ریزش بیت کوین(BTC) تا چه سطحی ادامه می یابد؟

  • 07:02 1403-02-17
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ریزش بیت کوین(BTC) ادامه خواهد داشت و تا سطوح پایین تری ریزش می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا بیت کوین وارد یک اصلاح قیمتی شده است؟ آیا بیت کوین می تواند همچنان بازار صعودی خود را حفظ کند؟ مهم ترین حمایت های بیت کوین کدام سطوح هستند؟
ارز بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده بازار شناخته می شود که در سال 2009 توسط شخصی با اسم مستعار ساتوشی ناکاموتو به وجود آمد. این ارز نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از افزایش و کاهش قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید. این ارز اخیرا وارد اصلاح قیمت شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی پایین آمدن قیمت بیت کوین بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 68800 دلار خرید و فروش می شود که نسبت به یک روز گذشته بیش از 7.8 درصد کاهش یافته است که به نظر می آید یک اصلاح قیمتی را تجربه می کند و معلوم نیست تا چه سطحی به ریزش خود ادامه می دهد. شما باید مهم ترین نواحی حمایتی بیت کوین را تشخیص دهید تا بتوانید از هرگونه نوسانات احتمالی سود به دست آورید. بسیاری از تحلیلگران معقتد هستند که بیت کوین دوباره می تواند وارد روند صعودی شود.
جالب است بدانید، ارز بیت کوین(BTC) چند روز پیش به بالاترین قیمت خود یعنی 73700 دلار رسید و از رکورد قبلی که آن روز ثبت شده بود، عبور کرد. با این حال، بعد از این رشد چشمگیر قیمت بیت کوین کاهش یافت. حال طبق گزارش کوین گلس، تقریبا 3 میلیارد دلار موقعیت اهرمی خرید در سطح قیمت 74 هزار دلار باز بوده و 2.8 میلیارد دلار اضافی در 73900 دلار باز است. در مجموع تقریبا 30 میلیارد دلار در موقعیت های فروش اهرمی باز است که در صورت بازگشت قیمت به بالا ممکن است لیکویید شوند. در 24 ساعت گذشته مجموع تمام لیکوییدی بازار رمز ارزها به 306.52 میلیون دلار رسیده است که 210.94 میلیون دلار در پوزیشن های خرید و 95.85 میلیون دلار در پوزیشن های فروش لیکویید شده است.

قیمت بیت کوین چقدر می تواند پایین بیاید؟

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین(BTC) می تواند بسیار پایین تر باشد و همچنان بازار صعودی و سابقه تاریخی خود را حفظ کند. این بر اساس آخرین بررسی قیمت بیت کوین است که تصویری خوش بینانه از عملکرد جفت ارز BTC/USDبا وجود کاهش 10 درصدی در 24 ساعت گذشته نشان می دهد. قیمت بیت کوین در روند صعودی معمولا نزدیک به 40 درصد کاهش می یابد. تریدرهای قدیمی بازار معقتد هستند که بیت کوین همچنان مسیر کلاسیک را برای رسیدن به اوج های کلان جدید دنبال می کند. با وجود کاهش نوسانات قیمت بیت کوین در اطراف کانالی که در سال 2021 به بالاترین حد خود در 69 هزار دلار رسیده است، روند صعدی فعلی بیت کوین کاملا دست نخورده باقی مانده است.
در نظرات X در 15 مارس، تریدر مستعار معروف به Bags به نصف شدن پاداش بلوک آینده تمرکز کرد. او مقایسه هایی با چرخه های نصف ساری قبلی انجام داد که همه آنها قبل از رویداد شاهد کاهش های عمده قیمت تقریبا 40 درصدی بودند که بعدا به کشف قیمت تبدیل شد. زمانی که در مورد جریان های ورودی از سمت صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین ایالات متحده که در چرخه های قبلی وجود نداشت، به چالش کشیده شد. سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی پایین آمدن قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که شما می توانید با خرید و فروش این ارز سود زیادی از نوسانات قیمت به دست آورید. این ارز اخیرا یک اصلاح قیمتی را تجربه کرده و قیمت بیت کوین می تواند همچنان پایین بیاید.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ریزش بیت کوین(BTC) تا چه سطحی ادامه می یابد؟

در مورد ریزش بیت کوین(BTC) تا چه سطحی ادامه می یابد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+78 = ?