معرفی کیف پول های برتر ارز سولانا(SOL)

  • 00:02 1403-02-15
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی بهترین کیف پول های سولانا؛ آیا دوست دارین با این ولت ها آشنایی داشته باشین؟ آیا می دونین منظور از کیف پول سولانا چیست؟ شبکه و ارز دیجیتال سولانا چیست؟ ارز SOL رو در کدوم کیف پول ها ذخیره یا نگهداری کنیم؟ کیف پول امن سولانا چه ویژگی هایی داره؟ انتخاب بهترین کیف پول سولانا چه اهمیتی داره؟ چجوری امنیت سولانا های خودمون رو تامین کنیم؟

کسایی که در بازار رمز ارزها فعالیت دارن و دوره آموزش ارز دیجیتال را گذرانده اند، قطعا می دونن که واسه انجام معامله ارز دیجیتال به یه ولت رمزنگاری شده مطمئن نیاز دارن. رمز ارزهای زیادی در بازار کریپتو وجود دارن که سولانا هم یکی از این دارایی هاست. برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و خرید سولانا و فروش آن، باید بهترین کیف پول ها رو واسه ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال سولانا(SOL) پیدا کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شبکه و ارز دیجیتال سولانا بهتون ارائه بدیم، به بررسی اهمیت انتخاب بهترین کیف پول سولانا بپردازیم و بهترین کیف پول های سولانا رو واستون معرفی کنیم.

اشنایی با شبکه و رمز ارز سولانا(SOL)

اشنایی با شبکه و رمز ارز سولانا(SOL)

آیا می دونین شبکه سولانا چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که شبکه سولانا(Solana) به عنوان یه شبکه بلاک چینی مبتنی بر اثبات سهام نمایندگی شده با هدف برطرف کردن مشکل مقیاس پذیری در عین تمرکززدایی و تامین امنیت در سال 2017 ایجاد و عرضه بازار شد. شبکه سولانا امکان اجرای تراکنش های مختلفی رو در چند ثانیه توسط الگوریتمی به اسم PoH رو واسه کاربران ارائه می کنه. این بلاک چین در حالی که می تونه 50 هزار سرعت شبکه رو بیشتر کنه، کارمزدهای خیلی پایینی داره.

جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال سولانا(SOL) یه سرمایه گذاری خوب واسه کاربران فعال در بازار رمز ارزهاست و ممکنه قیمت اون در بلند مدت افزایش قابل توجهی رو تجربه کنه. هزینه تراکنش ها در بلاک چین سولانا خیلی پایین هست و سرعت انجام اون ها بالا هست. به این ترتیب، از نظر خیلی از کاربران بازار ارزهای دیجیتال، شبکه سولانا از بهترین شبکه ها واسه انجام تراکنش ها و رقیب جدی برای شبکه اتریوم هست. واسه خرید و فروش توکن SOL بر بستر شبکه سولانا، به کیف پول رمزنگاری شده نیاز هست.

اهمیت انتخاب بهترین کیف پول سولانا

توجه داشته باشین، از اونجایی که حوزه رمز ارزها غیرمتمرکز هست و تحت مدیریت هیچ سازمانی نیست، نگهداری و ذخیره از ارزهای دیجیتال هم بر عهده خود کاربران و دارنده هاست. به این ترتیب، در صورت سرقت یا گم کردن این رمز ارزها، هیچ نهاد یا دولتی پاسخگو نیست. این مسئله اهمیت انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال امن و مورد اعتماد رو بیشتر از گذشته نشون میده. در زمان انتخاب کیف پول برای سولانا به موارد زیر دقت کنین:

•    امنیت کیف پول و قابلیت های امنیتی ارائه شده مثل کلمات بازیابی و سیستم احراز هویت دو عاملی
•    در اختیار داشتن مدیریت کلیدهای خصوصی
•    هماهنگی سیستم عامل کیف پول ارز دیجیتال در دستگاه مورد نظر
•    ارائه رابط کاربری ساده، سریع و جذاب

مقاله پیشنهادی: مقایسه شبکه بایننس اسمارت چین و سولانا

معرفی کیف پول های برتر ارز سولانا

معرفی کیف پول های برتر ارز سولانا

همونطور که گفتیم، با توجه به محبوبیت زیاد شبکه سولانا و ارز دیجیتال SOL، دسترسی به تعداد زیادی کیف پول سولانا واسه معامله گران و تریدرها به وسیله پلتفرم های مختلف کیف پول های ارز دیجیتال فراهم شده. دو نوع کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری واسه محاظفت از رمز ارز SOL در بازار وجود دارن. شما می تونین با استفاده از کیف پول های مختلفی اقدام به ذخیره و نگهداری سولانا کنین. در ادامه بهترین کیف پول های سولانا رو واستون معرفی می کنیم:

•    کیف پول فانتوم(Phantom)

یکی از بهترین کیف پول های سولانا، کیف پول نرم افزاری فانتوم(Phantom) هست که به عنوان ولت بومی سولانا شناخته میشه. این کیف پول به شکل غیرحضانتی عمل می کنه و به عنوان افزونه روی مرورگرهای معروفی مثل فایرفاکس، Edge، Brave و کروم فعالیت می کنه. رابط کاربری این ولت ساده و جذاب هست. آسون بودن فرایند کار با این کیف پول نرم افزاری همراه با موارد استفاده مختلف اون، در زودترین زمان ممکن، کیف پول نرم افزاری فانتوم رو به یکی از بهترین گزینه ها واسه ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال سولانا(SOL) تبدیل کرده.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش نصب و راه اندازی کیف پول فانتوم

•    کیف پول Solflare

یکی دیگه از بهترین کیف پول های سولانا، کیف پول Solflare هست که به وسیله پروتکل Solana Labs ایجاد شده که شما می تونین رمز ارز SOL خودتون رو در این ولت رمزنگاری شده ذخیره و نگهداری کنین. کیف پول Solflare محبوبیت زیادی داره و از نظر پشتیبانی از پروتکل های زیاد، نسبت به کیف پول فانتوم بهتر هست. علاوه بر افزونه مرورگر، نسخه وب و گوشی هوشمند هم داره.

•    کیف پول Sollet

کیف پول Sollet هم یکی دیگه از کیف پول های برتر ارز سولانا هست. تیم پروژه سروم، کیف پول Sollet رو واسه پشتیبانی و استفاده از این صرافی غیرمتمرکز به وجود اوردن. Sollet که فقط به عنوان یه افزونه مرورگر در دسترس هست، با اعلام اینکه این ولت رمزنگاری شده واسه کاربران و توسعه دهنده های پیشرفته ایجاد شده، منحصر به فرد هست. یکی از ویژگی های اصلی که کیف پول Sollet داره، قابلیت نگهداری توکن های ERC-20 هست.

•    کیف پول مث(Math)

کیف پول مث یا Math Wallet هم یکی دیگه از بهترین کیف پول های سولانا هست که از سیستم عامل های اندروید و ios پشتیبانی می کنه و می تونه به عنوان کیف پول افزونه گوگل کروم مورد استفاده قرار بگیره. این ولت رمزنگاری شده با بیشتر از 139 شبکه بلاک چینی سازگار هست و تراکنش ها و معاملات رو راحت می کنه. کیف پول مث دارای یه کاوشگر برنامه غیرمتمرکز هست که به کمک اون می تونین به سروم و رادیوم دسترسی داشته باشین.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شبکه و ارز دیجیتال سولانا بهتون ارائه بدیم، به بررسی اهمیت انتخاب بهترین کیف پول سولانا بپردازیم و بهترین کیف پول های سولانا رو واستون معرفی کنیم. همونطور که گفتیم، سولانا یکی از شبکه های بلاک چینی هست که تراکنش ها در این شبکه با سرعت بالا و با کمترین هزینه انجام میشن. رمز ارز بومی این شبکه هم SOL هست که شما برای خرید و فروش این ارز دیجیتال به کیف پول های مخصوص این شبکه نیاز دارین. از جمله از این ولت ها می تونیم به کیف پول مث، کیف پول فانتوم و..... اشاره کنیم.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی کیف پول های برتر ارز سولانا(SOL)

در مورد معرفی کیف پول های برتر ارز سولانا(SOL) نظر دهید
سوال امنیتی :7+55 = ?