چرا تعداد دارندگان کوتاه مدت اتریوم(ETH) در حال افزایش است؟

  • 20:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، تعداد دارندگان کوتاه مدت اتریوم(ETH) در حال افزایش است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا گاوها نسبت به خرید اتریوم بیشتر اقدام می کنند؟ آیا ارز اتریوم می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده اتریوم خوش بین هستند؟
بازار کریپتو شامل ارزهای رمزنگاری شده زیادی است که برخی از آنها محبوبیت زیادی به دست آورده اند. از جمله رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو می توان به اتریوم اشاره کرد. اتریوم و سایر رمز ارزها نوسانات زیادی دارند و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، از بالا و پایین شدن قیمت اتریوم سود زیادی به دست آورید. تعداد دارندگان کوتاه مدت اتریوم در حال افزایش است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی دلیل افزایش دارندگان کوتاه مدت اتریوم بپردازیم.

آینده اتریوم(ETH) چگونه پیش بینی می شود؟

اتریوم(ETH) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. این ارز اکنون در زمان نوشتن این مطلب بالای ناحیه 3900 دلار معامله می شود که انتظار می رود به روند صعودی خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بازار ارز اتریوم را موتور پیش ران بازار کریپتو می دانند، بر کسی پوشیده نیست که بخش زیادی از گسترش صنعت دیفای مدیون شبکه اتریوم است. از طرف دیگر، پروژه اتریوم و توسعه دهندگان آن نیز تاکنون عملکرد خیلی خوبی از خود به جای گذاشته اند. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، اتریوم یک گزینه مناسب برای شما است.
از آنجایی که از ارز دیجیتال اتریوم(ETH) به عنوان مبنای برنامه های DeFi استفاده شد، این مسئله باعث تقاضای خالص این توکن شده که به وضوح برای افزایش قیمت آن خوب بود. با سقوط حباب دیفای در پاییز سال 2020 قیمت ارز اتریوم همچنان بالا بود و حجم معاملات آن بیشتر از اوایل سال بود. به طور کلی تحلیلگران آینده اتریوم را به خوبی پیش بینی می کنند و انتظار دارند که اتریوم بتواند دوباره وارد یک رالی صعودی قوی شود و در این رالی صعودی به سطوح قیمت بالاتری برسد.

دلیل افزایش دارندگان کوتاه مدت اتریوم

توجه داشته باشید که ارز دیجیتال اتریوم(ETH) اخیرا عملکرد خوبی از خود نشان داده است و سرمایه گذاران را هم هیجان زده و هم محتاط کرده است. دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا با ارزش بازار نزدیک به 480 میلیارد دلار، اخیرا برای اولین بار از دسامبر 2021 از مرز 4 هزار دلار فراتر رفت و موجی از پیش بینی های صعودی را برانگیخت. ولی ایا این یک تجدید حیات واقعی است یا ما شاهد یک گذر موقت قبل از یک اصلاح بالقوه هستیم؟
انتظار می رود هاوینگ بیت کوین در آینده، رویدادی که پاداش استخراج بیت کوین را به نصف کاهش می دهد، تاثیر چشمگیری بر کل بازار کریپتو داشته باشد و به طور بالقوه اتریوم را بیشتر پیش ببرد. این چشم انداز خوش بینانه با افزایش فعالیت های زنجیره ای تقویت می شود. داده های IntoTheBlock افزایش چشمگیری در تعداد دارندگان کوتاه مدت اتریوم نشان می دهد. از لحاظ تاریخی، این روند با افزایش قیمت ماهانه 60 درصدی برای اتریوم با بازارهای صعودی همسو می شود که نشان دهنده هجوم کاربران جدیدی است که وارد فضای کریپتو شده و فعالانه در شبکه شرکت می کنند. یکی از روش های جلوگیری از ضرر در بازار ارزهای دیجیتال آموزش مدیریت ریسک در بازار دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی دلیل افزایش دارندگان کوتاه مدت اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که به نظر می رسد تعداد دارندگان کوتاه مدت اتریوم در حال افزایش است. اگر قدرت خریداران اتریوم افزایش یابد، اتریوم می تواند با قدرت بالایی به سمت مقاومت های خود حمله کرده و به سطوح بالاتری برسد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا تعداد دارندگان کوتاه مدت اتریوم(ETH) در حال افزایش است؟

در مورد چرا تعداد دارندگان کوتاه مدت اتریوم(ETH) در حال افزایش است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+67 = ?