آمریکا؛ بزرگ ترین کشور دارنده بیت کوین

  • 17:02 1403-02-16
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طی اخباری که منتشر شده، میشه فهمید که دولت ایالات متحده آمریکا تونسته به یکی از بزرگ ترین دارنده های بیت کوین تبدیل بشه. بیت کوین یکی از بزرگ ترین رمز ارزهای موجود در بازار کریپتو هست که تونسته سرمایه گذاران زیادی رو به سمت خودش جذب کنه. امروزه سرمایه گذاری در بیت کوین یکی بهترین راه های حفظ ارزش دارایی ها و فرار از تورم هست. همین دلیل باعث میشه تا کشورها و دولت ها هم روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند. قبل از اینکه وارد بحث اصلیمون بشیم، اگه هنوز هم از سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج استفاده نکردین، توصیه می کنیم تا سری به سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج بزنین!
آیا می دونین کدوم کشور بیشترین مقدار بیت کوین رو در اختیار داره؟ جواب این سوال کشور آمریکا هست. بر اساس تحقیقات انجام شده میشه فهمید که آمریکا یکی از دولت هایی هست که قوانین سفت و سختی رو واسه فعالیت در بازار کریپتو تعیین کرده، ولی با این حال تونسته به یکی از بزرگترین دارنده های بیت کوین تبدیل بشه. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب توضیحاتی در مورد تعداد کل بیت کوین ها واستون ارائه بدیم، به بررسی اهمیت شناخت بزرگ ترین دارنده های بیت کوین بپردازیم و میزان بیت کوین های کشور آمریکا رو مورد بررسی قرار بدیم.

تعداد کل بیت کوین ها چقدر است؟

بزرگترین دارندگان بیت کوین

همونطور که می دونین، بیت کوین نوعی ارز دیجیتال غیرمتمرکز در بازار کریپتو هست که از محبوبیت زیادی برخوردار هست و به پادشاه ارزهای دیجیتال شهرت داره. همچنین بیت کوین یکی از دارایی های با ارزشی هست که فقط 21 میلیون واحد از اون وجود داره و کمیاب بودن بیت کوین می تونه دلیلی برای بالا بودن قیمت بیت کوین باشه. توجه داشته باشین که در حال حاضر 19 میلیون و خورده ای واحد بیت کوین استخراج شده و تنها کمتر از 1.5 میلیون بیت کوین برای استخراج و ماینینگ باقی مونده!
نکته قابل توجه این هست که هرچقدر تعداد بیت کوین(BTC)های استخراج شده به 21 میلیون واحد نزدیک میشه، سختی استخراج بیت کوین افزایش پیدا می کنه و به دنبال اون قیمت بیت کوین بالا میره. به همین دلیل کشورها و دولت های زیادی در حال جمع آوری و خرید بیت کوین هستن تا در آینده با بالا رفتن قیمت بیت کوین به سود زیادی دست پیدا کنند. در حال حاضر دولت ایالات متحده آمریکا یکی از کشورهایی هست که بیشترین مقدار بیت کوین رو در اختیار داره و می تونه تاثیر زیادی روی قیمت بیت کوین بذاره.

چرا باید بزرگترین دارنده بیت کوین را بشناسیم؟

در هر بازار مالی شما باید بزرگ ترین سرمایه گذاران رو بشناسین و رفتار این سرمایه گذاران رو تجزیه و تحلیل کنین. مثلا در حال حاضر یکی از بزرگ ترین دارنده های بیت کوین، کشور آمریکا هست. از اونجایی که بیشترین مقدار بیت کوین متعلق به این کشور هست، می تونه تاثیر قابل توجهی به میزان عرضه و تقاضای بیت کوین بذاره. اگه عملکرد این کشور رو در مقابل بازار رمز ارزها زیر نظر نگیریم، نمی تونیم از نوسانات بازار سود کسب کنیم و ممکنه با نوسانات شدیدی روبرو بشین که دلیلش رو هم ندونین!

آمریکا بزرگترین دارنده BTC در دنیا است!

بزرگترین دارندگان بیت کوین

آمریکا با داشتن سرمایه 5.1 میلیارد دلاری، تونسته به یکی از بزرگترین دارنده های بیت کوین در دنیا تبدیل بشه و مورد توجه خیلی از افراد قرار بگیره. آمریکا به لطف 3 توقیف بزرگ مرتبط با هک صرافی بیت فینکس و جاده ابریشم تونسته لقب بزرگ ترین دارنده بیت کوین رو از آن خودش کنه. این مسئله یعنی اینکه ممکنه 5.1 میلیارد دلار فقط بخشی از سرمایه اصلی کشور آمریکا در بیت کوین باشه و بخش بزرگش معلوم نیست چقدره!!
آمریکا با اینکه در سال های گذشته مقدار زیادی بیت کوین فروخته، ولی با این حال هنوز هم یکی از بزرگ ترین دارنده های بیت کوین هست و می تونه تاثیر قابل توجهی روی عرضه و تقاضا بذاره. همچنین در سال های گذشته کشور آمریکا به صرافی های ارز دیجیتال روی آورده تا بیت کوین توقیف شده رو از طریق حراج عمومی بفروشه. وقتی کشور آمریکا بیت کوین های خودش رو به صرافی انتقال بده، باید پوزیشن فروش باز کنین.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تعداد کل بیت کوین ها واستون ارائه بدیم، به بررسی اهمیت شناخت بزرگ ترین دارنده های بیت کوین بپردازیم و میزان بیت کوین های کشور آمریکا رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، طی اخباری که منتشر شده، میشه فهمید که دولت ایالات متحده آمریکا تونسته به یکی از بزرگ ترین دارنده های بیت کوین تبدیل بشه. از اونجایی که آمریکا مقدار زیادی بیت کوین در اختیار داره، می تونه تاثیر چشمگیری در عرضه و تقاضا و همچنین قیمت بیت کوین داشته باشه.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آمریکا؛ بزرگ ترین کشور دارنده بیت کوین

در مورد آمریکا؛ بزرگ ترین کشور دارنده بیت کوین نظر دهید
سوال امنیتی :5+68 = ?