قیمت آوالانچ(AVAX) برای 31 ژانویه 2024 چگونه پیش بینی می شود؟

  • 19:02 1403-02-17
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یک الگوریتم ماشینی قیمت آوالانچ(AVAX) را برای 31 ژانویه پیش بینی کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما قیمت آوالانچ تا چه ناحیه ای می تواند افزایش یابد؟ تحلیلگران رفتار قیمت آوالانچ را چگونه پیش بینی می کنند؟ آیا آینده خوبی در انتظار ارز AVAX وجود دارد؟ چه مقاومت ها و حمایت هایی در نمودار قیمت AVAX دیده می شود؟
ارز دیجیتال آوالانچ یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و شما برای کسب سود از تغییرات قیمت این رمز ارز باید بهترین نقاط ورود و خروج به معاملات را شناسایی کنید. برای این کار می توانید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید و معاملات پرسودی انجام دهید. قیمت ارز آوالانچ برای 31 ژانویه سال 2024 پیش بینی شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال آوالانچ(AVAX) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی قیمت آوالانچ برای 31 ژانویه بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال آوالانچ(AVAX)

ارز دیجیتال آوالانچ(AVAX) یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 37.18 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 15.5 درصد افزایش یافته است که پیش بینی می شود این روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد و آوالانچ به سطوح بالاتری برسد. برای این کار آوالانچ باید بتواند مقاومت های پیش روی خودش را با قدرت بیشتری به سمت بالا بشکند. اولین مقاومت نزدیک آوالانچ، سطح 38.90 دلار است که قیمت به سمت این مقاومت حرکت می کند. اگر قصد نوسان گیری در ارز دیجیتال را دارید، آوالانچ می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
جالب است بدانید، ارز دیجیتال آوالانچ نسبت به سال گذشته بیش از 180 درصد رشد کرده است که این مسئله باعث شده تا بسیاری از دارندگان و هولدرهای این رمز ارز اکنون در سود باشند. اگر خبرهای مثبتی درباره ارز آوالانچ منتشر شود، انتظار می رود که به روند صعودی خود ادامه دهد. از آنجایی که ارز آوالانچ در رتبه های برتر کریپتوکارنسی ها قرار دارد، تقاضا برای خرید آن بالا است. گاوهای بازار کریپتو سعی می کنند تا آوالانچ را بالای سطوح حمایتی نگه دارند تا این رمز ارز بتواند رشد چشمگیری را در آینده تجربه کند.

پیش بینی قیمت آوالانچ (AVAX) برای 31 ژانویه

توجه داشته باشید، سال گذشته برای ارز دیجیتال آوالانچ نسبتا سال پویایی بود، چون با مجموعه ای از مشارکت های بزرگ مانند شراکت با شرکت بازی BLRD و ارائه دهنده کلیدی زیرساخت رایانش ابری مشخص شد. در ماه های پایانی سال 2023، ارز دیجیتال آواکس نیز در حال انجام حرکت های جذابی در بازار کریپتو بود. هم از نظر قیمت و هم از نظر حجم معاملات که در اوایل اکتبر بعد از راه اندازی Stars Arena و قبل از اینکه دچار هک بزرگی شود، برای مدت کوتاهی افزایش یافت.
رمز ارز آوالانچ از نظر قیمت، یکی از برندگان اصلی رالی سه ماهه چهارم بود و در مقایسه با ژانویه 2023 بیش از 180 درصد رشد داشته است. با این حال، به دنبال گزارش ماتریکس پورت مبنی بر اینکه SEC در واقع صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را قبل از سه ماهه دوم سال 2024 تایید نخواهد کرد، مانند سایر بازیگران اصلی بازار، دچار افت شدیدی شد. علاوه بر این، الگوریتم های CoinCodex یک روند صعودی اندکی را برای آوالانچ پیش بینی می کنند. البته با نوسانات قابل توجه تخمین می زنند که ارز دیجیتال AVAX در 31 ژانویه 2024 با قیمت 32.98 دلار خواهد رسید. اگر آوالانچ رشد چشمگیری را تجربه کند، هولدهای این رمز ارز سود زیادی به دست می آورند. یکی از روش های کسب درآمد از از نوسان ارزهای دیجیتال این است که عوامل موثر بر نوسانات قیمت چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال آوالانچ(AVAX) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی قیمت آوالانچ برای 31 ژانویه بپردازیم. همانطور که گفته شد، آوالانچ یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که یک الگوریتم ماشینی قیمت ارز دیجیتال AVAX را برای 31 ژانویه پیش بینی کرده است. طبق این پیش بینی، آواکس می تواند یک رشد چشمگیری را تجربه کند و قیمت آن به سطوح بالاتری برسد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد قیمت آوالانچ(AVAX) برای 31 ژانویه 2024 چگونه پیش بینی می شود؟

در مورد قیمت آوالانچ(AVAX) برای 31 ژانویه 2024 چگونه پیش بینی می شود؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+93 = ?