هوش مصنوعی کدام بلاک چین ها را برای سرمایه گذاری در 2024 انتخاب کرده است؟

  • 12:02 1403-02-17
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

هوش مصنوعی 3 بلاک چین را برای سرمایه گذاری در سال 2024 انتخاب کرده است! آیا می خواهید با این بلاک چین ها آشنا شوید؟ کدام رمز ارزها می توانند در سال 2024 رشد قابل توجهی را تجربه کنند؟ با سرمایه گذاری در کدام بلاک چین ها می توان سود زیادی کسب کرد؟ آیا ارز دیجیتال رادیکس(XRD) می تواند افزایش چشمگیری را تجربه کند؟ هوش مصنوعی چه معیارهای را در انتخاب این رمز ارزها در نظر گرفته است؟
بازار کریپتو یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید در این بازار با خرید  و فروش ارزهای دیجیتال سود زیادی به دست آورید. رمز ارزها نوسانات زیادی دارند که یا باید از تحلیل تکنیکال استفاده کنید و یا باید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. اخیرا هوش مصنوعی چند مورد از ارزهای رمزنگاری شده را برای سرمایه گذاری در سال 2024 معرفی کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد نقش هوش مصنوعی در بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی 3 بلاک چین مناسب برای سرمایه گذاری در سال 2024 بپردازیم.

نقش هوش مصنوعی در بازار ارزهای دیجیتال

هوش مصنوعی(AI) یکی از فناوری های نوظهوری است که کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. فناوری هوش مصنوعی می تواند در بازار ارزهای دیجیتال نیز کاربرد داشته باشد. امروزه بسیاری از تریدرها و معامله گران از قابلیت های خوش مصنوعی استفاده می کنند تا بتوانند بهترین عملکرد را در بازار کریپتو انجام دهند. ارتباط بین هوش مصنوعی و ترید ارز دیجیتال به عنوان یکی از موضوعات مهم در حوزه فناوری اطلاعات و مالی مطرح شده است. هوش مصنوعی از علم کامیپوتر در تحلیل داده های مالی و تصمیم گیری در بازار رمز ارزها استفاده می کند.
هوش مصنوعیم ی تواند داده های مالی بازار ارز دیجیتال را تجزیه و تحلیل کند. رمز ارزها بازارهایی با حم بزرگی از داده های تاریخی و زمانی هستند که برای تصمیم گیری های موثر به ابزارهای تحلیلی قوی نیاز دارند. هوش مصنوعی با الگوریتم های یادگیری ماشینی و روش های مختلف، این داده ها را تجزیه و تحلیل کرده و الگوهای مهمی را در آنها شناسایی می کند. این اطلاعات به تریدرها و سرمایه گذاران کمک می کند تا تصمیمات درستی در زمان سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بگیرند.

معرفی 3 بلاک چین مناسب برای سرمایه گذاری در سال 2024

توجه داشته باشید که مقیاس پذیری شبکه و ظرفیت تراکنش موضوعات رایج در تحلیل فاندامنتال رمز ارزها است. در این زمینه، اشتراک گذاری شروع به تبدیل شدن به یک راه حل محبوب کرد که توسط بلاک چین های امیدوارکننده پیاده سازی شد. به طور کلی، شاردینگ مقیاس پذیری و عملکرد بلاک چین را تبدیل و بهینه می کند. این روش یک بلاک چین را به قطعات کوچک تر و قابل مدیریت تر تقسیم می کند. اخیرا هوش مصنوعی(AI) 3 بلاک چین را برای سرمایه گذاری در سال 2024 معرفی کرده است که این بلاک چین ها عبارت هستند از:

•    رادیکس(XRD)

بهتر است بدانید هوش مصنوعی برای اولین بار ارز دیجیتال رادیکس(XRD) را انتخاب کرد که در حال حاضر با قیمت 0.0423 دلار معامله می شود. رادیکس از مکانیزم تکه تکه ای به اسم Cerberus استفاده می کند، یک الگوریتم اجماع که توان عملیاتی بالا و قابلیت ترکیب اتمی متقاطع را فراهم می کند. مزیت آن در قابلیت همکاری یکپارچه بین تکه ها نهفته است.

•    Near Protocol

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که هوش مصنوعی آن را برای سرمایه گذاری در سال 2024 پیشنهاد کرده است، ارز Near Protocol است. این رمز ارز نوعی راه حل تقسیم بندی مقیاس پذیر به اسم Nightshade ارائه می دهد که هدف آن تعادل امنیت و حجم کار محاسباتی است. مزیت آن ابزارهای توسعه دهنده کاربرپسند است که ایجاد آسان تر Dapp را ترویج می کند.

•    MultiVersX(EGLD)

در این میان MultiversX آخرین انتخاب هوش مصنوعی است که با قیمت 54.60 دلار در زمان نوشتن این مطلب و با ارزش بازار 1.44 میلیارد دلار معامله می شود. این بلاک چین ویژگی شاردینگ را دارد که هر سه نوع شاردینگ را برای بهبود عملکرد ترکیب می کند. این به دلیل قابلیت بالای تراکنش در هر ثانیه خود متمایز است. در اینجا لازم به ذکر است که شناخت الزامات سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد نقش هوش مصنوعی در بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی 3 بلاک چین مناسب برای سرمایه گذاری در سال 2024 بپردازیم. همانطور که گفته شد، هوش مصنوعی یکی از فناوری های جالبی است که نقش پررنگی در بازار رمز ارزها دارد و اخیرا سه ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاری در سال 2024 پیشنهاد کرده است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد هوش مصنوعی کدام بلاک چین ها را برای سرمایه گذاری در 2024 انتخاب کرده است؟

در مورد هوش مصنوعی کدام بلاک چین ها را برای سرمایه گذاری در 2024 انتخاب کرده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+85 = ?