معرفی کیف پول های برتر بیت کوین کش(BCH)

  • 05:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

معرفی بهترین کیف پول های بیت کوین کش(BCH)؛ آیا دوست دارین با این ولت ها آشنایی داشته باشین؟ بهترین کیف پول های بیت کوین کش چه ویژگی هایی دارن؟ اهمیت پیدا کردن کیف پول های برتر بیت کوین کش چیست؟ چجوری آدرس کیف پول بیت کوین خودمون رو شناسایی کنیم؟ در زمان انتخاب بهترین ولت بیت کوین کش به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ چرا باید قبل از تحلیل بیت کوین کش و خرید ان در منار تحلیل بیت کوین به این مورد دقت داشته باشیم؟

بیت کوین کش یکی از محبوب ترین هاردفورک های بیت کوین هست. این رمز ارز که با هدف افزایش سرعت و همچننین کاهش کارمزد تراکنش های کاربران عرضه شده، خیلی زود تونست نظر مثبت سرمایه گذاران و معامله گران رو به سمت خودش جلب کنه. شما برای خرید و فروش بیت کوین کش، باید کیف پول هایی رو پیدا کنین که این این رمز ارز پشتیبانی می کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال بیت کوین کش یا BCH بهتون ارائه کنیم، به معرفی کیف پول های برتر بیت کوین کش بپردازیم و ویژگی های بهترین کیف پول BCH رو مورد بررسی قرار بدیم تا با این ولت ها آشنایی داشته باشین.

آشنایی با بیت کوین کش(BCH)

بیت کوین کش(BCH)

ارز دیجیتال بیت کوین کش با نماد اختصاری BCH نوعی هاردفورک از بیت کوین هست که سرعت زیاد و کارمزد پایین تری از کاربران دریافت می کنه. در شبکه بیت کوین کش سایز بلاک بزرگ تر هست و به همین دلیل از تراکنش های زیادی پشتیبانی می کنه. بیت کوین کش هم اکنون ارزشمندترین فورک بیت کوین محسوب میشه. تعداد واحدهای در گردش در حال حاضر 18.74 میلیون هست و تعداد کل واحدهای اون 21 میلیون میشه. ساختار این ارز رمزنگاری شده همتا به همتا و غیرمتمرکز هست.

جالب اینجاست که بدونین بیت کوین کش(Bitcoin Chash) نوعی شبکه پرداخت مبتنی بر بلاک چین هست که شما می تونین پرداخت های خودتون رو با استفاده از این رمز ارز انجام بدین. بیت کوین کش با افزایش حجم بلاک تا حداکثر 32 مگابایت که در بیت کوین محدود به 1 مگابایت هست، امکان پردازش تراکنش های زیادی رو فراهم می کنه. توجه داشته باشین که ارز دیجیتال بیت کوین کش خودش در نوامبر سال 2018 میلادی فورک شد و بیت کوین اس وی(Bitcoin SV) از اون ایجاد شد.

اهمیت آشنایی با کیف پول های BCH

کیف پول بیت کوین کشBCH) امکان ذخیره سازی و مدیریت کامل رمز ارزهای بیت کوین کش که سرمایه گذاری کردین رو فراهم می کنه. ولت های مختلف از نظر امنیت و قابلیت دسترسی خاص هستن. به این ترتیب، فقط یه کیف پول واحد توانایی برآورده کردن نیازها و خواسته های شما رو به عنوان کیف پول های برتر بیت کوین کش نداره. شما باید نیازها و خواسته های خودتون از یه کیف پول رمزنگاری شده رو بررسی کنین و با توجه به اون ها بهترین کیف پول بیت کوین کش رو از بین ولت های زیاد انتخاب کنین.

بهترین کیف پول بیت کوین کش چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین کیف پول بیت کوین کش چه ویژگی هایی دارد؟

واسه پیدا کردن بهترین کیف پول برای ذخیره سازی و نگهداری ارز دیجیتال بیت کوین کش(BCH) اول نیاز هست تا با مشخصات مهم و اصلی یه کیف پول مناسب آشنا بشین. در این قسمت به برخی از مهم ترین ویژگی های کیف پول های ارز دیجیتال اشاره می کنیم. توصیه می کنیم تا قبل از انتخاب نهایی، حتما از وجود همه این ویژگی ها و قابلیت ها در کیف پول مورد نظر مطمئن بشین:

•    مهم ترین نکته در زمان انتخاب کیف پول بیت کوین کش این هست که باید توجه داشته باشین که کیف پول مورد نظر از ارز دیجیتال BCH پشتیبانی بکنه. هر ولتی که از بیت کوین پشتیبانی می کنه، ممکنه با رمز ارز Bitcoin Chash سازگار نباشه.
•    بهتره از کیف پول هایی استفاده کنین که رابط کاربری ساده ای داشته باشن. در بازار ارزهای دیجیتال اولین اشتباه شما، آخرین اشتباه هست و ممکنه همه سرمایه و دارایی های خودتون رو از دست بدین.
•    قبل از انتخاب کیف پول برای ذخیره سازی رمز ارز بیت کوین کش(BCH)، حتما تیم توسعه دهنده و سازنده های این ولت رمزنگاری شده رو بررسی کنین.
•    یکی دیگه از ویژگی های بهترین کیف پول بیت کوین کش هست که باید به صورت غیرامانی فعالیت کنند و کنترل کلیدهای خصوصی رو در اختیار کاربران قرار بدن.

معرفی کیف پول های برتر بیت کوین کش

معرفی کیف پول های برتر بیت کوین کش

همونطور که گفتیم، کیف پول بیت کوین کش، پلتفرم یا ابزاری واسه ذخیره سازی یا نگهداری این دارایی دیجیتال هست. البته این ولت ها مثل کیف پول های ممعمولی نیستن و خود بیت کوین کش به صورت فیزیکی در اون نگهداری نمیشه. ولت هایی که از بیت کوین کش(BCH) پشتیبانی می کنند، انواع مختلفی دارن. در ادامه برخی از کیف پول های برتر بیت کوین کش رو واستون معرفی می کنیم:

•    تراست ولت(Trust Wallet)

یکی از کیف پول های برتر بیت کوین کش، ولت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet وابسته به صرافی بایننس هست و قابلیت های مختلف و منحصر به فردی داره. تراست ولت با امنیت بالایی که داره، از سرمایه و دارایی های کاربران در برابر هرگونه هک، سرقت و تهدید محافظت می کنه. این ولت فقط نسخه موبایلی داره و واسه سیستم عامل های اندروید و IOS طراحی و راه اندازی شده.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش ساخت کیف پول تراست ولت

•    جکس لیبرتی(Jaxx)

جکس لیبرتی یا Jaxx هم یکی دیگه از بهترین کیف پول های بیت کوین کش هست که به منظور آسون کردن کنترل و دسترسی ساده به ارزهای دیجیتال ایجاد شده. رابط کاربری ساده و قابل درکی رو داره و تریدرهای مبتدی به راحتی می تونن از این ولت استفاده کنند. همه اطلاعاتی که واسه ارسال، دریافت و ذخیره سازی بیت کوین کش یا سایر رمز ارزها نیاز دارین رو خیلی راحت به شما نشون میده.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش کیف پول جکس

•    کیف پول اتمیک(Atomic Wallet)

یکی دیگه از کیف پول های برتر بیت کوین کش(BCH)، اتمیک ولت یا Atomic Wallet هست که دو نسخه موبایل و دسکتاپ قابل دسترس هست. این ولت واسه بهره گیری از قبالیت سواپ و تبدیل شدن به قسمتی از یه اکوسیستم ارز دیجیتال ایجاد شده. این نرم افزار با شبکه رمز ارزهایی که ذخیره می کنیم، ارتباط برقرار می کنه. شما می تونین خیلی راحت ارز دیجیتال بیت کوین کش رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش ساخت کیف پول اتمیک

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال بیت کوین کش یا BCH بهتون ارائه کنیم، به معرفی کیف پول های برتر بیت کوین کش بپردازیم و ویژگی های بهترین کیف پول BCH رو مورد بررسی قرار بدیم تا با این ولت ها آشنایی داشته باشین. همونطور که گفتیم، کیف پول بیت کوین کشBCH) امکان ذخیره سازی و مدیریت کامل رمز ارزهای بیت کوین کش که سرمایه گذاری کردین رو فراهم می کنه. ولت های مختلف از نظر امنیت و قابلیت دسترسی خاص هستن. از جمله از کیف پول های برتر بیت کوین کش می تونیم به تراست ولت، جکس لیبریتی، اتمیک ولت، کیف پول لجر، ترزور و.... اشاره کنیم.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی کیف پول های برتر بیت کوین کش(BCH)

در مورد معرفی کیف پول های برتر بیت کوین کش(BCH) نظر دهید
سوال امنیتی :8+44 = ?