آیا قیمت بیت کوین می تواند به 112 هزار دلار برسد؟

  • 22:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بنیانگذار CryptoQuant پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین می تواند امسال به 112 هزار دلار برسد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین می تواند یک رشد قابل توجهی را تجربه کند؟ بهترین زمان برای خرید بیت کوین چه زمانی است؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستند؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای سرمایه در دنیا است که قیمت رمز ارزها به دلیل نوظهور بودن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرند. شما می توانید با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال، از این نوسانات قیمتی سود زیادی به دست آورید. اخیرا تحلیلگران پیش بینی های مختلفی در مورد قیمت بیت کوین ارائه کرده اند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 112 هزار دلار بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

ارز بیت کوین(BTC)یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 49950 دلار خرید و فروش می شود. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بازار پیش بینی کردند که این ارز می تواند رشد قابل توجهیرا تجربه کند و به سقف قبلی خود برسد. با اینکه قیمت بیت کوین در حال رشد است، ولی یک اصلاح قیمتی می تواند در آن رخ دهد. چون یک بار از ناحیه 49 هزار دلار به سمت پایین رفته است. با این حال، اکنون بسیاری از هولدرها و دارندگان بیت کوین در سود به سر می برند. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، بیت کوین می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
عامل اصلی رشد اخیر قیمت بیت کوین(BTC)، جریان های ورودی به ETF بیت کوین و استقبال شدید از سهام ETF بیت کوین است. اگر به چارت ماهانه بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که حمایت ها و مقاومت های مهمی در چارت وجود دارند که بیت کوین به این نواحی واکنش نشان می دهد. مقاومت اصلی و سطح روانی بیت کوین، محدوده 50 هزار دلار است. اگر بیت کوین بتواند از این سطح روانی عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند و به سطح بالاتری برسد. تحلیلگران انتظار دارند که بیت کوین می تواند به زودی سقف قیمت قبلی خودش را پس بگیرد.

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 112 هزار دلار

توجه داشته باشید که بنیانگذار شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای CryptoQuant گفته است که بیت کوین می تواند امسال به هدف 112 هزار دلاری برسد که تحت تاثیر جریان های ورودی ETF قرار دارد. بیت کوین ممکن است بر اساس ورودی به ETFها به 112 هزار دلار برسد. این تحلیلگر از اندیکاتور Realized Cap برای پیدا کردن اهداف قیمتی سکه استفاده کرده است. این اندیکاتور به یک مدل سرمایه گذاری برای بیت کوین اشاره می کند که ارزش  کل دارایی را با این فرض محاسبه می کند که ارزش واقعی هر سکه در گردش، قیمتی است که در آن آخرین معامله در بلاک چین انجام شده است.
اگر تصور شود که تراکنش قبلی هر توکن شامل تغییر دست برای آن بوده است، آخرین قیمت انتقال با مبنای هزینه سکه مطابقت دارد. از آنجایی که سقف زده شده اساسا مبنای هزینه تمام سرمایه گذاران را جمع آوری می کند، یکی از راه های نگاه کردن به متریک، اندازه گیری کل سرمایه گذاری است که دارندگان روی سکه گذاشته اند. معمولا زمانی که معاملات با قیمت نقدی بالاتر انجام می شود، سقف زده شده افزایش می یابد. یکی از مسائل مهمی که در ترید ارزهای دیجیتال لازم است بدانیم این است که تریدر روزانه چگونه عمل می کند؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 112 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که تحلیلگران پیش بینی کردند که این ارز می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند و به سطح بالاتری برسد. مقاومت های مهمی پیش روی بیت کوین قرار دارند که بیت کوین می تواند از این مقاومت ها عبور کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت بیت کوین می تواند به 112 هزار دلار برسد؟

در مورد آیا قیمت بیت کوین می تواند به 112 هزار دلار برسد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+97 = ?