دستور ارسال پرونده های نهایی توسط صرافی های ETF بیت کوین

  • 17:02 1403-02-19
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

صرافی های ETF بیت کوین و صادرکنندگان دستور ارسال پرونده های نهایی را دارند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید ETF بیت کوین چیست و چرا اخیرا مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و کاربران فعال بازار رمز ارزها قرار گرفته است؟ به نظر شما آیا ETF بیت کوین می تواند در ژانویه 2024 تایید شود؟ تایید شدن ETF بیت کوین چه تاثیری بر قیمت این رمز ارز می گذارد؟
بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال بازار کریپتو شناخته می شود که در سال 2009 عرضه بازار رمز ارزها شد. قیمت بیت کوین نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با استفاده از روش ها و تکنیک های مختلفی از نوسانات قیمت بیت کوین سود به دست آورید. خبرهای ETF تاثیر قابل توجهی بر قیمت بیت کوین می گذارند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس برای شما ارائه کنیم و به بررسی دستور ارسال پرونده های نهایی توسط صرافی های ETF بیت کوین بپردازیم.

آشنایی با صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس

صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس یا ETF بیت کوین به صندوقی گفته می شود که داخل آن مقدار زیادی رمز ارز بیت کوین وجود دارد و به بازار آتی متصل است. افراد حقیقی و حقوقی می توانند سهام ETF بیت کوین را مانند یک سهم در بورس خرید و فروش کنند. قیمت سهام صندوق بر اساس قیمت بیت کوین بالا و پایین می شود. سهام ETF بیت کوین به جای صرافی های ارز دیجیتال در بورس معامله می شود. بدیهی است که معاملات فقط در ساعتی که بورس یک کشور باز است، صورت می گیرد.
جالب است بدانید خرید و فروش سهام ETF در بازار بورس انجام می شود و معاملات آن مانند معامله یک سهم معمولی است. بنابراین، ETF یک درگاه رسمی بوده و با مقررات و قوانین بورسی هر کشور منطبق می شود. تا الان رمز ارزهای زیادی به این طریق مورد خرید و فروش قرار گرفته اند که از جمله آنها می توان به طلا و نفت اشاره کرد. هر روز در بورس کشورهای مختلف به این طریق معاملات زیادی انجام می شود.

دستور ارسال پرونده های نهایی توسط صرافی های ETF بیت کوین

توجه داشته باشید که صرافی های ETF بیت کوین و شرکت هایی که ETF بیت کوین را در بورس صادر می کنند، دستور ارسال پرونده های نهایی را دارند. این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد و تایید ETF بیت کوین را به تعویق بیندازد. بلومبرگ در 5 ژانویه گزارش داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به چندین شرکت کننده ETF گفته است که پرونده های به روز شده را ارسال کنند. به گفته چهار منبع بلومبرگ، SEC به صرافی ها و صادرکنندگان دستور داده است تا پرونده های نهایی خودشان را تا حداکثر روز جمعه ارسال کنند.
اریک بالچوناس یا همان تحلیلگر ETF بلومبرگ، با اینکه در آخرین مقاله بلومبرگ به عنوان نویسنده مشهور اسم برده نشده است، در مورد جدول زمانی این پرونده ها اظهار نظر کرد. همچنین بالچوناس در پست X در 5 ژانویه نوشت که آخرین S-1 متقاضیان در صبح دوشنبه موعد مقرر است و SEC سعی می کند تا همه را برای پرتاب 11 ژانویه به صف بکشد. بلومبرگ جدول زمانی مشابهی را برای آرای قانون مبادله پیشنهاد کرد.
یکی از منابع معتبر آن گفت که انتظار می رود کمیسیون های بورس و اوراق بهادار یا SECدر هفته آینده درباره قوانین مبادله رای گیری کنند و ETFها می توانند یک روز بعد از آن رای گیری راه اندازی شوند. سوای که در اینجا در مورد ETF بیت کوین پیش می آید این است که چقدر احتمال دارد ETF بیت کوین در ژانویه تایید شود؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس برای شما ارائه کنیم و به بررسی دستور ارسال پرونده های نهایی توسط صرافی های ETF بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی های ETF بیت کوین و صادرکنندگان آن باید حداکثر تا روز جمعه نسخه نهایی پرونده های خودشان را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا همان SEC ارسال کنند.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد دستور ارسال پرونده های نهایی توسط صرافی های ETF بیت کوین

در مورد دستور ارسال پرونده های نهایی توسط صرافی های ETF بیت کوین نظر دهید
سوال امنیتی :6+49 = ?