آیا تایید ETF می تواند قیمت بیت کوین را به 80 هزار دلار برساند؟

  • 09:02 1403-02-15
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت رسانه جهانی فوربس پیش بینی کرده است که تایید ETF می تواند قیمت بیت کوین را تا 80 هزار دلار افزایش دهد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما ETF چه تاثیری روی قیمت بیت کوین می گذارد؟ چرا تریدرها و معامله گران در بازار منتظر تایید ETF بیت کوین هستند؟ آیا تایید شدن ETF قیمت بیت کوین را تا 80 هزار دلار افزایش می دهد؟
بازار کریپتو یکی از جذاب ترین بازارهای مالی است که افراد زیادی در این بازار سرمایه گذاری کرده اند و سعی می کنند تا با روش هایی از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال سود به دست بیاورند. در واقع، ETF می تواند تاثیر قابل توجهی روی قیمت بیت کوین بگذارد. بنابراین، شما نیز باید وضعیت صندوق قابل معامله بیت کوین را زیر نظر بگیرید تا از نوسانات پیش آمده سود کسب کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سهام ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 80 هزار دلار با تایید ETF بپردازیم.

آشنایی با سهام ETF بیت کوین

صندوق قابل معامله بیت کوین(ETF) نوعی صندوق در بورس است که پشتوانه این صندوق همان رمز ارز بیت کوین است. برای سرمایه گذاران و هولدرهای بزرگی که می خواهند بیت کوین بخرند، نگه داشتن این رمز ارز چالش بزرگی است و خطرات مخصوص به خود مانند هک، تراکنش اشتباه یا اشتباهات فاجعه آور را دارد. بنابراین، بهترین کار، خرید بیت کوین از جایی است که کمترین خطر و راحت ترین روش نگهداری را دارد. از طرف دیگر، به دلیل عدم شفافیت و قانونگذاری در مورد صرافی ها خرید کردن از این مارکت ها ریسک های زیادی دارد و معمولا سرمایه گذاران بزرگ دنیا از این صرافی ها خریدی انجام نمی دهند.
نکته قابل توجه این است که صندوق ETF بیت کوین با این هدف ایجاد شده است که افراد بدون پرداخت هزینه بالا و دردسرهای خرید بیت کوین، از مزایای این رمز ارز بهره مند شوند و سرمایه گذاری خودشان را شروع کنند. علاوه بر این، این صندوق ها باعث می شوند تا نیازی به نگهداری بیت کوین در کیف پول خودتان نداشته باشید و ریسک ها و خطرات نگهداری بیت کوین کمرنگ شود. یکی دیگر از اهداف راه اندازی ETF بیت کوین این است که افراد در بازار سهام بیت کوین مشارکت داشته باشند.

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 80 هزار دلار با تایید ETF

توجه داشته باشید که شرکت رسانه جهانی فوربس فهرستی را منتشر کرده است که در آن به دنبال تصویب ETFهای بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است. همچنین این شرکت افزایش قیمت خیره کننده 80 هزار دلاری بیت کوین را پیش بینی کرده است. همچنین کارشناسان و تحلیلگران ارز دیجیتال عوامل دیگری را که می تواند قیمت بیت کوین را به 80000 دلار برساند، از جمله رویداد نصف شدن بیت کوین در ماه آوریل و افزایش تقاضا از سمت شرکت ها، برجسته کرده اند.
ما انتظار داریم که سال 2024 یک سال پرشتاب برای ارزهای دیجیتال باشد. به گفته تحلیلگران، افزایش جریان ETF بیت کوین می تواند تدریجی باشد، ولی متقاضیان به سختی می جنگند تا در این بازی انباشت دارایی عظیم پیشروی کنند، تبلیغات و برندینگ بیت کوین را تنظیم کنند که منجر به اثر گلوله برفی می شود. کارشناسان رمز ارزها همچنین پیش بینی کرده اند که در نیمه اول سال 2024 تقریبا 5 میلیارد دلار به ETFهای بیت کوین سرازیز شود. تحلیل آنها نشان می دهد که در نیمه دوم ممکن است شاهد ورود دو برابری 10 میلیارد دلاری باشیم و پیش بینی ها نشان می دهند که بیت کوین می تواند تا قبل از سال به ارزش بازار 1.5 تریلیون دلاری برسد. در این شرایط سوالی که پیش می آید این است که چقدر احتمال دارد ETF بیت کوین در ژانویه تایید شود؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سهام ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 80 هزار دلار با تایید ETF بپردازیم. همانطور که گفته شد، شبکه رسانه جهانی فوربس پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین بعد از تایید ETF می تواند افزایش چشمگیری را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد. تجزیه و تحلیل این شرکت نشان می دهد که تایید صندوق قابل معامله در بورس می تواند قیمت بیت کوین را به بالای 80 هزار دلار برساند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا تایید ETF می تواند قیمت بیت کوین را به 80 هزار دلار برساند؟

در مورد آیا تایید ETF می تواند قیمت بیت کوین را به 80 هزار دلار برساند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+40 = ?