چرا قیمت بیت کوین بعد از اظهار نظر جیم کرامر کاهش یافت؟

  • 08:02 1403-02-19
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

کاهش قیمت بیت کوین(BTC) بعد از اظهار نظر جیم کرامر! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ جیم کرامر در مصاحبه اخیر خود چه توضیحاتی درباره بیت کوین ارائه داد؟ چرا جیم کرامر نسبت به آینده بیت کوین امیدوار است؟ چرا بیت کوین بعد از اظهار نظر جیم کرامر نزولی شد؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید، بدون شک می دانید که پیگیری اخبار و تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین به عنوان مطرح ترین ارز دیجیتال می تواند به شما در خرید و فروش بیت کوین و سایر رمز ارزها کمک زیادی کند. از زمان راه اندازی بیت کوین تا الان محبوبیت و تقاضا برای بیت کوین افزایش یافته است و در حال حاضر خیلی از افراد این رمز ارز را با طلا مقایسه می کنند. بیت کوین در تمامی صرافی ها به عنوان ارزی با بیشترین ارزش بازار معامله می شود. جیم کرامر اخیرا نظر خودش را در مورد بیت کوین منتشر کرده است که بیت کوین یک روز بعد از این اظهار نظر، نزولی شد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین را تحلیل کنیم و به بررسی کاهش قیمت بیت کوین بعد از اظهار نظر جیم کرامر بپردازیم.

تحلیل وضعیت بیت کوین(BTC)

جالب است بدانید، محبوبیت بیت کوین مشکلات و فرصت های زیاد دیگری را به همراه داشت. به عنوان مثال، در سال 2019 کلاهبرداران 722 میلیون دلار از سرمایه گذاران ناآگاه سرقت کردند. این افراد فریب خورده و روی تجهیزات استخراج بیت کوین که اصلا وجود نداشتند، سرمایه گذاری کرده بودند. در شش ماه ابتدایی سال 2023 بیت کوین توانست رشد 90 درصدی را تجربه کند و به دنبال آن، پیش بینی ها نیز کاملا صعودی شدند. علاوه بر این، با انتشار خبرهای مثبت پیرامون صندوق های ETF بیت کوین، قیمت این رمز ارز خودش را برای شکست موانع پیش رو آماده می کند. بزرگان ارز دیجیتال می توانند روی قیمت بیت کوین تاثیر بگذارند.
بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 43200 دلار معامله می شود و در 24 ساعت گذشته نزدیک به 5 درصد کاهش یافته است. به نظر می رسد بیت کوین یک اصلاح قیمتی انجام می دهد و سعی می کند تا قدرت بیشتری برای شکست مقاومت های خود به دست آورد. اگر تقاضا برای ارز دیجیتال بیت کوین افزایش یابد، بیت کوین می تواند با قدرت بیشتری به سم مقاومت های خود حرکت کرده و آنها را بشکند. نزدیک ترین حمایت فعلی بیت کوین نیز سطح 42500 دلار است که اگر نتواند این سطح را حفظ کند، قیمت آن کاهش می یابد.

کاهش قیمت بیت کوین بعد از اظهار نظر جیم کرامر

توجه داشته باشید، یک روز از زمانی که جیم کرامر، شخصیت رسانه ای که بیشتر به خاطر میزبانی برنامه Mad Money CNBC شناخته می شود، نگذشته است که در تاریخ 2 ژانویه، زمانی که پیشروترین ارز دیجیتال دنیا به همراه بسیاری دیگر از شبکه های CNBC پخش شد، گفت که شما نمی توانید بیت کوین را بکشید، سکه ها و توکن ها به میزان قابل توجهی کاهش یافت.
یکی از مهم ترین دلایلی که جیم کرامر در ظاهر نسبت به ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) خوش بین بود، افزایش انتظارات ناشی از این انتظار است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را تایید می کند. از سال جدید میلادی، صحبت هایی در مورد این تصویب افزایش یافته است، به طوری که برخی از رسانه ها گزارش داده اند که احتمالا در روزهای اول سال 2024 اتفاق می افتد. با این حال، برخی از خبرنگاران مانند النور تارت از فاکس بیزینس، در مورد X هشدار دادند که بر اساس آن با توجه به اطلاعات و درک او از وضعیت، اخبار قبل از 4 یا 5 ژانویه منتشر نخواهد شد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین را تحلیل کنیم و به بررسی کاهش قیمت بیت کوین بعد از اظهار نظر جیم کرامر بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 43200 دلار معامله می شود که دقیقا یک روز بعد از اظهار نظر جیم کرامر، نزولی شد و قیمت آن کاهش یافت. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید اخبارهای مهم بازار را بررسی کنید.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا قیمت بیت کوین بعد از اظهار نظر جیم کرامر کاهش یافت؟

در مورد چرا قیمت بیت کوین بعد از اظهار نظر جیم کرامر کاهش یافت؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+50 = ?