چرا تعداد قراردادهای هوشمند شبکه کاردانو از 5000 عدد فراتر رفت؟

  • 23:02 1403-02-06
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

تعداد قراردادهای هوشمند شبکه کاردانو از 5 هزار عدد فراتر رفت! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا تعداد قراردادهای هوشمند شبکه کاردانو در حال افزایش است؟ آیا این موضوع می تواند قیمت کاردانو را تحت تاثیر قرار دهد؟ چرا کارشناسان و تحلیلگران نسبت به آینده کاردانو خوش بین هستند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که کاردانو یکی از شبکه های برتر و محبوب در دنیا است که ویژگی ها و قابلیت های زیادی دارد. شبکه کاردانو به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا قراردادهای هوشمندی را در این شبکه پیاده سازی و اجرا کنند. اخیرا تعداد قراردادهای هوشمند شبکه کاردانو افزایش یافته و از 5000 عدد فراتر رفته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد قراردادهای هوشمند یا اسمارت کانترکت برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو بپردازیم.

آشنایی با قرارداد هوشمند یا اسمارت کانترکت

قرارداد هوشمند به برنامه یا کدی گفته می شود که روی شبکه بلاک چینی ذخیره می شود و در صورت رخ دادن شرایط خاصی بدون واسطه و بدون نیاز به تایید شخص دیگری اجرا و پیاده سازی می شود. همچنین قراردادهای هوشمند به طوری نوشته می شوند که بعد از اجرا و تحقق همه طرفین از درستی اجرای آن مطمئن باشند و پای واسطه در قرارداد هوشمند حذف می شود. جذابیت اصلی قرارداد هوشمند آنجاست که وقتی اجرا می شود، حتی خود توسعه دهنده نیز نمی تواند مانع اجرای آن شود، مگر اینکه قبل از اجرا فکر آن را کرده باشد.
به طور کلی قراردادهای هوشمند به عنوان یک توافق دیجیتالی عمل می کنند و ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی به همراه دارند. قراردادهای هوشمند توسط بسیاری از کیف پول های ارز دیجیتال و صرافی ها پشتیبانی می شود. برای مثال شما می توانید در کیف پول تراست ولت، به بخش Dapps مراجعه کرده و به قراردادهای هوشمند مختلف و کاربردی دسترسی داشته باشید. به لطف قراردادهای هوشمند، بلاک چین ها می توانند قابلیت های مختلفی را در شبکه خودشان به وجود بیاورند و توجه کاربران و توسعه دهندگان را به سمت خود جلب کنند. هرچقدر تعداد قراردادهای هوشمند یک شبکه بیشتر باشد، آن شبکه می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

افزایش قراردادهای هوشمند شبکه کاردانو به 5 هزار عدد

توجه داشته باشید، تعداد قراردادهای هوشمند میزبانی شده توسط شبکه کاردانو(Cardano) افزایش یافته و از عدد 5000 عدد فراتر رفته است. این امر نشان دهنده مقیاس پذیری و انعطاف پذیری بیشتر شبکه کاردانو است که توانسته مورد توجه بسیاری از توسعه دهندگان قرار بگیرد. این خبر می تواند قیمت کاردانو را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل برخی از تریدرها انتظار دارند قیمت کاردانو یک رشد قابل توجهی را در آینده تجربه کند.
اخیرا ارز دیجیتال ADA یک الگوی نمودار مثلث نزولی تشکیل داده است که باعث شده تا برخی از کارشناسان و تحلیلگران پیش بینی کنند که ارز دیجیتال به زودی می تواند تقریبا 32 درصد رشد کند. افزایش تعداد قراردادهای هوشمند چیزی است که کاردانو(ADA) چندین ماه است که آن را تجربه کرده است، به ویژه بعد از ادغام عملکرد قراردادهای هوشمند در شبکه بلاک چینی خود. در پایان سال 2023 نیز فینبولد اعلام کرد که پلتفرم قراردادهای هوشمند در کاردانو میزبان 14302 قرارداد هوشمند بود و تعداد آنها در طول سال 10000 عدد افزایش یافته است. در حالی که این ارقام چشمگیر بوده و هستند، داده های محاسبه شده توسط فینبولد نشان می دهد که این روند نه تنها ادامه داشت، بلکه به طور قابل توجهی در ژانویه و فوریه 2024 سرعت گرفت. یکی از مفاهیمی که در قراردادهای هوشمند قابل توجه است، این است که قرارداد هوشمند ترکیبی چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد قراردادهای هوشمند یا اسمارت کانترکت برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو بپردازیم. همانطور که گفته شد، قرارداد هوشمند به برنامه یا کدی گفته می شود که روی شبکه بلاک چینی ذخیره می شود و در صورت رخ دادن شرایط خاصی بدون واسطه و بدون نیاز به تایید شخص دیگری اجرا و پیاده سازی می شود. اخیرا تعداد قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو افزایش یافته است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا تعداد قراردادهای هوشمند شبکه کاردانو از 5000 عدد فراتر رفت؟

در مورد چرا تعداد قراردادهای هوشمند شبکه کاردانو از 5000 عدد فراتر رفت؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+62 = ?