ایا بیت کوین قبل از هاوینگ اصلاح قیمت را تجربه می کند؟

  • 10:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می رسد بیت کوین(BTC) قبل از هاوینگ یک اصلاح قیمتی را تجربه می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ بیت کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ بیت کوین تا چه سطحی می تواند به اصلاح قیمتی ادامه دهد؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرطرفدارترین بازارهای سرمایه گذاری در دنیاست که شما می توانید در این بازار سرمایه گذاری کرده و از تغییرات قیمت رمز ارزها سود زیادی به دست آورید. قیمت بیت کوین و سایر ارزها به عوامل مختلفی بستگی دارد که شما باید این عوامل را زیر نظر بگیرید. به نظر می رسد بیت کوین یک اصلاح قیمتی را تجربه خواهد کرد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی اصلاح قیمتی بیت کوین قبل از هاوینگ بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

ارز بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده بازار شناخته می شود که این ارز اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 73100 دلار معامله می شود. مقاومت ها و حمایت های مهمی در چارت بیت کوین دیده می شوند که بیت کوین نسبت به این نقاط عکس العمل نشان می دهد. اگر بیت کوین بتواند از مقاومت های خود عبور کند، می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. تحلیلگران نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستند. بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین باعث ایجاد نوسان در بازار ارز دیجیتال می شود.
جالب است بدانید، صعود بیت کوین(BTC) به بالاترین سطح تاریخ آن را به نقطه عطفی در حجم معاملات خود رسانده است و به بالاترین سطح خود از سال 2021 رسید. حجم معاملات بیت کوین در روز گذشته از 46 میلیارد دلار عبور کرد که بالاترین سطح از سال 2021 است. افزایش حجم معاملات نشان دهنده افزایش تمایلات سرمایه گذاران نسبت به جمع آوری و خرید بیت کوین است. به طور کلی می توان فهمید که قدرت خریداران بیت کوین افزایش یافته و این ارز می تواند با قدرت بیشتری به سمت مقاومت های خود حمله کرده و از آن نواحی عبور کند.

اصلاح قیمتی بیت کوین قبل از هاوینگ

برنشتاین یکی از تحلیلگران مشهور در بازار کریپتو هدف قیمت بیت کوین را 150 هزار دلار می بیند، تحلیلگران دیگر نسبت به اصلاح احتمالی آن هشدار می دهند. با این حال، بیت کوین خود را برای یک اصلاح قیمتی قبل از رویداد هاوینگ آماده می کند. با وجود اینکه بیت کوین در 13 مارس به بالاترین قیمت خود یعنی حدود 73700 دلار رسیده است، طبق الگوهای نمودار تاریخی، می تواند برای اصلاح قبل از نصف شدن آماده شود.
نشانه هایی از افزایش بیش از حد افزایش می یابد و قیمت بیت کوین ممکن است قبل از هاوینگ در ماه آوریل ریزش چشمگیری را تجربه کند. تحلیلگر مستعار Rekt Capital می گوید که این مطابق با اصلاح 20 درصدی قبل از هاوینگ در سال 2020 و اصلاح 38 درصدی قبل از نصف شدن سال 2016 است. تحلیلگر احتمال بازگشت را پیش بینی می کند که می تواند تا 77 روز طول بکشد، اگرچه ممکن است این کاهش نسبت به دوره های قبلی کمتر باشد. چرخه فعلی در حال حاضر متفاوت است، چون قیمت بیت کوین برای اولین بار از انجام نصف شدن، رکورد جدیدی را ثبت کرد. علاوه بر این، با توجه به داده های تاریخی که توسط Ecoinometrics در یک پست X به اشتراک گذاشته شده است، بیت کوین همچنان به روند صعودی خود در چرخه های قبلی نرسیده است. سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا افزایش قیمت بیت کوین(BTC) در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی اصلاح قیمتی بیت کوین قبل از هاوینگ بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای رمزنگاری شده مشهور در بازار کریپتو است که این ارز می تواند به روند صعودی خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد. با این حال، پیش بینی می شود که بیت کوین خودش را برای یک اصلاح قیمتی قبل از هاوینگ آماده می کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ایا بیت کوین قبل از هاوینگ اصلاح قیمت را تجربه می کند؟

در مورد ایا بیت کوین قبل از هاوینگ اصلاح قیمت را تجربه می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+38 = ?