بنیانگذاران صرافی رمزارز KuCoin قوانین ضدپولشویی را نقض کرده است؟ وضعیت فعلی صرافی کوکوین چگونه است؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که بازار رمز ارزها یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار معاملات متعددی انجام داده و سود زیادی به دست آورید. کوکوین یکی از صرافی های محبوب در دنیاست که می توانید در این صرافی نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی کوکوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی نقض کردن قوانین ضدپولشویی توسط صرافی KuCoin بپردازیم.

وضعیت فعلی صرافی کوکوین

کوکوین(KuCoin) یکی از صرافی های برتر در بازار ارز دیجیتال است که شما می توانید در این صرافی نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. این صرافی با برخورداری از تعداد زیادی از کاربران و حجم معاملات زیاد، یکی از پلتفرم های معاملاتی پیشرو در بازار کریپتو است. یکی از مهم ترین اهداف صرافی کوکوین، حمایت از پروژه های تحقیقاتی و نوآوری بازار ارز دیجیتال است. بنابراین، از سیاست لیست کردن توکن های پروژه های جدید و نوآورانه بازار پیروی می کند. در حال حاضر، کوکوین میزبان کاربران و علاقه مندان به معاملات ارزهای دیجیتال است.
جالب است بدانید، صرافی کوکوین(KuCoin) ویژگی های زیادی دارد که از جمله از این ویژگی ها می توان به رابط کاربری ساده، سریع و حرفه ای به همراه پشتیبانی قوی و.... اشاره کرد. این قابلیت ها صرافی کوکوین را به یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی تبدیل کرده است. این صرافی امکان معامله تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. به این ترتیب شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال کوکوین، رمز ارزهای مورد نظر خودتان را پیدا کرده و معاملات متعددی را انجام دهید. این صرافی سطح امنیت بالایی دارد و شما می توانید با خیال راحت از این صرافی استفاده کنید.

صرافی KuCoin قوانین ضدپولشویی را نقض کرد!

توجه داشته باشید که صرافی ارز دیجیتال کوکوین و دو نفر از بنیانگذاران آن توسط دادستان های فدرال ایالات متحده به نقض قوانین مبارزه با پولشویی متهم شدند. مامور ویژه تحقیقات امنیت داخلی، دارن مک کورمک، کوکوین را یک توطئه جنایتکارانه چند میلیارد دلاری ادعایی خواند. توکن های بومی کوکوین بعد از اعلام 5 درصد کاهش یافتند. دادستان ها فدرال ایالات متحده روز سه شنبه صرافی ارز دیجیتال KuCoin و دو نفر از بنیانگذاران آن را به نقض قوانین مبارزه با پولشویی متهم کردند و گفتند که این صرافی در ایالات متحده فعالیت می کند، حداقل به یکی از سرمایه گذاران خود در مورد فعالیت در ایالات متحده دروغ گفته و هر دو در ثبت نام در ایالات متحده شکست خورده اند.
وزارت دادگستری ایالات متحده در کیفرخواستی اعلام کرد که صرافی کوکوین و بنیانگذاران چون گان و که تانگ کوکوین را به عنوان یک تجارت انتقال پول با بیش از 30 میلیون مشتری اداره می کردند، ولی تا سال 2023 یک برنامه شناخت مشتری یا AML را اجرا نکردند. در کیفر خواست وزارت دادگستری آمده است که صرافی ارز دیجیتال کوکوین در شبکه اجرای جرایم مالی ایالات متحده به عنوان یک تجارت خدمات پولی ثبت نشده است. کمیسیون معاملات آتی کالا نیز در روز سه شنبه شکایتی علیه کوکوین تنظیم کرد و مدعی شد که این شرکت که خدمات معاملاتی نقدی و آتی را ارائه می دهد، به عنوان تاجر کمیسیون آتی، تسهیلات اجرای سواپ ثبت نام نکرده است. یکی از مسائل مهم درمورد صرافی های ارز دیجیتال این است که مزایای صرافی OTC چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی کوکوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی نقض کردن قوانین ضدپولشویی توسط صرافی KuCoin بپردازیم. همانطور که گفته شد، کوکوین یکی از صرافی های مشهور در بازار است که اخیرا قوانین ضدپولشویی را نقض کرده است. با این حال بنیانگذاران این صرافی هنوز دستگیر نشده اند، ولی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا صرافی کوکوین قوانین ضدپولشویی را نقض کرده است؟

در مورد چرا صرافی کوکوین قوانین ضدپولشویی را نقض کرده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+59 = ?