چرا حجم معاملاتی آتی بیت کوین به 659 میلیون دلار رسید؟

  • 18:02 1403-02-18
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاهش حجم معاملات آتی بیت کوین به 659 میلیون دلار! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا قیمت بیت کوین ریزش کرد؟ چرا با ریزش قیمت بیت کوین تریدرها و معامله گران همچنان مشغول خرید این رمز ارز هستند؟ چرا حجم معاملات آتی بیت کوین به 659 میلیون دلار رسید؟ آیا می توان نسبت به آینده بیت کوین امیدوار بود؟ ریزش بیت کوین تا کجا ادامه دارد؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا است که نوسانات قیمتی زیادی دارد و شما می توانید با تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین، بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید. حجم معاملات آتی بیت کوین همزمان با کاهش قیمت بیت کوین افزایش یافته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، به بررسی کاهش قیمت بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی رسیدن حجم معاملات آتی کریپتو به 659 میلیون دلار بپردازیم.

چرا قیمت بیت کوین(BTC) کاهش پیدا کرده است؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که دلیل سقوط اخیر قیمت بیت کوین چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که اخیرا به دلیل صعودهای قابل توجهی که داشته است، سر و صدای زیادی به پا کرده است و توانسته به قیمت های بالاتری برسد. با این حال، قیمت بیت کوین دیروز سقوط کرد و به سطح پایینی رسید.
جالب است بدانید، قیمت بیت کوین که چند روز پیش افزایش یافته بود، یک ریزش قیمتی را تجربه کرد و به سطح پایینی رسید. برخی از افراد تصور می کنند که این ریزش می تواند یک اصلاح قیمتی باشد و برخی از افراد نیز به این سقوط به دید ریزش قیمت نگاه می کنند. در هر صورت، قیمت بیت کوین کاهش یافته است و شما باید با در نظر گرفتن عوامل موثر بر قیمت بیت کوین، نسبت به خرید و فروش بیت کوین اقدام کنید.

رسیدن حجم معاملات آتی کریپتو به 659 میلیون دلار

توجه داشته باشید، بررسی های انجام شده نشان می دهند که بخش آتی ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته یک رویداد انحلال گسترده را پشت سر گذاشته است، چون بیت کوین شاهد سقوط شدیدی بوده است. انحلال معاملات آتی کریپتو در روز گذشته به 569 میلیون دلار اضافی شده است و بازار رمز ارزها طی 24 ساعت گذشته شاهد افزایش شدید قیمت بوده است. همانطور که معمولا در چنین نوساناتی اتفاق می افتد، هرج و مرج در سمت آتی این بخش رخ داده است.
ارز دیجیتال بیت کوین از زمان سقوط اولیه خود تا حدی بهبود یافته است، چون این رمز ارز در حال حاضر حدود 42700 دلار معامله می شود. همچنین حجم معاملات آتی بیت کوین در چند سال گذشته به طور کلی بیشتر از حجم نقدی بوده است، ولی شکاف بین این دو به ویژه در نیمه دوم سال 2023 افزایش یافته است. شما نباید تایید SEC و بیت کوین ETF را فراموش کنید. اگر ETF بیت کوین تایید شود، قیمت بیت کوین می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند و نوسانات شدید در بازار رخ دهد. این مسئله می تواند دوباره حجم معاملات آتی بیت کوین را بیشتر کند. در میان نزول قیمت بیت کوین افزایش قابل توجه دارایی های صندوق بیت کوین تنها دلگرمی علاقه مندان بیت کوین است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، به بررسی کاهش قیمت بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی رسیدن حجم معاملات آتی کریپتو به 659 میلیون دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، قیمت بیت کوین اخیرا نوسانات شدیدی داشته است و قیمت آن به طور قابل توجهی ریزش کرده. این مسئله باعث شده تا حجم معاملات آتی بیت کوین به 659 میلیون دلار برسد و رکورد جدیدی را ثبت کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا حجم معاملاتی آتی بیت کوین به 659 میلیون دلار رسید؟

در مورد چرا حجم معاملاتی آتی بیت کوین به 659 میلیون دلار رسید؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+79 = ?