آیا ممکن است اتریوم(ETH) دوباره وارد روند صعودی شود؟

  • 02:02 1403-02-08
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگران انتظار دارند که ارز اتریوم(ETH) می تواند دوباره وارد روند صعودی شود! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ اتریوم تا سطحی به رشد خود ادامه می دهد؟ ارز اتریوم با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده اتریوم خوش بین هستند؟
بازار کریپتو یکی از پرطرفدارترین بازارهای سرمایه گذاری در دنیاست که شما می توانید در این بازار فعالیت های مختلفی انجام داده و سود زیادی از تغییرات قیمت رمز ارزها به دست آورید. اتریوم نیز یکی از ارزهای برتر در بازار کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. شما باید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال وارد شدن اتریوم به روند صعودی بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH)

اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3600 دلار معامله می شود. این ارز نسبت به هفته گذشته بیش از 13 درصد رشد کرده است. تحلیلگران انتظار دارند که اتریوم می تواند همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد و به سطوح بالایی برسد. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، اتریوم می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. امروزه افراد زیادی نسبت به خرید اتریوم اقدام می کنند که این مسئله را می توان با مشاهده داده های آن چین مشاهده کرد.
قیمت ارز اتریوم(ETH) در حال تلاش برای عبور مجدد از سطح حمایتی 3500 دلار است. برای ادامه روند صعودی در کوتاه مدت، ارز دیجیتال اتریوم باید مقاومت 3680 دلاری را به سمت بالا بشکند. قیمت اتریوم در حال افزایش از سطح حمایتی 3500 دلار است. در حال حاضر قیمت بالاتر از 3600 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته در حال معامله است. در تایم فریم ساعتی جفت یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت در 3560 دلار در حال شکل گیری است. در صورتی که قیمت اتریوم بالای این مقاومت تثبیت دهد، قیمت این ارز می تواند همچنان افزایش یابد.
بسیاری از تحلیلگران در بازار می گویند که ارز اتریوم می تواند رشد بیشتری را نسبت به بیت کوین داشته باشد. تحلیلگران گفتند که دلیل عملکرد بهتر اتریوم این است که بیت کوین 10 روز پیش به بالاترین قیمت تاریخی خود رسید، ولی اتریوم همچنان به قیمت تاریخی خود نرسیده است.

احتمال وارد شدن اتریوم به روند صعودی

توجه داشته باشید که قیمت اتریوم(ETH) در روند صعودی باقی می ماند. قیمت اتریوم افزایش دیگری را در بالای منطقه مقاومت 3500 دلاری شروع کرد. گاوهای اتریوم توانستند قیمت را مانند بیت کوین در منطقه مثبت به بالای سطح 3580 دلار برسانند. اتریوم به بالای منطقه مقاومت 3650 دلاری صعود کرد. قبل از اینکه قیمت اصلاحات نزولی را شروع کند، بالاترین قیمت در 3680 دلار تشکیل شد. کاهش جزئی زیر سطح 3600 دلار وجود داشت. قیمت به زیر سطح 23.6 درصد فیب اصلاحی حرکت صعودی از 3302 دلار کاهش یافت.
در جهت صعودی، مقاومت فوری اتریوم نزدیک به سطح 3640 دلار است. اولین مقاومت اصلی نیز نزدیک به سطح 3680 دلار است. مقاومت کلیدی بعدی روی 3720 دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت ممکن است شتاب صعودی پیدا کند. در موارد گفته شده، اتریوم می تواند به سمت سطح 3800 دلار افزایش یابد. اگر حرکتی بالاتر از مقاومت 3800 دلاری وجود داشته باشد، اتریوم حتی می تواند به سمت مقاومت 3880 دلاری نیز صعود کند. هر سود بیشتر ممکن است نیاز به آزمایش 4 هزار دلاری داشته باشد. اگر اتریوم بتواند از مقاومت های خود عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند. یکی از سوالات تازه واردان بازار ارز دیجیتال این است که برای شروع ارزهای دیجیتال چقدر سرمایه لازم است؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال وارد شدن اتریوم به روند صعودی بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال برتر در بازار است که شما می توانید با خرید و فروش این ارز سود زیادی به دست آورید. اگر اتریوم بتواند از مقاومت های فعلی خود عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا ممکن است اتریوم(ETH) دوباره وارد روند صعودی شود؟

در مورد آیا ممکن است اتریوم(ETH) دوباره وارد روند صعودی شود؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+32 = ?