چرا نهنگ ها در حال جمع آوری مقدار زیادی اتریوم(ETH) هستند؟

  • 03:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

نهنگ های بزرگ در بازار کریپتو مشغول جمع آوری و خرید مقدار زیادی اتریوم(ETH) هستند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما اتریوم می تواند به رشد قیمت خود ادامه دهد؟ خرید گسترده نهنگ های اتریوم نشان دهنده چیست؟ آیا می تواند خرید نهنگ های اتریوم را یک سیگنال صعودی در نظر گرفت؟
امروزه تریدرها و معامله گران زیادی در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کردند و سعی می کنند تا با استفاده از روش ها و تکنیک هایی از نوسانات قیمت رمز ارزها سود به دست بیاورند. سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک می کند تا معاملات پرسودی انجام دهید. اتریوم نیز یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار است که در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. اخیرا نهنگ های بزرگ بازار مشغول جمع آوری و خرید اتریوم هستند که این مسئله قیمت اتریوم را بالا می برد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ های کریپتو بر قیمت رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید گسترده اتریوم(ETH) توسط نهنگ های بازار بپردازیم.

تاثیر نهنگ های کریپتو بر قیمت رمز ارزها

نهنگ به افراد یا موسسه هایی گفته می شود که سرمایه زیادی در یک یا چند ارز دیجیتال مانند اتریوم داشته باشند و می توانند با هر حرکتی قیمت اتریوم و بازار رمز ارزها را تحت تاثیر قرار دهند. از این نهنگ ها می توان به عنوان بزرگ ترین بازیگران دنیای کریپتو یاد کرد. یک یا چند نهنگ به تنهایی می توانند با ایجاد فشار خرید و فروش، نرخ بازار را تحت تاثیر قرار داده و باعث پامپ و دامپ قیمت در بازار رمز ارزها شوند. نهنگ ها بعد از بررسی قیمت بازار، ناگهان تصمیم می گیرند کل موجود خود را با قیمتی کمتر به فروش برسانند، با علم به اینکه بازار توانایی خرید کل سرمایه آنها را ندارد. اگر می خواهید نسبت به سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال اقدام کنید، تحرکات نهنگ های بازار را زیر نظر بگیرید.
جالب است بدانید، نهنگ های بازار ارز دیجیتال می توانند با گذاشتن سفارش هایی با حجم بالا، کنترل عرضه و تقاضا را در بازار کریپتو به دست بگیرند. این مسئله باعث می شود با گذاشتن یک سفارش فروش با حجم بالا قیمت ها کاهش و با گذاشتن سفارش خرید با حجم بالا قیمت ها افزایش قابل توجهی پیدا کنند. در واقع، نهنگ ها در بازار ارز دیجیتال باعث می شوند تا نظم موجود در این بازار مختل شود. بازار پرنوسان ارز دیجیتال تنها زمانی به ثبات می رسد که نهنگ ها سفارش های فروش با حجم بالای خودشان را لغو کنند.

خرید گسترده اتریوم(ETH) توسط نهنگ های بازار

توجه داشته باشید که نهنگ های اتریوم مدتی است که خرید خود را شروع کرده اند که نشان دهنده حمایت پایدار آنها از پادشاه آلت کوین ها است. این خرید نهنگ به ویژه در چند هفته گذشته افزایش یافته است. داده های زنجیره ای از Santiment نشان می دهد که بزرگ ترین کیف پول های خصوصی اتریوم در حال حاضر دارای بالاترین رقم 56.25 میلیون اتریوم هستند که 46.8 درصد از کل عرضه ارز دیجیتال در گردش را نشان می دهد.
جالب است بدانید، ارز دیجیتال اتریوم در حال حاضر در محدوده ای خرید و فروش می شود، چون اکشن قیمت نشان می دهد که معاملات کریپتو بین انتهای بالاتر 2434 دلار و انتهای پایین 2127 دلار در 30 روز گذشته انجام شده است. با این حال، کریپتو اکنون بعد از بهبود اخیر قیمت، نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد و اکنون در حال ایجاد حرکت قوی بالای 2200 دلار است. در میان قیمت ها، نهنگ ها اتریوم(ETH) بیشتری را در ولت های خودشان نگه می دارند تا تعداد کل را به بالاترین قیمت های جدید برسانند. یکی از روش های جلوگیری از صرردر بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری بلندمدت در ارزهای دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ های کریپتو بر قیمت رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید گسترده اتریوم(ETH) توسط نهنگ های بازار بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم اخیرا دوباره مورد توجه نهنگ های کریپتو قرار گرفته است. طبق خبرهای منتشر شده، نهنگ ها مشغول جمع آوری و خرید گسترده اتریوم هستند که این مسئله باعث می شود تا قیمت اتریوم افزایش پیدا کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ ها در حال جمع آوری مقدار زیادی اتریوم(ETH) هستند؟

در مورد چرا نهنگ ها در حال جمع آوری مقدار زیادی اتریوم(ETH) هستند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+87 = ?