سودآوری استراتژی معاملاتی استرادل چقدر است؟

  • 13:02 1403-02-16
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

استراتژی معاملاتی استرادل؛ یکی از رایج ترین استراتژی های ترید در بازار کریپتو! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد این استراتژی معاملاتی به دست بیارین؟ آیا می دونین استراتژی استرادل چیست؟ این استراتژی چه زمانی مناسب هست؟ سودآوری استراتژی استرادل چقدر هست؟ عملکرد استراتژی Straddle چجوریه؟ ستاپ های استراتژی ترید استرادل کدامند؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می تونین با خرید و فروش رمز ارزها درآمد کسب کنین. واسه اینکه بتونین میزان سودآوری خودتون رو افزایش بدین، باید از یه استراتژی معاملاتی استفاده کنین. استراتژی های مختلفی در آموزش ارز دیجیتال وجود دارن که شما می تونین با استفاده از اون ها بهترین نقاط ورود و خروج معاملات رو کشف کرده و معاملات پرسودی انجام بدین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استراتژی استرادل یا Straddle واستون ارائه بدیم، به بررسی سودآوری استراتژی معاملاتی استرادل بپردازیم و زمان استفاده از استراتژی استرادل رو مورد بررسی قرار بدین.

استراتژی استرادل چیست؟

مزایا استراتژی استرودل

شاید واستون جالب باشه که بدونین استراتژی استرادل یکی از روش های رایج در معاملات ارزهای دیجیتال هست. شما می تونین با استفاده از این استراتژی ترید، ریسک های معاملاتی خودتون رو کاهش بدین و سرمایه خودتون رو حفظ کنین. در این استراتژی همزمان اختیار خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اختیار معامله گر قرار می گیره و تریدر می تونه هر زمان که بخواد از معاملات خارج بشه برای تشخیص زمان ورود و خروج میتوانید مقاله چگونه زمان ورد و خروج از معاملات را تشحیص دهیم را مطالعه کنید. استراتژی استرادل بر اساس نوسانات قیمتی پیش بینی شده انجام میشه. بنابراین تا وقتی که قیمت ارزهای دیجیتال بالا و پایین برن، این استراتژی پتانسیل سودآوری بالایی می تونه داشته باشه. یکی از نقاط مثبت استراتژی استرادل این هست که میشه از بالا و پایین رفتن قیمت ارزهای دیجیتال سود کسب کرد.
استراتژی معاملاتی استراتژی از دو تراکنش تشکیل شده که همدیگه رو خنثی می کنند. استراتژی استرادل زمانی می تونه مناسب باشه که تریدر حدس می زنه که ارز دیجیتال قراره یه حرکت قیمتی بزرگی انجام بده، ولی نمی دونه که این حرکت در جهت روندی صعودی هست یا روند نزولی! این استراتژی واکنش های بازار نسبت به ارز دیجیتال مورد نظر رو به تریدرها ارائه می کنه تا تریدر بتونه بهترین تصمیم رو برای انجام معاملات بگیره. بنابراین، معامله گر باید صبر کنه تا مشخص بشه ارز دیجیتال وارد روند صعودی میشه یا نزولی.

مزایا و معایب استراتژی استرادل چیست؟

مزایا استراتژی استرودل

همونطور که گفتیم، استراتژی استرادل یکی از بهترین روش های انجام معامله در کنار دیگر استراتژی های مثل استراتژی میانگین کم کردن در ارز دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین با استفاده از این استراتژی معاملات پرسودی انجام بدین. این استراتژی زمانی مورد استفاده قرار می گیره که تریدر حرکت قیمتی بزرگ رمز ارزها رو پیش بینی کرده، ولی از صعودی یا نزولی بودن روند اطلاعی نداره. استفاده از این استراتژی مزیت ها و مشکلات زیادی به همراه داره. در ادامه برخی از مزایا و معایب استراتژی استرادل رو بررسی می کنیم:

مزایای استراتژی استرادل

•    یکی از مزیت های استراتژی استرادل این هست که این روش معاملاتی بدون توجه به روند صعودی یا نزولی رمز ارزها، پتانسیل کسب سود بالایی داره.
•    یکی دیگه از مزایای استراتژی استرادل این هست که وقتی خبر مهمی در پیش هست، ولی روند قیمتی بازار رمز ارزها مشخص نیست می تونه به کار گرفته بشه.
•    استراتژی معاملاتی استرادل به تریدرها این امکان رو میده تا معاملات هر دو طرف خودشون رو پوشش بدن و ریسک معاملاتی خودشون رو پایین بیارن. بنابراین، با استفاده از این استراتژی میشه هم در روند صعودی و هم در روند نزولی سود کسب کرد.

معایب استراتژی استرادل

•    یکی از معایب استراتژی استرادل این هست که وقتی بازار رمز ارزها در حالت رنج قرار گرفته، هیچ سودآوری نداره و زمانی می تونه سودآور باشه که بازار نوسانات قیمتی شدیدی داشته باشه.
•    یکی دیگه از معایب استراتژی معاملاتی استرادل این هست که این روش به تغییرات قیمتی رمز ارزها وابسته هست و در همه شرایط مناسب نیست.

استراتژی معاملاتی استرادل چه زمانی مناسب است؟

مزایا استراتژی استرودل

آیا می دونین استراتژی معاملاتی استرادل چه زمانی مناسب هست؟ زمانی خوبه که از استراتژی استرادل استفاده کنین که می دونین ارز دیجیتال مورد نظر شما قراره نوسان زیادی داشته باشه، ولی جهت این نوسان قیمتی رو نمی دونین. مثلا یه تریدر پیش بینی کرده که ارز دیجیتال در چند ماه آینده قراره تغییرات قیمتی رو تجربه کنه، ولی نمی دونه که این نوسان در جهت صعودی هست یا نزولی. در این شرایط تریدر می تونه با خرید قرارداد اختیار خرید و اختیار فروش، می تونه معاملاتی انجام بده که تا زمان وقوع این نوسانات، پتانسیل کسب سود بالایی داشته باشه.
توجه داشته باشین که استراتژی استرادل باعث میشه تا ریسک معاملاتی شما کاهش پیدا کنه و بتونین سودآوری معاملات خودتون رو افزایش بدین. با استفاده از روش معاملاتی استرادل شما هیچ فرصتی رو از دست نمیدین و وقتی قیمت ارزهای دیجیتال نوسانات بزرگی رو تجربه کردن، شما سود کسب می کنین. برای اینکه بتونین سودآوری معاملات خودتون رو با استفاده از استراتژی استرادل افزایش بدین، باید تحلیل تکنیکال بلد باشین و بتونین نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال رو پیش بینی کنین.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استراتژی استرادل یا Straddle واستون ارائه بدیم، به بررسی سودآوری استراتژی معاملاتی استرادل بپردازیم و زمان استفاده از استراتژی استرادل رو مورد بررسی قرار بدین. همونطور که گفتیم، استراتژی استرادل یکی از روش های رایج در معاملات ارزهای دیجیتال هست. شما می تونین با استفاده از این استراتژی ترید، ریسک های معاملاتی خودتون رو کاهش بدین و سرمایه خودتون رو حفظ کنین. استفاده از این استراتژی معاملاتی مزیت های زیادی به همراه داره. از جمله از این مزایا میشه به کسب سود از هر دو روند نزولی و صعودی رمز ارزها، سرعت عملکرد بالا و... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد سودآوری استراتژی معاملاتی استرادل چقدر است؟

در مورد سودآوری استراتژی معاملاتی استرادل چقدر است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+92 = ?