آیا قیمت MATIC می تواند به سطح 0.96 دلار برگردد؟

  • 14:02 1403-02-17
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگران بازگشت قیمت MATIC به سطح 0.96 دلار را پیش بینی می کنند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا ارز دیجیتال متیک می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ این رمز ارز با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ به نظر شما ارز دیجیتال MATIC می تواند مقاومت های خودش را به سمت بالا بشکند؟ چرا تحلیلگران پیش بینی قیمت صعودی را برای متیک دارند؟
بازار کریپتو یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیا است که شامل ارزهای دیجیتال زیادی است. این رمز ارزها نوسانات قیمت زیادی دارند. برای اینکه بتوانید از این نوسانات سود به دست آورید، باید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. ارز متیک نیز یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اخیرا مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها قرار گرفته است و تحلیلگران پیش بینی کردند که این رمز ارز می تواند به سقف قیمت قبلی خود برگردد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال متیک(MATIC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی بازیابی قیمت MATIC توسط تحلیلگران مشهور بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال متیک(MATIC)

متیک(MATIC) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.77 دلار معامله می شود و نسبت به یک هفته گذشته بیش از 14 درصد ریزش داشته است. اگر به چارت ماهانه پالیگان نگاه کنید، متوجه می شوید که این رمز ارز با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است و برای اینکه بتواند روند صعودی خودش را حفظ کند، باید مقاومت های پیش روی خودش را به سمت بالا بشکند. ولی اگر نتواند سطح حمایت خودش را حفظ کند، ریزش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، باید وضعیت رمز ارز متیک را تجزیه و تحلیل کنید.
ارز دیجیتال متیک در سال های گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرده است و مدتی بود که هیچ حرکت بزرگی انجام نداده بود، ولی با وارد شدن بیت کوین به روند صعودی، توانست رشد چشمگیری را تجربه کند. اکنون به نظر می رسد که وارد یک روند اصلاحی شده است و قیمت این رمز ارز کاهش یافته است. همچنین قدرت خریداران و گاوهای ارز پالیگان در حال افزایش است و اگر گاوها به خرید پالیگان ادامه دهند، قیمت این رمز ارز می تواند صعود کند.

پیش بینی بازیابی قیمت MATIC توسط تحلیلگران مشهور

توجه داشته باشید، ارز دیجیتال متیک(MATIC) یکی از آلت کوین هایی بود که تحت تاثیر رکود اخیر بازار ناشی از گزارش بحث برانگیز Matrixport در مورد ETF بیت کوین در این هفته قرار گرفت. این احساسات منفی باعث شد تا قیمت ارز دیجیتال در یک حرکت از نزدیک به 1 دلار به زیر 0.85 دلار کاهش پیدا کند. با این حال، به نظر می رسد که موج به نفع گاوها تغییر کند، چون رمز ارز متیک در روز گذشته بیش از 1.2 درصد جهش کرده است. در واقع، یک تحلیلگر ارز دیجیتال محبوب در پلتفرم X سیگنال خرید را برای ارز دیجیتال متیک منتشر کرده است.
علی مارتینز که یکی از تحلیلگران حرفه ای در بازار کریپو است، در پست اخیر خود در شبکه اجتماعی X پیش بینی صعودی قیمت متیک را در روزهای آینده ارائه کرده است. به گفته کارشناس کریپتو، به نظر می رسد این رمز ارز در یک حرکت صعودی قیمت بالقوه تمام سودهای از دست رفته خودش را بازیابی می کند.  همچنین این تحلیلگر تاکید کرد که آینده صعودی متیک به افزایش فشار خرید در اطراف سطوح فعلی قیمت بستگی دارد. مارتینز گفت که این به طور بالقوه می تواند باعث صعود قیمت توکن پالیگان به سمت 0.88 دلار و تا 0.96 دلار شود. در نهایت این پیش بینی صعودی افزایش تقریبی 16 درصدی نسبت به قیمت فعلی را نشان می دهد. یکی از پیشنیازهای ترید ارز دیجیتال این است که بدانیم کدام ارزها را می توان ترید کرد؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال متیک(MATIC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی بازیابی قیمت MATIC توسط تحلیلگران مشهور بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال متیک در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.77 دلار معامله می شود. یکی از تحلیلگران مشهور بازار به اسم علی مارتینز پیش بینی کرده است که این ارز می تواند به سطح 0.96 دلار خود بازگردد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت MATIC می تواند به سطح 0.96 دلار برگردد؟

در مورد آیا قیمت MATIC می تواند به سطح 0.96 دلار برگردد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+46 = ?