همه چیز درباره استیک کاردانو(ADA) در ولت های مختلف

  • 19:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

آموزش استیکینگ کاردانو(ADA)؛ یکی از موضوعات جالب در بازار رمز ارزها! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین؟ استیک کاردانو به چه معنی هست؟ کیف پول ارز دیجیتال چیست و کیف پول مناسب برای استیک کاردانو کدامند؟ چجوری میشه از استیکینگ کاردانو سود کسب کرد؟ استیک کاردانو چه مزایا و معایبی داره؟ آیا کاربران ایرانی هم می تونن رمز ارز ADA رو استیک کنند؟ در این بخش از آموزش ارز دیجیتال بیشتر در مورد این مفهوم صحبت میکنیم
شما می تونین با کمک روش های مختلفی در بازار ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنین. یکی از این روش استیکینگ یا سپرده گذاری رمز ارزهاست. استیکینگ به فرایندی گفته میشه تا در اون تریدرها با سپرده گذاری ارزهای دیجیتال خودشون، امنیت شبکه بلاک چینی رو افزایش میدن و بابت این کار پاداش به دست میارن. استیکینگ کاردانو هم به همین شکل انجام میشه و مزیت های زیادی به همراه داره. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استیکینگ کاردانو واستون ارائه بدیم، به معرفی کیف پول های مناسب استیک کاردانو بپردازیم و نحوه کسب درآمد از استیکینگ ADA رو به صورت کامل به شما یاد بدیم.

استیک کاردانو به چه معناست؟

استیک کاردانو

شاید واستون جالب باشه که کاردانو(ADA) یکی از بهترین رمز ارزهای موجود در بازار کریپتو هست که شما می تونین از سپرده گذاری این ارز دیجیتال سود کسب کنین. استیکینگ یکی از روش هایی هست که به کاربران این امکان رو میده تا با سپرده گذاری و استیک رمز ارزهای خودشون پاداش به دست بیارن. فقط رمز ارزهایی می تونن استیک بشن که از الگوریتم اثبات سهام استفاده می کنند. بنابراین، از اونجایی که ارز دیجیتال کاردانو مبتنی بر مکانیسم اثبات سهام(POS) هست که می تونین این رمز ارز رو سپرده گذاری کنین.
توجه داشته باشین که استیکینگ کاردانو با این هدف انجام میشه که امنیت شبکه حفظ بشه و تراکنش های این شبکه بلاک چینی تایید بشن. استیک کاردانو در پلتفرم ها و کیف پول های مختلفی انجام میشه. استیک کاردانو با هولد کردن اون تفاوت هایی داره. وقتی شما کاردانو(ADA) رو هولد می کنین، در واقع انتظار دارین که قیمت کاردانو در آینده افزایش پیدا کنه و سپس با فروش اون سود به دست بیارین. در حالی که وقتی رمز ارز کاردانو رو استیک می کنین، نه تنها از افزایش قیمت اون سود می برین، بلکه بابت سپرده گذاری هم پاداش دریافت می کنین. بنابراین، استیکینگ کاردانو یکی از روش های سودآوری در بازار هست. یکی از اصطلاحات مربوط به ارزهای دیجیتال این است که هولدر ارز دیجیتال کیست؟ 

سودآوری استیکینگ کاردانو چقدر است؟

استیک کاردانو

استیکینگ کاردانو در واقع یکی از روش های کسب درآمد از این رمز ارز هست که سود این کار به صورت روزانه، ماهانه و سالانه محاسبه و پرداخت میشه. در فرایند استیکینگ شما ارزهای دیجیتال خودتون رو در پلتفرمی برای مدت مشخصی قفل می کنین و تا اون مدت نمی تونین رمز ارزهاتون رو خرج کنین، ولی استیکینگ کاردانو و تزوس متفاوت هست و شما هر موقع که نیاز داشتین، می تونین کاردانو های خودتون رو از استیکینگ بیرون بکشین. سودآوری استیکینگ کاردانو به عوامل مختلفی بستگی داره. از جمله از این عوامل میشه به پلتفرم مورد نظر، مقدار و مدت زمان قفل موندن ارز دیجیتال کاردانو و.... اشاره کرد. مثال اگه رمز ارز کاردانو رو در اتمیک ولت قفل کنین، سالیانه 5 درصد سود به دست میارین. یکی از مسائل مرتبط با کیف پول انتقال رمز ارز بین کیف پول های ارز دیجیتال است. از این طریق شما میتوانید ارزهای خود را بین کیف پول ها منتقل کنید.

مزایای استیکینگ ADA چیست؟

شما می تونین در فرایند استیکینگ کاردانو شرکت کرده و سود به دست بیارین. استیکینگ ADA مزیت های زیادی به همراه داره که برخی از این مزیت ها عبارت هستن از:
•    کسب درآمد منفعل یا غیرفعال در دراز مدت
•    تامین امنیت شبکه و اعتبارسنجی تراکنش ها
•    سود بیشتر نسبت به سپرده گذاری در بانک
•    مشارکت در کارهای شبکه کاردانو

کیف پول های مناسب استیک کاردانو کدامند؟

استیک کاردانو

شما واسه اینکه بتونین در فرایند استیکینگ کاردانو(ADA) شرکت کنین و از طریق این روش درآمد زیادی کسب کنین، اول باید بدونین که کاردانوهای خودتون رو در کجا سپرده گذاری کنین. ولت های مختلفی وجود دارن که می تونین از اون ها استفاده کنین. در ادامه برخی از کیف پول های مناسب استیک کاردانو رو واستون معرفی می کنیم تا بتونین در فرایند استیکینگ کاردانو شرکت کنین:
•    اتمیک ولت: شما می تونین با استفاده از کیف پول اتمیک ولت، کاردانو های خودتون رو سپرده گذاری کنین و بابت این کار پاداش به دست بیارین. بهتره بدونین اتمیک ولت تعیین کرده که سالیانه 5 درصد سود به سپرده گذاران کاردانو پرداخت می کنه.
•    کیف پول یورویی: کیف پول Yoroi هم بهترین گزینه واسه استیکینگ کاردانو هست که می تونین ازش استفاده کنین. این ولت ویژگی های زیادی داره که از جمله از اون ها میشه به رابط کاربری ساده، میزان سود بالا، دسترسی ساده و.... اشاره کرد.
•    کیف پول اکسودوس: یکی دیگه از کیف پول های مناسب استیک کاردانو، کیف پول اکسودوس هست. فرایند سپرده گذاری ADA در این کیف پول اینجوری هست که شما بعد از اینکه کاردانوهای خودتون رو قفل کردین، 20 روز باید منتظر بمونین تا پاداش دهی شروع بشه. بعد از اینکه 20 روز تموم شد، شما هر 5 روز یبار پاداش به دست میارین.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آموزش استیک کاردانو واستون ارائه بدیم، به معرفی کیف پول های مناسب استیکینگ کاردانو بپردازیم و سودآوری سپرده گذاری کاردانو رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کاردانو یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو هست که شما می تونین با سپرده گذاری این رمز ارز در پلتفرم های مختلفی سود به دست بیارین. از جمله از کیف پول های مناسب استیکینگ کاردانو میشه به کیف پول یورویی، کیف پول اکسودوس، اتمیک ولت و.... اشاره کرد. پروسه استیکینگ کاردانو در این ولت ها متفاوت هست و شما باید مراحل متفاوتی رو برای کسب پاداش طی کنین.


 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد همه چیز درباره استیک کاردانو(ADA) در ولت های مختلف

در مورد همه چیز درباره استیک کاردانو(ADA) در ولت های مختلف نظر دهید
سوال امنیتی :2+56 = ?